اجتماعیازدواجدسته‌بندی نشدهسبک زندگیعجایب

کلافگی یک زن از همسری که در روز زمان زیادی را در توالت سپری می‌کند

[ad_1]

یک زن به تازگی در یک فروم آنلاین این موضوع را مطرح کرد که همسرش زمان زیادی را در توالت سپری می‌کند و او از این موضوع کلافه است. این زن مدعی است که شوهرش روزی شش تا ۱۰ بار به دستشویی می‌رود و هربار تا نیم ساعت آنجا می‌ماند. این مشکل برای بسیاری از کاربران تعجب آور بود و نظرات متفاوت آنها را به دنبال داشت.

چیزی به نام یک رابطه کامل وجود ندارد. شریک زندگی شما هم احتمالا عادت‌هایی دارد که واقعا شما را دیوانه می‌کند؛ بلند جویدن غذا،‌ رها کردن لباس های کثیف کف اتاق یا سپری کردن چندین ساعت در حمام یا توالت بدون هیچ دلیلی. شاید از مطرح کردن مشکلتان با او احساس خوبی نداشته باشید، پیش خودتان فکر کنید این کار نق زدن است و بنابراین سکوت کردن را ترجیح دهید. اما اگر آن کار به طریقی شما را هم تحت تاثیر قرار بدهد لازم است چیزی بگویید.

مورد عجیب زنی که به خوردن دستمال توالت اعتیاد دارد و روزی ۷۵ ورق دستمال می‌جود

کلافگی یک زن از همسری که در روز زمان زیادی را در توالت سپری می‌کند

یک زن در یک پلتفرم اینترنتی انگلیسی به اسم Mumsnet توضیح داد که شوهرش هر روز بیش از یک ساعت را در توالت می‌گذراند و این برای او بسیار آزاردهنده است. او سپس از دیگر اعضا پرسید که آیا غیرمنطقی است که از شوهرش بابت این موضوع دلخور و کلافه باشد؟

او در این فروم توضیح داد: «شوهرم روزی ۶ تا ۱۰ بار توالت می‌رود و هر بار حدود ۱۰ تا ۳۰ دقیقه آنجا می‌ماند. این خییییلی آزاردهنده است. هروقت برای چیزی کمک می‌خواهم، هربار که می‌خواهم درباره چیزی حرف بزنم، صبح‌ها قبل از صبحانه، بعد از صبحانه، وقتی شامش روی میز آماده است، بعد از شام، قبل از استراحت عصر و قبل از خواب، او در توالت است. احتمالا پای تلفنش است. با آنکه می‌گوید آنجا دارد کارش را انجام می‌دهد، اما واقعا شما بگویید، این همه بار در روز؟»

کلافگی یک زن از همسری که در روز زمان زیادی را در توالت سپری می‌کند

این زن ادامه داد: «می‌دانم که در تمام عمرش این عادت را داشته اما من را دیوانه می‌کند. صادقانه بگویم که دیگر خسته شده‌ام. احساس می‌کنم که این بی ملاحظگی است و خانه را دچار هرج و مرج می‌کند. سعی کردم درباره‌ این موضوع با خودش صحبت کنم اما یا طفره می‌رود و یا انکار می‌کند. الان بسیار آزرده‌ام و نمی‌دانم باید چه کار کنم. به نظرتان من غیرمنطقی‌ام؟»

کلافگی یک زن از همسری که در روز زمان زیادی را در توالت سپری می‌کند

در کامنت‌ها مردم از رفتار مرد در عجب بودند و برخی تاکید کردند که شاید واقعا نیاز باشد که به پزشک مراجعه کند. افرادی هم بودند که با این توصیفات به این نتیجه رسیدند که او احتمالا چیزی را پنهان می‌کند. یک نفر نیز نوشت: «اگر در تمام عمرش این کار را کرده مطمئن باش چیزی عوض نخواهد شد.»

کلافگی یک زن از همسری که در روز زمان زیادی را در توالت سپری می‌کند

در نهایت یک زن این‌طور توصیه کرد: «این واقعیت که تو تلاش می‌کنی در این باره صحبت و بحث کنی و او حاضر به این کار نیست به نظر من یک علامت هشدار است. متاسفانه من سال‌ها در چنین شرایطی زندگی کردم. اشتباهی را که من مرتکب شدم انجام نده.»

نظر شما در این باره چیست؟ به نظرتان کلافگی زن از این عادت همسرش غیرمنطقی است؟ آیا رفتار مرد در عدم توجه به ناراحتی خانواده‌اش از این موضوع توجیه‌پذیر است؟ شما تجربه مشابهی داشته‌اید؟ شریک زندگی‌تان رفتار خاص و عادتی دارد که احساس کنید تحملش برایتان دشوار است؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا