بررسی سریالبهترین سریال های 2022سریالسریال ترکیسینما و تلوزیونسینما و تلویزیوننتفلیکس

بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟

اگر شما هم به فیلم و سریال علاقه‌مند هستید پس این مطلب را تا انتها بخوانید زیرا تکراتو در این مطلب بهترین سریال های نتفلیکس 2022 را به شما معرفی خواهد کرد.

نتفلیکس برای اولین بار در سال 1997 تاسیس شد و اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی تولید فیلم و سریال است. علاقه مندان به فیلم و سریال می‌توانند با خرید اشتراک جدیدترین و محبوب‌ترین فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنند. برای اطلاع از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 با تکراتو همراه باشید.

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

نتفلیکس سالانه از فیلم‌ها و سریال‌های زیادی رونمایی می‌کند و تا آخر سال 2021 قصد دارد فصل انتهایی بعضی از سریال‌های محبوب را منتشر کند. لیستی که نتفلیکس معرفی خواهد کرد بهترین فیلم‌ها هستند که همه شما به آن علاقه بسیار دارید پس جدیدترین سریال های نتفلیکس در سال 2022 را که در این مطلب آمده است، از دست ندهید.

در ادامه جدیدترین سریال های نتفلیکس در سال 2022 معرفی می‌شوند. با خواندن این مطلب می‌توانید در مورد بهترین سریال های نتفلیکس 2022 اطلاع لازم را کسب کند.

سریال تو (You) فصل چهارم

1 15 - بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟

  • ژانر: درام، اکشن
  • کارگردان: گرگ برلانتی، سارا گمبل
  • ستارگان: پن بد جلی، الیزابت لیل، ویکتوریا پدرتی، امبر چایلدرز، شای میتچل، جنا اورتگا

فصل چهارم سریال You قرار است در سال 2022 منتشر شود. بین پخش فصل دوم و سوم سریال حدود دو سال فاصله وجود داشت اما خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران این سریال این است که علاقه مندان آن منتظر فصل جدید باشند زیرا تیم سازنده اواسط پخش فصل سوم، خبر تولید فصل چهارم را داده است

سریال تو بر اساس رمان معروف و پر فروش کرولاین کپنس ساخته شده که داستان مدیر یک فروشگاه کتاب است که به طرز عجیبی به یکی از مشتریان فروشگاه علاقمند می‌شود.

این سریال درباره داستان‌های عاشقانه یک زوج جوان است که در حال تلاش برای رسیدن به هم هستند. داستان سریال در مورد یک نویسنده زن جوان است که برای انتشار کتاب‌های خود به دنبال شخص مورد اعتمادی می‌گردد.

کارگردان این سریال روانشناختی گرگ برلانتی و سارا گمبل هستند و از بازیگران درخشان اثر می‌توان به پن بد جلی، الیزابت لیل، ویکتوریا پدرتی، امبر چایلدرز، شای میتچل، جنا اورتگا، جان استیموس، کارملا سومبادو، لوکا پادوان، کریس د لیا، زک چری و نیکول کنگ اشاره کرد.

تو، محصول کشور آمریکا است که تا کنون 3 فصل از آن منتشر شده و نتفلیکس فصل ۴ این سریال را هم تولید خواهد کرد. پیش بینی می‌شود که سریال تو بتواند برترین سریال نتفلیکس در سال 2022 باشد زیرا در فصل‌های پیش توانسته امتیاز 7.7 را از IMDb کسب کند. این سریال جذاب از جمله بهترین سریال های نتفلیکس 2022 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین انیمه های 2022

سریال Locke and Key، فصل سوم

2 20 - بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟

  • ژانر: هیجان انگیز، علمی تخیلی
  • کارگردان: جو هیل
  • ستارگان: جکسون رابرت اسکات، کانر جسوپ، امیلیا جونز، گریفین گلاک، پتریس جونز، برندن هاینز، هلیا جونز

سریال Locke and Key یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 است. فصل سوم این سریال جذاب و دوست داشتنی قرار است به زودی در سال 2022 منتشر شود. بعد از پخش فصل اول سریال در سال 2020، روند ساخت سریال به خاطر ویروس کرونا قطع شد. در ادامه فصل دوم منتشر شد. اکنون نیز تیم سازنده از اول پاییز شروع به فیلمبرداری و ساخت فصل سوم سریال کرده‌اند.

داستان سریال با یک قتل شروع می‌شود. اما این قتل یک کشتار معمولی نیست و ظاهرا پای موضوعات ماورایی و جادویی وسط است. حالا فرزندان مقتول دنبال پیدا کردن و مجازات قاتل پدر خود هستند. آن‌ها سرنخ رو دنبال می‌کنند و به یک خانه اسرارآمیز می‌رسند.

از بازیگران این سریال می‌توان جکسون رابرت اسکات، کانر جسوپ، امیلیا جونز، گریفین گلاک، پتریس جونز، برندن هاینز و هلیا جونز را نام برد. این سریال از جدیدترین سریال های نتفلیکس در سال 2022 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

(تاج) The Crown، فصل پنجم

3 18 - بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟

  • ژانر: درام، زندگینامه
  • کارگردان: پیتر مورگان
  • ستارگان: کلر فوی، مت اسمیت، ونسا کربی، آیلین اتکینز، جرمی نورتهام، ویکتوریا همیلتون، الکس جنینگز، لیا ویلیامز

سریال تاج داستان زندگی ملکه الیزابت دوم و درگیری‌های سیاسی و اجتماعی در نیمه دوم قرن بیستم را به تصویر کشیده است و بهترین سریال های نتفلیکس 2022 است. این سریال ساخته پیتر مورگان است که توانست برنده 11 جایزه امی در سال 2021 شود.

این اثر در 5 فصل ساخته شده که تاکنون 4 فصل 10 قسمتی از آن منتشر شده و قرار است فصل پنجم آن در سال 2022 منتشر شود که یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 خواهد شد.

از بازیگران این سریال می‌توان به کلر فوی در نقش الیزابت دوم، مت اسمیت در نقش شاهزاده فلیپ، دوک ادینبرو در نقش همسر ملکه، ونسا کربی در نقش شاهدخت مارگارت و آیلین اتکینز، الکس جنینگز، لیا ویلیامز، بن مایل، جان لیسگو در نقش‌های دیگر اشاره کرد.

قرار است بازیگرهای جدیدی هم به لیست سریال اضافه شوند. این سریال از دهه 1940 میلادی بعد از مرگ پادشاه جرج شروع می‌شود. ملکه الیزابت دوم تاج و تخت را به ارث برده و حالا قرار است زندگی خصوصی ملکه، روابط شخصی وی، تصمیمات سیاسی و اتفاقات عاشقانه زندگی وی را در سریال ببینیم. پیش بینی می‌شود که سریال The Crown برترین سریال نتفلیکس در سال 2022 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

عروسک روسی (Russian Doll)، فصل دوم

maxresdefault 5 1 - بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟

  • ژانر: کمدی
  • ستارگان: Natasha Lyonne، Greta Lee، Yul Vazquez، Elizabeth Ashley

سریال عروسک روسی برای اولین بار در سال 2019 منتشر شد. شاید داستان این سریال بسیار جذاب است اما ممکن است در فیلم‌های ایرانی و خارجی شبیه به داستان آن را دیده باشیم؛ داستانی که در آن یک نفر در یک زمان گیر می‌کند و هر روز باید دوباره آن زمان قبلی را که گذشته است دوباره زندگی کند. عروسک روسی سریال جدید نتفلیکس 2022 است.

ناتاشا لیون برای شرکت در یک مراسم افتخاری به نیویورک سفر می‌کند. بعد از شرکت در این مراسم، وی در آخر شب به طرز عجیبی کشته می‌شود اما وقتی فردا از خواب بیدار می‌شود هیچ آسیبی ندیده و باید دوباره روز قبلی را تکرار کند، رفتن به مراسم نیویورک. وی باید بتواند قاتل خود را پیدا کند تا این روند قطع شود. ناتاشا لیون بازیگر نقش اول این سریال به خاطر بازی خوبش موفق به دریافت جایزه امی شد. این سریال از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

سریال Ozark، فصل چهارم

5 11 - بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟
برترین سریال نتفلیکس در سال 2022
  • ژانر: جنایی، درام، اکشن
  • کارگردان:  بیل دوبوک، مارک ویلیامز
  • ستارگان:  جیسون بیتمن، لورا لینی

ازارک در یک تقسیم‌بندی ژانری، یک درام گنگستری، جنایی است و یکی از سریال های ترکی نتفلیکس است. این سریال نشان می‌دهد که یک مشاور اقتصادی خرد، مارتی (جیسون بیتمن) در شیکاگو مجبور می‌شود برای حفظ جان خود به یک جریان بزرگ پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر مکزیک بپیوندد.

این یک مسیر یک‌طرفه، بدون بازگشت و منتهی به تباهی است. اوزارک، روایت این تباهی است. در این مسیر، همه زندگی این خانواده به مسئله مرگ و زندگی تقلیل می‌یابد. تمام تلاش مارتی و وندی (لورا لینی)، و کمی بعد از آن‌ها، جونا (اسکایلر گایرتنر) و شارلوت (سوفیا هابلیتز)، فقط زنده‌ماندن است.

آنها گمان می‌کنند، یک‌روز، این سفر پایان می‌یابد اما جاده‌ای بی‌انتها در مقابل‌شان گسترده است. این کابوس زمانی وحشتاک‌تر می‌شود که هر بار واحه‌هایی در اطراف مسیر می‌بینند، کنار می‌زنند تا در این آبادی‌ها بیارامند و سفر مرگ را به تأخیر بیاندازند، اما زمانی‌که به نزدیکی آن‌ها می‌رسند، در می‌یابند که آن چه دیده‌اند، سرابی بیش نیست و چون نفرین شدگان، هر کس در این مسیر به آن‌ها برمی‌خورد، مرگ نصیبش می‌شود.

اوزارک یکی از سریال های ترکی نتفلیکس است که بسیار جذاب و محبوب است. طرفداران این سریال می‌توانند نیمه اول فصل چهارم سریال اوزارک را در ماه ژانویه یعنی اولین ماه سال 2022 تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

بازی مرکب، Squid Game فصل دوم

6 12 - بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟
برترین سریال نتفلیکس در سال 2022
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: هوانگ دونگ هیوک
  • ستارگان: لی جونگ جه, پارک هه سو, وی ها جون, او یونگ سو

سریال بازی مرکب از جمله سریال های کره ای نتفلیکس است که پس از انتشار توانست طرفداران زیادی به دست آورد. سریال کره‌ای Squid Game از شبکه آنلاین نتفلیکس طی ۹ قسمت سوالاتی را می‌پرسد که مخاطب حتی از پاسخ دادن به آن‌ها در ذهن خود هم هراس دارد.

این سریال در همان قسمت اول مخاطب را کاملا با خود همراه می‌کند. سریال Squid Game نه‌تنها احساس هم‌دردی مخاطب با شخصیت اصلی را برمی‌انگیزد بلکه با اولین اپیزود موفق به قرار دادن سوالات گوناگون در ذهن مخاطب می‌شود. وقتی اولین قسمت Squid Game به اتمام می‌رسد، هم کاراکتر اصلی شناخته می‌شود و هم اینکه وی چه نیاز شدیدی به کسب پول دارد.

محوریت داستان دوقطبی است؛ طبقه شکست‌خورده و پایمال‌شده در جامعه سرمایه و پول‌محور در برابر طبقه متمول و صاحب سرمایه که به انسان‌ها در سطح اجتماع به‌مثابه کالای مصرفی نگاه می‌کنند. در دوقطبی ترسیم‌شده در این سریال شخصیت‌هایی که نماینده طیف حداکثری جامعه انسانی مدرن هستند با هدف کامیابی بیشتر و تجربه رفاه، طبق قواعد سرمایه‌دارانه دست به تلاش می‌زنند اما نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

اگر در بازی مرکب شرکت نکنیم در اجتماع خواهیم مرد و اگر در بازی مرکب شرکت کنیم به احتمال خیلی زیاد خواهیم مرد، اما دست کم یک نفر از جمع بزرگ شرکت‌کنندگان به پول خواهد رسید. در این سریال تفاوتی میان کالاهای مصرفی و جان انسان‌ها وجود ندارد.

بازی مرکب از جمله سریال های کره ای نتفلیکس است که بسیار محبوب است و استقبال شدید از این سریال باعث شد سازندگان سریال در تلاش برای ساخت فصل دوم باشند. فصل دوم این سریال جدید نتفلیکس 2022 قرار است به زودی چخش شود. با استقبال زیادی که از این سریال شد پیش بینی می‌شود که بازی مرکب برترین سریال نتفلیکس در سال 2022 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

سریل Manifest، فصل چهارم

7 14 - بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟
سریال های ترکی نتفلیکس
  • ژانر: درام
  • کارگردان: جف ریک
  • ستارگان:  ملیسا راکسبرا، جاش دالاس، آتنا کارکانیس، جی ار رامیرز، لونا بلیز، جک مسینا، پروین کائوور

سریال Manifest عنوانی درام و رمزآلود است که با نام فهرست مسافران یا لیست پرواز هم شناخته می‌شود. سریال Manifest مجموعه‌ای تلویزیونی در ژانر درام فراطبیعی است که توسط جف ریک (Jeff Rake) ساخته شد. این سریال درباره مسافران پروازی است که به ناگهان گم می‌شوند.

داستان یک خطی سریال شاید خیلی ساده باشد؛ پرواز شماره 828 مونتیگو سقوط می‌کند و طبق اعلام رسانه‌ها، تمامی 191 مسافر این پرواز کشته شده‌اند اما هیچوقت جسد یا بقایای این مسافران پیدا نشد.

اما این مسافران زنده هستند و قصد دارند به هر قیمتی خود را از این مشکلات که برای آنها درست شده است نجات دهند و دوباره به آغوش خانواده‌های خود بازگردند اما هر بار اتفاقات بدی برای آنها می‌افتد و از جامعه دورتر می‌شوند. برگشتن این افراد به جامعه بیش از 5 سال طول می‌کشد و حالا این افراد باید با عواقب این اتفاق کنار بیایند.

این سریال به کارگردانی دین وایت و کریگ زیسک در 3 فصل ساخته شده که فصل اول 16 قسمت و دو فصل دیگر 13 قسمت هستند. فصل 4 این سریال در سال 2022 منتشر می‌شود اما تاریخ دقیقی برای انتشار آن در نظر گرفته نشده است.

فصل دوم سریال Manifest در اوایل سال 2020 پخش شد و فصل سوم آن نیز از آوریل 2021 به روی آنتن رفت.علاقه‌مندان به این سریال اکنون منتظر فصل چهارم هستند. Manifest یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 است.

از جمله بازیگران این سریال جدید نتفلیکس 2022 می‌توان به جاش دالاس (Josh Dallas) در نقش بن استون (Ben Stone) و ملیسا راکسبرا (Melissa Roxburgh) در جایگاه خواهر بن استون، در نقشی به نام مایکلا استون (Michaela Stone) اشاره کرد.

همچنین مت لانگ (Matt Long) در نقش زک لانگدان (Zeke Longdon)، آتنا کارکانیس (Athena Karkanis) در نقش گریس استون (Grace stone) و جی آر رامیرز (J.R.Ramirez) در نقش گرد واسکز (Jared Vasquez) ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

سریال پیکی بلایندرز، فصل ششم

157131330 - بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟
جدیدترین سریال های نتفلیکس در سال 2022
  • ژانر: درام، جنایی
  • کارگردان: استیون نایت
  • ستارگان: کیلین مورفی، هلن مک‌کروری، پاول اندرسون، آنابل والیس، تام هاردی

سریال پیکی بلایندرز یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 است که بسیار محبوب است و طرفدارانی بسیار دارد. فصل پنجم این سریال در سال 2019 منتشر شد. بعد از سه سال انتظار و وقفه‌های زیاد، قرار است فصل ششم سریال پیکی بلایندرز سال 2022 منتشر شود. داستان این سریال درباره تامی شلبی و خانواده گنگش است.

تامی شلبی رئیس خانواده شلبی است که جز خطرناک‌ترین خانواده‌های مافیایی انگلیس در دوران جنگ جهانی دوم بودند. در این سریال داستان برادران شلبی به تصویر کشیده شده است که با بقیه خانواده‌های مافیایی و نیروهای پلیس درگیر می‌شوند.

این اثر تاریخی و جنایی از محبوب‌ترین سریال نتفلیکس است و 5 فصل 6 قسمتی از آن منتشر شده است؛ این سریال قرار بود در 5 فصل ساخته شود و فصل پنجم قسمت پایانی آن باشد اما به دلیل استقبال زیاد مخاطبان  فصل ششم این سریال پرطرفدار نیز در راه است.

کیلین مورفی، هلن مک‌کروری، پاول اندرسون، آنابل والیس، تام هاردی، جو کول، سوفی راندل، آیدان گلین، آدرین برودی، فین کول، ند دونهی، شارلوت رایلی، نوآ تیلور و ایمی فیمون در این سریال نقش آفرینی درخشانی دارند. از این رو می‌توان این مجموعه دوست داشتنی را در زمره بهترین سریال های 2022 قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2021

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

سریال Shadow and Bone، فصل دوم

9 10 - بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ؛ سریال جدید Netflix چی ببینیم؟
جدیدترین سریال های نتفلیکس در سال 2022
  • ژانر: فانتزی
  • ستارگان: جسی می لی، بن بارنز، فردی کارتر، کیت یانگ، آرچی رنوکس، آمیتا سومان، زوئی وانامیکر

سریال Shadow and Bone یکی دیگر از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 است و در ژانر تخیلی و فانتزی ساخته شده است. پخش فصل اول این سریال در سال 2021 انجام شد ولی به دلیل حمایت‌های زیاد کاربران و طرفداران زیادی که این سریال پیدا کرد، قرارداد فصل دوم آن هم با نتفلیکس بسته شده و قرار است تا اواخر سال 2022 فصل دوم سریال پخش شود.

داستان سریال سایه و استخوان درباره دورانی است که جادو و جادوگران قدرت زیادی گرفته‌اند و بر دنیا مسلط شده‌اند. سریال سایه و استخوان ماجرای سرزمین راوکا را به تصویر می‌کشد. سرزمین راوکا به شرق و غرب تقسیم‌شده است و تودۀ تاریکی به نام Shadow Fold در میان آن قرارگرفته که پر از موجودات خطرناک است.

دختری یتیم به نام آلینا استارکوف (با نقش‌آفرینی جسی می‌لی) به سمت این قلمرو راهی می‌شود زیرا احضار کنند خورشید است و می‌تواند یک‌بار برای همیشه به تاریکی‌ها پایان دهد.

قهرمان سریال یتیم است و قدرت جادویی دارد و قرار است آغازگر یک انقلاب باشد؛ باید بین دوست دوران کودکی‌ خود و مردی جذاب اما غیرقابل‌اعتماد یکی را انتخاب کند. این سریال از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 است.

در این مطلب با تعدادی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 آشنا شدید و تعدادی سریال جدید نتفلیکس 2022 نیز معرفی شدند. اگر به فیلم و سریال علاقه دارید این مطلب می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین فیلم و سریال‌ها را برای تماشا انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال های نتفلیکس 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا