اخباربوگاتی

آیندهٔ بوگاتی: تمرکز روی الکتریکی و همچنان متعهد به درون‌سوز

[ad_1]

پیوستن ریماک و بوگاتی به یکدیگر را می‌توان یکی از مهم‌ترین اخبار خودرویی سال دانست. با این اتحاد، این دو شرکت هم‌اکنون روی توسعهٔ نسل بعدی هایپرکارهای خود تمرکز کرده‌اند. تمرکز اصلی جوینت ونچر بوگاتی-ریماک روی الکتریکی‌سازی خواهد بود اما برند فرانسوی گروه فولکس‌واگن به‌زودی پیشرانه‌های درون‌سوز را کنار نخواهد گذاشت. به گفتهٔ «مت ریماک»، بوگاتی همچنان به ساخت خودروهایی با پیشرانهٔ درون‌سوز ادامه خواهد داد اما این قوای محرکه بشدت هیبریدی خواهد بود.

این بوگاتی هیبریدی تا پایان همین دههٔ جاری معرفی خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که آیا نیروگاه ۸ لیتری W16 چهار توربوی کنونی بوگاتی را حفظ خواهد کرد یا از پیشرانهٔ بنزینی کوچک‌تری استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر، در همین دهه شاهد معرفی اولین بوگاتی تمام الکتریکی هم خواهیم بود. به گفتهٔ مت ریماک، نخستین بوگاتی الکتریکی صرفاً یک ریماک نِورای ری‌بج شده نخواهد بود زیرا بوگاتی همچنان مدل‌های اختصاصی خود را خواهد داشت. وی وعده داده است که این بوگاتی الکتریکی به‌عنوان محصولی مستقل از ابتدا ساخته خواهد شد.

وی دراین‌باره می‌گوید:

آنچه برخی انتظار دارند روی دهد این است که ما یک نورا را بگیریم و یک لوگوی بوگاتی روی آن بزنیم و آن‌را بوگاتی بنامیم. این اتفاق رخ نخواهد داد. این چیزی نیست که ما بخواهیم انجام دهیم

مت ریماک در ادامه اظهار داشته است که ریماک و بوگاتی همچنان برندهای مستقلی باقی خواهند ماند و بوگاتی کماکان به ساخت خودروهای خود در فرانسه ادامه خواهد داد. بااین‌حال، او خاطرنشان کرد که دفتر مرکزی بوگاتی-ریماک در کرواسی خواهد بود و این جایی است که تولید قطعات و تکنولوژی برای هردو برند صورت خواهد گرفت.

تغییراتی که در انتظار بوگاتی است اما فراتر از ساخت مدل‌های هیبریدی و الکتریکی خواهد بود زیرا گفته شده سبد محصولات تک مدلی این شرکت رشد خواهد کرد. به گفتهٔ مت ریماک، این خودروهای جدید صرفاً هایپرکار نیستند اما متفاوت و بسیار هیجان‌انگیز خواهند بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا