بیوگرافی خواننده های ایرانی

بابک جهانبخش بیوگرافی + همسر دومش

بابک جهانبخش ، زاده فروردین سال 1362 برابر با 21 مارس 1983 در بوخوم آلمان است . نام اصلی و شناسنامه ای او علی جهانبخش است . این خواننده معرف موسیقی پاپ ایران ، فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده و تاکنون از پرطرفدارترین خواننده ها و موزیسین ها بشمار میرود . مدرک تحصیلی وی دیپلم تجربی است و تاکنون یک ازدواج ناموفق با مروارید شهریاری داشته که به جدایی انجامید .

زندگینامه بابک جهانبخش و تصاویر همسر جدیدش را در عکسانا دنبال کنید

شروع فعالیت از آلمان و کودکی

بابک جهانبخش ارتباطش با دنیای موسیقی را از سن 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی اش آغاز کرد . او پس از آشنایی با موسیقی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان و اتمام تحصیلات پدرش ، به ایران مهاجرت کرد . بابک جهانبخش پس از بازگشت به ایران علاقه اش را به موسیقی شرقی بیشتر دید. دوره های آموزشی را با تشویق مرحوم مجتبی میرزاده ، آهنگساز قدیمی طی کرد و توانست در سن 14 سالگی مجوز رسمی خود را از صداو سیمای جمهوری اسلامی با تایید محمدعلی معلم دریافت کند .

جهانبخش عکسانا - بابک جهانبخش بیوگرافی + همسر دومش

شهرت بابک و نخستین آلبومش

بابک جهانبخش خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ، تولید اولین آلبوم خودش را در سال 82 به نام < چی شده > آغاز کرد . سپس این آلبوم در سال 84 روانه بازار شد و توانست در همان سال به عنوان منتخب پدیده سال برگزیده شود .

بابک جهانبخش مبانی آهنگسازی و تنظیم و دوره‌های تئوریک موسیقی را زیر نظر استادان بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد، مجتبی میرزاده ، مسعود میردامادی طی کرده است . برخی از ترانه‌هایی که آهنگسازی و تنظیم آن به عهده او بوده‌است : ترانه اتفاق به خوانندگی علی پورمختار و آهنگسازی بابک جهانبخش ، ترانه اما نشد به خوانندگی کاوه رفیعیان و تنظیم و آهنگسازی بابک و ……

او با انتشار آلبوم من و بارون با همکاری رضا صادقی خواننده خوب کشورمان در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد. این ترانه در فهرست صد ترانه برتر سال ۲۰۱۲ در رادیو جوان سیزدهم شد .

ترانه های من و بارون ، اکسیژن و دوستت دارم از بهرین ها و پر طرفدارترین آهنگ هایش می باشد.

ترانه ایده آل نیز مخصوص پسرش آرتا خوانده و در برنامه ای تقدیم فرزندش کرده است.

جهانبخش خواننده - بابک جهانبخش بیوگرافی + همسر دومش

ازدواج بابک جهانبخش با همسر اولش مروارید

ماجرای آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری به کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد.
مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد . آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند زیرا مروارید یکی از عوامل برگزار کننده کنسرتش در انگلیس بوده است . سرانجام دوستی و آشنایی آنها بعد از مدتی ازدواج بود و صاحب پسری به نام آرتا شدند . همسر سابق بابک جهانبخش در حال حاضر یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه بازگانی دارد .
زندگی زناشویی بابک جهانبخش و همسرش مروارید شهریاری با وجود فرزندشان آرتا در نهایت به جدایی و طلاق انجامید از علت طلاق وی اطلاعی در دست نیست. این زوج بدون خبر در رسانه ها و شایعه پراکنی ها در سکوت خبری بنا به دلایل نامعلوم از هم جدا شدند .

و همسر اولش - بابک جهانبخش بیوگرافی + همسر دومش
بابک جهانبخش و همسر سابقش

همسر جدید بابک جهانبخش پریا

فروردین ماه سال 96 بابک جهانبخش در یک گفتگو سربسته به ماجرای جدایی از همسرش مروارید اشاره کرد و درباره یک عشق جدید در زندگی صحبت کرد و گفت : شما نمیتونید برای یک عشق تازه برنامه ریزی کنید اما اگر من بخواهم برای زندگی ام تصمیم جدیدی بگیرم باید قبل از هر چیز به تنها عشق زندگیم آرتا فکر کنم و هر تصمیمی که میگیرم باید خوشحالی آرتا رو در نظر بگیرم.

اواخر آذر ماه ۹۶ جهانبخش عکس جدید همسر خود بنام پریا را در جشن تولدش منتشر کرد . همچنین او دلیل ازدواج مجدد خود را اینگونه بیان کرده است :
برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم .

و پریا - بابک جهانبخش بیوگرافی + همسر دومش
و همسر جدید بابک جهانبخش - بابک جهانبخش بیوگرافی + همسر دومش
آرتا پسر بابک و همسر جدیدش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا