استایل بازیگراندسته‌بندی نشدهزنانهمد و لباس

انتخاب زیبای طناز طباطبایی در ونیز – مد و لباس

[ad_1]

مخاطبان بخش مد و لباس سایت جیران، اطلاع دارم که همه منتظر تحلیل استایل طناز طباطبایی بودید. خوب این هم تحلیل این بازیگر زیبا و خوش پوش در فرش قرمز ونیز.

در استایل خانم طناز طباطبایی نه خبری از دامن آوانگارد ترانه علیدوستی بود، نه کت و شلوار اورسایز. طناز طباطبایی در حاشیه امن پوشش خودش که همیشه در پالت رنگی خنثی دیده میشوند، روی فرش قرمز آمدند.

استایل طناز طباطبایی در ونیز

انتخاب زیبای طناز طباطبایی در ونیز پیراهنی ماکسی و سربی رنگ با سیلوئت مستطیلی بوده است. پیراهن هم مثل کت و شلواری که برای فوتوکال پوشیدند از برند anita.anousheh@ بود که خطوط شکسته و فرم های نامنظم را در بیشتر کارهای این طراح می بینیم.

برش های نامنظم، يقه ی نامتقارن با خطوط تیز و هم چنین مدل سر آستین ها نشانی از امضای طراح دارد.

ماکسی بلند طناز طباطبایی

از تزئینات زیبای این پیراهن که شامل آینه دوزی های روی یقه و چاک پایین لباس هست هم نمیشه چشم پوشی کرد.

نقطه قوت این اوت فیت، یقه اش بود که با انتخاب درست توربان باعث شد که مدلش بیشتر به چشم بیاید.


مطلب مرتبط: 


بررسی استایل بازیگران

نکته ای مهم اینه که سیلوئت مستطیلی لباس باعث میشود اندام یکدست و بدون هیچ انحنایی به نظر برسد؛ در واقع زنانگی را تحت تاثیر قرار میدهد.

شاید اگر دامنش فون یا کلوش بود، در نگاه ما ملموس تر میشد اما ایشان طناز طباطبایی هستند که از هرگونه شلوغی در استایل پرهیز میکنند.

طلا خانم یاغی در ونیز

میکاپ، مدل مو و توربان متناسب بود، اما پیشنهاد ما برای این اوت فیت کیف ظریف تریه؛ این مدل کیف کلاچ با آینه دوزی های ظریف روی کار در تضاد بود.

در پیراهن هایی که تمرکز روی برش ها و رودوزی لباس هست و در واقع پیراهن از پارچه ساده دوخته میشود، در انتخاب جنس لباس باید خیلی دقت کرد؛ چون تمام جزئیات را نشان میدهد و ممکن است کوچکترین چروک و کیس خوردگی، باعث شود که لباس از حالت فرمال خارج شود؛ مثل چروک شدن قسمت استین در این پیراهن.

تحلیل استایل طناز طباطبایی

و به نظر میرسید لباس در یک قسمت هایی نیاز به پرو بیشتری داشته است!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا