پوستزیباییسایت تفریحی جیران

برنزه کردن پوست خالکوبی شده – زیبایی

[ad_1]

برنزه کردن پوست خالکوبی شده

در هوای گرم و روزهای آفتابی، ماندن در داخل منزل دشوار است. هیچ چیزی کاملاً شبیه احساس خوب اشعه گرم روی پوست نیست، اما محافظت در برابر آفتاب نیز ضروری است – به خصوص اگر خالکوبی داشته باشید. رفع نگرانی های روزمره بسیار خوب است، اما از پوست خود و مخصوصا پوستی که خالکوبی دارد بیشتر مراقبت کنید. نکات مهم برنزه کردن پوست خالکوبی شده را از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

برنزه کردن پوست خالکوبی شده

SPF کلیدی است

این کار، دیگر نیازی به گفتن ندارد شما هر روز باید از ضدآفتاب استفاده کنید، خواه خال کوبی داشته باشید یا نه. اشعه ماورا بنفش خالکوبی های شما را سریعتر محو می کند، اما مهمترین نکته در اینجا این است که قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند باعث سرطان پوست (از جمله ملانومای کشنده) شود. همیشه از ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر در طول روز چندین بار استفاده کنید.


موارد پیشنهادی


تخت های برنزه

تخت های برنزه چطور؟ تخت های برنزه به اندازه خورشید آسیب می رسانند. در تخت های برنزه اشعه ماوراء بنفش تمرکز بسیار بیشتری دارند و افراد تمایل دارند بیش از حد از این تخت ها استفاده کنند و نمی دانند که این پرتوها چقدر قوی هستند. سوزاندن پوست حتی بیشتر از زمانی که آهسته آهسته در معرض آفتاب قرار می گیرید به خالکوبی آسیب می رساند. باز هم، اگر باید برنزه شوید، از ضدآفتاب با مقداری SPF استفاده کنید.

قرار گرفتن روزمره در مقابل آفتاب

حتی اگر از تخت های بزنزه استفاده نمی کنید، احتمالا زمان بیشتری را در معرض آفتاب قرار می گیرید مثل موقع سوار شدن به اتومبیل با شیشه های پایین یا رفتن به بیرون برای انجام کارهای روزمره، بالاخره ساعاتی از روز را در معرض اشعه خورشید قرار می گیرید، اگر اگر به اندازه برنزه کردن شدید هم نباشد. استفاده از SPF هر روز برای محافظت از پوست در برابر علائم پیری مهم است، اما همچنین باعث می شود تا تاتو برای مدت طولانی تری ظاهر جدیدتری داشته باشد. استفاده نکردن از ضدآفتاب درست نیست، اما حتی پوشاندن تاتو با لباس یا ماندن در سایه می تواند به محافظت از آن کمک کند.

خالکوبی های کاملاً جدید

ضد آفتاب را روی خالکوبی جدید یا تازه قرار ندهید – دستورالعمل های مراقبت های بعدی پزشک خود را دنبال کنید و خالکوبی خود را با لباس برای چند هفته اول بپوشانید. شما می توانید از ضد آفتاب پس از اتمام لایه برداری تاتو و رشد اولین لایه محافظتی پوست خود استفاده کنید. اگر ضد آفتاب برای مدت طولانی در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرد، به تنهایی برای خالکوبی جدید کافی نخواهد بود. خالکوبی معمولاً پس از حدود 3 ماه خوب ترمیم می شود.

لوسیون برنزه کننده

در صورت داشتن خالکوبی، لوسیون برنزه کننده گزینه ای مطمئن برای دستیابی به درخشش طلایی است. زمانی که خالکوبی شما کاملاً بهبود یابد، می توانید مانند سایر قسمت های بدن خود از آن لوسیون یا برنز استفاده کنید.

بسته به سایه و رنگ لوسیون مخصوص برنزه کننده بدون آفتاب که استفاده می کنید، ممکن است کمی تاتوی شما بدبو به نظر برسد. ابتدا با استفاده از یک لایه نازک لوسیون روی خالکوبی خود، حالت برنزه را امتحان کنید.

خالکوبی شما یک سرمایه گذاری است، بنابراین با مراقبت نکردن از آن ریسک نکنید. برای پوشاندن یا محافظت از خالکوبی خود با ضد آفتاب فقط کمی تلاش و زمان لازم است. مراقبت مناسب باعث می شود تا سالهای سال تاتوی خوب و تازه ای داشته باشید، به این معنی که برای آنکه رنگش نرود و تاتو را داشته باشید نیاز به ترمیم ندارید.


مطلب پیشنهادی: سفید کردن پوست در منزل


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا