اخبار جهاناولین بازی مسی در psg کی هستزمان بازی مسی در پی اس جیورزشی

تاریخ و ساعت پخش اولین بازی مسی برای پاری سن ژرمن

[ad_1]

لیونل مسی که به تیم پاری سن ژرمن پیوست خیلی ها منتظر اولین بازی او برای پی اس جی هستند تاریخ و ساعت پخش اولین بازی مسی در PSG را ببینید.

تاریخ و ساعت پخش اولین بازی مسی برای پاری سن ژرمن

اولین بازی مسی برای پاری سن ژرمن

لیونل مسی پس از سال ها توانست تیم محبوبش بارسلونا را ترک کند و بالاخره به تیم محبوب فرانسه پاری سن ژرمن پیوست

همه طرفداران مسی و پاری سن ژرمن منتظر حضور وی بری اولین دیدارش در زمین هستند که به نظر می رسد مسی اولین بازیش در تیم جدیدش پاریسن ژرمن را در روز یکشنبه 7 شهریور 1400 در بازی لیگ فرانسه مقابل رنس انجام خواهد داد.

اولین بازی مسی برای پاری سن ژرمن

بعد از نهایی شدن انتقال رایگان مسی از بارسلونا به پی اس جی، ستاره آرژانتینی تا کنون فقط سه جلسه با تیم پوچتینو تمرین کرده و هنوز به زمان نیاز دارد تا به آمادگی کامل برسد. جدا از مسئله نقل و انتقالات در حال حاضر پیش فصل مسی به شدت به تعویق افتاده چرا که لئو به فینال کوپا آمریکا با آرژانتین رسیده بود و توانست این تورنمنت را ببرد و به همین خاطر دیرتر از بقیه بازیکنان به تمرینات برگشت.

به همین دلیل خیلی بعید است که مسی جمعه در مقابل برست در هفته دوم لیگ فرانسه حضور پیدا کند هر چند که شاید به همراه تیم سفر کند و روی نیمکت بنشیند. لئو در اولین بازی لیگ فرانسه مقابل استراسبورگ نیز حضور نداشت و پس از معارفه شدن در پارک دو پرنس، بازی را از روی سکوها تماشا کرد. بدین ترتیب به نظر می رسد که بازی مقابل رنس که دوازده روز دیگر برگزار می شود، بهترین زمان برای بازگشت مسی باشد.

پوچتینو سرمربی آرژانتینی نیز برای بازگرداندن لئو عجله ای ندارد و به همین خاطر گفته است:”  در مورد مسی قدم به قدم حرکت می کنیم. سعی می کنیم همدیگر را بشناسیم و هر زمان که خودش احساس آمادگی و راحتی داشته باشد، می تواند اولین بازی خود را انجام بدهد.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا