استایل با پیراهن زنانهاستایل زنانهاستایل زنانه با پیراهن‌های دکمه‌دار سفیدپیراهن‌های دکمه‌دار سفیدتیپزادسته‌بندی نشدهدنیای مدلباس مجلسی زنانه

استایل زنانه با پیراهن‌های دکمه‌دار سفید

[ad_1]

استایل زنانه با پیراهن‌های دکمه‌دار سفید

استایل زنانه با پیراهن‌های دکمه‌دار سفید : تفاوت بین پیراهن های دکمه دار و یقه آنها  پیراهن های دکمه دار دارای دکمه های ریزی در انتهای یقه های خود هستند که آنها را به پیراهن می بندند. پیراهن های دکمه دار این دکمه ها را روی یقه ندارند دکمه ها نیز از نظر فنی بالا رفتن دکمه ها هستند اما همیشه برعکس آن صادق نیست.

استایل زنانه با پیراهن‌های دکمه‌دار سفید

پیراهن های دکمه دار برای مواقعی طراحی شده اند که می خواهید رسمی به نظر برسید اما احساس رسمی ندارید. ظاهر ساده و کامل کنید، موهایتان را موج‌دار حالت دهید و مرتب می‌شوید.

استایل زنانه با پیراهن‌های دکمه‌دار سفید

2. پیراهن دکمه دار با دامن ماکسی

وقتی می گوییم رسمی معمولاً به دامن مدادی فکر می کنیم که با یک پیراهن سفید ست می شود و با کت بلیزر تکمیل می شود اما برخی از مجالس به شما اجازه می دهند که غیر رسمی باشید و به شما آزادی مد روز بودن را می دهند.

از آنجایی که دامن‌های ماکسی شما می‌توانند به هر دو طرف تاب ست شود می‌توانید با یک پیراهن دکمه‌دار سفید به آن‌ها مدل دهید.

استایل زنانه با پیراهن‌های دکمه‌دار سفید

3. پیراهن دکمه دار ابریشمی با شلوار جین تنگ

با بلوز ابریشمی دکمه دار سفید خود یک جفت جین لاغر را در جلوی فلاپی قرار دهید. اگر می‌خواهید غیررسمی به نظر برسید.

استایل زنانه با پیراهن‌های دکمه‌دار سفید

4. پیراهن دکمه دار سفید 

در بهترین حالت شیک معمولی است اینطور نیست؟ می‌توانید با لباس‌های معمولی همراه شوید و کفش‌های کتانی را انتخاب کنید.

استایل زنانه با پیراهن‌های دکمه‌دار سفید

6. پیراهن با دکمه سفید 

همه ما تاپ ها را دوست داریم اینطور نیست؟ شما می توانید یک تاپ دکمه دار یا یک پیراهن دکمه دار موجود را به یکی تبدیل کنید.

فقط چند دکمه آخر را باز بگذارید و  این را با شلوار جین، دامن ماکسی، ژاکت یا هر چیز دیگری که شیک است اما جذابیت را متعادل می کند.

پیراهن با دکمه سفید 

7. پیراهن دکمه دار سفید کتانی با شلوارک جین

 برای داشتن این ظاهر روی اکسسوری و بازی آرایش خود حساب کنید کفش‌های بسته یا کفش‌ها اسپرت عالی به نظر می‌رسند اما اگر به دنبال حال و هوای غیرعادی هستید، می‌توانید گلادیاتور نیز امتحان کنید.

پیراهن دکمه دار سفید کتانی با شلوارک جین

8. پیراهن و شلوار دکمه دار سفید

یک پیراهن سفید و یک شلوار مشکی جزء اصلی یک کمد لباس رسمی هستند اما آیا می توانید یکنواختی آنها را شکست دهید و به نظر برسید.

9. پیراهن دکمه دار سفید با جین

پوشیدن لباس های سایز بزرگ یک چیز است و مدتی است که ثابت شده است در واقع یک پیراهن یا تی شرت سایز سفید ساده یک جذابیت واقعی است. بسته به حال و هوای خود می توانید آن را با هر چیزی مطابقت دهید.

حالا آیا تفاوت بین پیراهن دکمه دار را می دانید؟ این مقاله نه تنها به شما کمک می کند تا تفاوت را درک کنید بلکه ایده هایی در مورد نحوه استایل دادن به هر یک نیز به شما می دهد.

با این ایده‌ها می‌توانید یکی را به جای دیگری برای ظاهری رسمی یا غیر رسمی به دلخواه خود استایل کنید. هنگام انتخاب هر کدام از اینها طول پیراهن، تناسب و رنگ را در نظر داشته باشید تا به راحتی استایل مناسب را ایجاد کنید.

پیراهن دکمه دار سفید با جین

سوالات متداول

انواع مختلف پیراهن دکمه دار چیست؟

پنج نوع اصلی پیراهن دکمه دار وجود دارد: یقه باز، کت پیراهن، پیراهن های بدون یقه و دکمه دار.

آیا پوشیدن پیراهن دکمه دار بدون تاپ اشکالی ندارد؟

بله. پوشیدن یک پیراهن دکمه دار برای موقعیت های غیر رسمی مد است.

آیا پیراهن دکمه دار رسمی است؟

پیراهن های کلاسیک دکمه دار، با دکمه های روی یقه، لباس رسمی محسوب می شوند. اکثر پیراهن های دکمه دار به عنوان لباس رسمی در نظر گرفته می شوند.

آیا بستن دکمه روی دکمه بالا یک استایل محسوب میشود ؟

بستگی دارد با این حال، می توانید هنگام پوشیدن کراوات یا پاپیون و برای مراسم رسمی دکمه های بالایی را ببندید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا