اخبار کوتاهاخبار گوشیاخبار موبایلاخبار هوآویموبایلهواوی

تاریخ رونمایی از هوآوی نوا 9 ؛ مشخصات فنی و قیمت

با وجود مشکلاتی که شرکت هوآوی دارد و کمبودهایی که در زمینه تامین تراشه های برایش پیش آمده اما تاریخ رونمایی از هوآوی نوا 9 آن مشخص شده است.

هوآوی این روزها در بزرگترین دوره انزوای خود به سر می برد. تحریم های آمریکا ضرر بزرگی به این شرکت چینی وارد کرده است و رونمایی های بزرگ آن را با مشکل مواجه نموده است.

شنیده ها حاکی از آن است که اوایل مهر ماه تاریخ رونمایی از سری نوا 9 خواهد بود. اگر رونمایی از این سری اول مهر ماه صورت گیرد باید شاهد عرضه آنها از 7 مهرماه باشیم. با وجود تحریم های آمریکا ظاهرا گوشی نوا 9 از تراشه کوالکام بهره مند شده است.

تاریخ رونمایی از هوآوی نوا 9

مثل همیشه اخبار رونمایی و عرضه و حتی مشخصات فنی گوشی عرضه نشده هوآوی به دست یکی از افشاگران نزدیک به کمپانی منتشر شده است. این فرد در شبکه اجتماعی ویبو گفته است که تاریخ رونمایی اول مهر ماه و عرضه آن یک هفته بعد صورت خواهد گرفت.

Huawei Nova 9  - تاریخ رونمایی از هوآوی نوا 9 ؛ مشخصات فنی و قیمت

طبق اطلاعات منتشر شده، در عضو استاندارد نوا 9 شاهد تراشه اسنپدراگون 778 هستیم ولی احتمال زیاد خبری از نسخه فایوجی گوشی نیست و در سری فورجی عرضه می شود. این تراشه با لیتوگرافی 6 نانومتری ساخته شده است و پردازنده های آن 40 درصد بهبود عملکرد را به ارمغان خواهند آورد. گفته می شود نسل ششم هوش مصنوعی با پردازنده هگزاگون 770 کوالکام در این سری به کار رفته است.

در مورد هوآوی نوا 9 باید بگوییم که یکی از پرچمداران این برند خواهد بود و پیش از این درباره برخی مشخصات آن صحبت کرده ایم. همان طور که گفتیم نمایشگر بزرگ در مدل پرو آن جایگاهی برای تعبیه دوربین های سلفی است. برخلاف سایر گوشی ها که دوربین سلفی را در میانه بالای صفحه نمایش جای داده اند نوا 9 این دو لنز را سمت چپ نمایشگر به صورت قرص شکل قرار داده است.

دوربین اصلی در قاب پشتی و روی یک برجستگی بزرگ قرار گرفته است. هوآوی نوا 9 دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. چنین فناوری باورنکردنی و درخور یک گوشی پرچمدار است. البته در مورد نسخه معولی گوشی این فناوری 66 وات است. نوا 9 با سیستم عامل هارمونی 2.1 راهی بازار می شود و دچار تغییرات خوبی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از هوآوی نوا 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا