آموزش و سرگرمیچهره‌ها

عکس/ سیگار و فندک گرانقیمت مهران مدیری کنار زنان دراکولا!

[ad_1]

در عکس جدیدی که از پشت صحنه دراکولا منتشر شده است روی میز جلوی مهران مدیری فندک و جاسیگاری و سیگار گرانقیمتی مشاهده می شود.

وقت صبح– به تازگی مهران مدیری و امیر مهدی ژوله و محمد بحرانی در کنار اندیشه فولادوند و ویشکا آسایش عکسی منتشر کردند که روی میز جلوی آنها جاسیگاری دارای سیگار مشاهده می شود.

مهران مدیری با سیگار در کنار زنان سریال دراکولا.

گفتنی است پیشتر هم مهران مدیری در حال سیگار کشیدن عکس گرفته بود که با انتقادات زیادی همراه شده است.

جنجال سیگار کشیدن مهران مدیری

سال 1395 بود که او  در یک نشست جلوی خبرنگاران سیگار کشید، هنوز علت اصلی از هدف و نیت وی برای این عمل بیان نشده است.

تمامی اینها در حالیست که بارها مسئولان وزارت بهداشت، کارشناسان سلامت و سازمانهای مردم نهاد بسیاری در رابطه با نمایش آزادانه سیگار در سینما و تلویزیون به وزارت ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما بارها انتقاد کرده اند.

در این رابطه محمد رضا مسجدی – دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت:

فرادی که در بخش های مختلف هنری و فرهنگی به عنوان چهره های شناخته شده فعالیت می‌کنند به عنوان الگوی جوانان ما باید نسبت به رفتار و عملکرد خود تامل بیشتری داشته باشند.

دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در ادامه متذکر شد:

هر گونه رفتار از طرف افراد سرشناس و قابل اعتماد جامعه که سلامت عمومی جامعه را به گونه به خطر بیاندازد، نباید نادیده گرفته شود.

تمامی هنرمندان ما که در صدا و سیما و سینما فعالیت دارند در مقابل سلامت عمومی مردم جامعه نیز به نوبه خود مسئول هستند.

تمامی اینها در حالی اتفاق می‌افتد که در یک نشست خبری، در جمع قابل توجهی از خبرنگاران، یک کارگردان به نام کشور بی‌هیچ محدودیتی اقدام به استعمال سیگار می‌کند.

حال اینکه چرا در جمع خبرنگاران یک همچنین حرکتی از نگاه تیز بین خبرنگاران حوزه سلامت تاکنون پنهان مانده است، جای سوال دارد.

به هر حال در یک جمع خبری فقط یک عکس و یک کامنت کوچک در رابطه با این رفتار در سایت‌های مختلف دیده می‌شود، که این نحوه پوشش اصل مطلب که همان کشیدن سیگار بوده را به حاشیه رانده است.

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا