بازیگران ایرانی با گریم متفاوتچهره متفاوت از بازیگران ایرانیگالری عکس هنرمندانگریم سنگین بازیگران

تصاویر بازیگران با گریم سنگین

[ad_1]

در این مطلب برای شما عزیزان تصاویری از گریم سنگین بازیگران ایرانی را به نمایش گذاشته ایک که در فیلم های مختلف با ظاهری جدید حضور پیدا کرده اند.

بازیگران با گریم سنگین

بازیگران با گریم سنگین

اشکان خطیبی، کارگردان، خواننده و بازیگر، سال ۱۳۵۷ در سرآسیاب ملارد استان البرز متولد شد. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده‌ي “هنر و معماری “دانشگاه “آزاد” اسـت.

بازیگران با گریم سنگین

آرمان درویش متولد 29 مرداد 1366، بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ کارگردانی از دانشگاه سوره می‌باشد.

بازیگران با گریم سنگین

ارسلان قاسمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران می باشد.

بازیگران با گریم سنگین

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در محله شمیران ، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

بازیگران با گریم سنگین

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران متولد شد و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

بازیگران با گریم سنگین

نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران است. ضیغمی در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران لیسانس گرفت.

بازیگران با گریم سنگین

مهدی پاکدل متولد سال ۱۳۵۹ در اصفهان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است.

بازیگران با گریم سنگین

سید حسام‌الدین نواب ‌صفوی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران است. او علاوه بر بازیگری، به وکالت و نوازندگی مشغول است. او دوره‌های بازیگری خود را در کلاس‌های حمید سمندریان گذراند و اولین بار در سریال بازگشت به خانه به کارگردانی مسعود نوابی، جلوی دوربین رفت اما با سریال کیف انگلیسی بود که در بین مردم شناخته شد.

بازیگران با گریم سنگین

آیدین ختایی ، در نقش پهلوان شامی در سریال مختارنامه با گریم سنگین عبدالله اسکندری مقابل دوربین قرار گرفت. این بازیگر که قهرمان پرورش اندام و یکی از قویترین مردان ایران است در سالهای اخیر در فیلم و سریال های مختلفی بازی کرده است.

بازیگران با گریم سنگین

بانیپال شومون متولد 3 آذر 1357 در تهران، بازیگر ایرانی است. او مدرک مهندسی عمران دارد و دوره بازیگری را در مدرسه سینما تئاتر کارنامه گذرانده است.شومون، فعالیت حرفه ای خود را با انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»(The Last Fiction) به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر آغاز کرد.

بازیگران با گریم سنگین

امین زندگانی در تاریخ 5 شهریور ۱۳۵۱ در خانواده‌ای هنرمند و آشنا با موسیقی در تهران متولد شد. پدرش، سیاوش زندگانی، از استادان موسیقی بود که در سال ۱۳۸۲ درگذشت. برادرش، امید زندگانی، مدتهاست که درعرصه موسیقی فعالیت می‌کند.

بازیگران با گریم سنگین

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 18 تیر 1377 در شیراز است و اصالتا اهل همانجاست . وی هم اکنون 19 سال سن دارد. ترلان پروانه در خانواده فرهنگی و هنرمند در شیراز بدنیا آمد. در سن 3 سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت.

گریم سنگین بازیگران

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند سال ۱۳۶۵ در تهران فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی است.او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.

گریم سنگین بازیگران

نهال دشتی متولد ۱۳۷۱ در شهر تهران و بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد بصورت رسمی معرفی شد، وی دارای مدرک سینما از دانشگاه سوره است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا