بازیگران سریال آنهاحسام محمودیخلاصه داستان سریال آنهادیبا زاهدیشیرین اسماعیلیقسمت اول سریال آنها بت چینلیندا کیانیهنرمندان

بیوگرافی بازیگران سریال آنها / سریال آنها در ژانر وحشت

www.araas .ir 2 17 - بیوگرافی بازیگران سریال آنها / سریال آنها در ژانر وحشت

‎سریال “آنها” مجموعه سریال ۱۰ قسمتی در ژانر وحشت می باشد که پرویز پرستویی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. سروش روحبخش فیلمنامه سریال «آنها» را در ژانر وحشت و بصورت آنتولوژی نوشته است. یعنی هر قسمت سریال داستان و شخصیت‌های مستقل دارند. ‎سریال آنها قرار است به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش شود. .
‏‎این سریال در ژانر وحشت به کارگردانی مهدی آقاجانی، میلاد جرموز و تهیه کنندگی پرویز پرستویی ساخته شده است.

اولین قسمت سریال «آنها» به نویسندگی سروش روح‌بخش، ۶ خرداد از «فیلم‌نت» پخش می‌شود.

بازیگران مطرحی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند که در ادامه بیوگرافی آنها را باهم مروز می کنیم.

…………………………………………………………………………………………………………………………..

www.araas .ir 1 5 - بیوگرافی بازیگران سریال آنها / سریال آنها در ژانر وحشت

دیبا زاهدی متولد هفت آذر ماه سال ۱۳۶۸ در شهر تهران می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد، ولی از کودکی علاقه ی زیادی به بازیگری داشته و به دلیل مخالفت خانواده اش در رشته ی مهندی مشغول به تحصیل بوده است.

دیبا در کلاس های بازیگری زنده یاد استاد حمید سمندریان، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان بوده است.وی اولین کار هنری اش را از طریق کلاس های استاد سمندریان به تهیه کننده فیلم پنج ستاره معرفی شد تا کار بازیگری اش در فیلم پنج ستاره سال ۱۳۹۲ را تجربه کند.

………………………………………………………………………………………………………………………..

www.araas .ir 1 17 - بیوگرافی بازیگران سریال آنها / سریال آنها در ژانر وحشت

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

www.araas .ir 1 6 - بیوگرافی بازیگران سریال آنها / سریال آنها در ژانر وحشت

گریم لیندا کیانی سرایل آنها
اولین قسمت سریال «آنها» که «بُت‌چین» نام دارد، پنجشنبه ششم خرداد از «فیلم‌نت» پخش خواهد شد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

www.araas .ir 2 16 - بیوگرافی بازیگران سریال آنها / سریال آنها در ژانر وحشت

شیرین اسماعیلی بازیگر جوانی است که همانند بسیاری ازبازیگران مطرح کشور، بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و بازی او در نمایش «کافه مک ادم» اثر زنده یاد محمود استاد محمد از جمله آثار نمایشی او است که در آن خوش درخشید. شیرین اسماعیلی را با بازی در سریال همه چیز آنجاست پا به عرصه بازیگری در مدیوم تلویزیون گذاشته شد و با اینکه از نقش های محوری سریال بود ولی به دلیل پرداخت مناسب نقش و کنش هایی که با خواهرش داشت به خوبی دیده شد. او در سریال هشت و نیم دقیقه و همکاری با شهرام شاه حسینی توانست بیشتر دیده شود. وی در سریال های نمایش خانگی هم حضور دارد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

www.araas .ir 3 16 - بیوگرافی بازیگران سریال آنها / سریال آنها در ژانر وحشت

حسام محمودی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد. از تئاتر شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است. آقای محمودی اولین بار در سال ۱۳۹۳ با سریال گاهی به پشت سر نگاه کن وارد تلویزیون شد و در سریال زعفرانی سال ۹۴ و شکوه یکی زندگی و سایه بان در سال ۹۶ تجربه های موفقی بدست آورد. در سال ۹۷ نیز با سریال لحظه گرگ‌ و میش و سال ۹۹ سریال باخانما خوش درخشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا