اخبارپروتوتایپکراس اوورمازراتی

اولین تصاویر از نمونه پیش‌تولیدی مازراتی گریکاله

[ad_1]

کراس‌اوور کوچک مازراتی گریکاله دیگر یک راز نیست. درحالی‌که پیشتر از این، تصاویر جاسوسی این خودرو در پوشش‌های استتاری دیده شده بود اما اکنون خود مازراتی از یک نسخه پروتوتایپ یا پیش‌تولیدی آن البته با برچسب‌های استتار پرده‌برداری کرد.

این تصاویر مربوط به بازدید جان الکان، رئیس استلانتیس و کارلوس تاوارس، مدیرعامل این کنسرسیوم از کارخانه مازراتی در مودنای ایتالیا می‌باشند. در این بازدید، خط تولید مازراتی MC20 جدید و خطوط رنگ‌آمیزی و آزمایشگاه جدید این شرکت نیز افتتاح شدند. آقای تاوارس همچنین علاوه بر بازدید از آزمایشگاه نوآوری مازراتی، نسخه پیش‌تولیدی از SUV جمع‌وجور جدید گریکاله را هم آزمایش کرد.

اطلاعات ما درباره گریکاله هنوز محدودند. این خودرو همانند پسرعموی خود، آلفا رومئو استلویو، از سیستم انتقال نیروی متعارف درون‌سوز و احتمالاً موتور V6 توئین توربو سود می‌برد. در عین حال مازراتی در حال کار روی یک نسخه تمام الکتریکی از گریکاله است.

از نظر طراحی، گریکاله به برادر بزرگتر خود یعنی لوانته وفادار است و یک نسخه پرفورمنس نیز از آن در دسترس خواهد بود. هنوز تصویری از کابین گریکاله منتشر نشده‌اند اما طبق تصاویر جاسوسی، احتمالاً از یک صفحه نمایشگر اطلاعات و سرگرمی شناور استفاده خواهد شد. معرفی رسمی گریکاله در اواخر سال میلادی جاری انجام خواهد شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا