سوپراسپرتمک لارنمک‌لارن 765LTویدئو کلیپ

تاخت‌وتاز با مک لارن 765LT در اتوبان

[ad_1]

بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان فضایی لذت‌بخش برای طرفداران سرعت و هیجان هستند. ویدئوهای بی‌شماری از حضور خودروهای پرفورمنس در این کشور منتشر شده و به تازگی هم گروه نوویتک به عنوان یک تیونر محبوب یک دستگاه مک لارن ۷۶۵ LT مشکی‌رنگ را روانه میدان کرده است.

به نظر می‌رسد که این خودرو حالت استاندارد کارخانه‌ای را حفظ کرده است. با اینکه نوویتک پکیج‌های ظاهری و پرفورمنس خود برای ۷۶۵LT را ارائه کرده اما در عنوان ویدئو کلمه اورجینال را مشاهده می‌کنیم. این سوپرکار به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۵۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر مجهز است. نیروگاه یاد شده با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند، گیربکسی که ۱۵ درصد سریع‌تر از گیربکس ۷۲۰S می‌باشد. مک لارن می‌گوید این هیولا شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای دارد.

اما با نگاهی به ویدئو می‌توانیم دوربین از زاویه سوم شخص را ببینیم که موقعیت دوربین باعث شده حس نشستن پشت فرمان به ما القا شود. سرعت شمار دیجیتالی به سختی قابل‌رؤیت است اما در زمان‌هایی که اتوبان خلوت می‌شود سرعت از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌گذرد.

همیشه دیدن پتانسیل‌های بالای سوپرکارها در دنیای واقعی لذت خاص خود را دارد. قدرت ۷۵۵ اسب بخاری مک لارن ۷۶۵LT در حالت استاندارد هم بسیار زیاد اما افرادی که به این هم راضی نیستند می‌توانند سری به گاراژ نوویتک زده و قدرت ۸۵۵ اسب بخاری را تحویل بگیرند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا