لباس زنانه

بهترین مدل مانتو مشکی مجلسی بلند و کوتاه سال ۱۴۰۱ – 2022

[ad_1]

احتمالا شما هم با دیدن رنگ مشکی به یاد مراسم های غمگین و …. بیفتید و با خود بگویید مانتو مشکی مگر برای جای دیگری هم کاربرد دارد؟ اما باید به شما بگوییم یکی از مهم ترین و بهترین لباس هایی که هر بانوی ایرانی باید در کمد لباس هایش داشته باشد  این مدل مانتو می باشد که در ادامه دلیل این گفته را بیان خواهیم کرد. پس پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مانتو مشکی
مانتو چرم بلند زنانه
مانتو مشکی
مانتو طرح دار مشکی
مانتو مشکی
مانتو پیراهنی مشکی زنانه
مانتو مشکی
مانتو طرح دار بلند دخترانه

یکی از مراسم‌های مهم در بین ایرانیان مراسم عزاداری های مذهبی است و یکی از دغدغه‌هایی که برای خانم‌ها معمولا در این روزها وجود دارد، پوشیدن مانتو مناسب. اگر شما هم در فکر پیدا کردن مانتو مناسب برای رفتن به مراسم در این مواقع هستید، در این مقاله ما به معرفی بیش از پنجاه مدل جدید مانتو سیاه برای مراسم عزاداری می‌پردازیم. پس مطمئن باشید که بعد از نگاه کردن به این مجموعه جذاب از مدل جدید مانتو سیاه برای مراسم عزاداری، آیتم دلخواه خودتان را می‌یابید. اگر قصد خرید مانتوی جدید برای مراسم های مذهبی و عزاداری ها را دارید مدل مانتو جدید 2022 را هم ببینید.

مانتو مشکی
مانتو کار شده زنانه

رنگ سیاه غالبا به عنوان رنگی جذاب، باکلاس و همه فن حریف شناخته میشود البته این به نحوه پوشیدن لباس های مشکی توسط شما بستگی دارد. باید بدانید یک مانتو سیاه را چگونه با سایر لباس هایتان و اکسسوری هایی که دارید ست کنید! راه های زیادی برای داشتن یک استایل و پوشش مشکی برای شما وجود دارد که امروز میخواهیم در این نوشته آن را بیان کنیم و به بررسی راهنمای خرید مانتو مشکی بپردازیم.

مانتو مشکی
مانتو کوتاه زنانه
مانتو مشکی
مانتو کوتاه مشکی
مانتو مشکی
مانتو اسپرت مشکی
مانتو مشکی
مانتو طرح دار مشکی زنانه
مانتو مشکی
مانتو آستین رگال
مانتو مشکی
مانتو  گلدوزی
مانتو مشکی
مانتو بلند زنانه
مانتو مشکی
مانتو جلوباز مشکی
مانتو مشکی
مانتو آستین کلوش

اگر شما هم هنگام ست کردن شال و یا روسری خود با مانتو سیاه سردرگم شده اید باید به شما نوید دهیم که راه حل مشکل شما پیش ماست. برای ست کردن شال با مانتو سیاه بهتر است از شال های طرح دار، کار شده، رنگی رنگی و ساده استفاده کنید و برای انتخاب رنگ شال نیز سراغ رنگ های صورتی قرمز ،آبی کاربنی ،زرد ،گلبهی، سبز لجنی بروید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا