اخبار-مقالهبهترین دکوراسیون اتاق کودکدسته‌بندی نشدهدکوراسیون اتاق کودک دخترانه و پسرانهطراح و دکوراتور اتاق کودکقیمت و هزینه دکور اتاق کودکگالری تصاویر و نمونه عکس دکوراسیون اتاق کودک

خاص ترین دکوراسیون اتاق کودک – فروشگاه اینترنتی کودک تهران

[ad_1]

خاص ترین دکوراسیون اتاق کودک

خاص ترین و بهترین دکوراسیون اتاق کودک ، دکوراسیون متفاوت اتاق کودک و نوزاد و نوجوان ، طراح و دکوراتور اتاق کودک و بچه ها ، دیزاین خاص و لاکچری اتاق کودک ، دکوراسیون خوب ، قیمت و هزینه دکور اتاق کودک ، بهترین مرکز و شرکت دکوراسیون اتاق کودک در تهران و کرج ، عکس و تصاویر و گالری نمونه های متنوع از دکوراسیون اتاق کودک دخترانه و پسرانه ، طرح های لوکس و شیک اتاق کودک پسر و دختر

خاص ترین دکوراسیون اتاق کودک

یکی از جذاب ترین و متنوع ترین دکوراسیون های داخلی منزل که در بین خانواده ها از اهمیت زیادی برخوردار است دکوراسیون اتاق کودک است. امروزه با پیشرفت های زیادی که در زمینه طراحی و الگو سازی نماهای اتاق کودک انجام شده ، سبک ها و شیوه های جدیدی از چیدمان و تزیینات اتاق کودک فراهم شده است تا با توجه به سلیقه شخصی به راحتی نصب و اجرا شوند. استیکرهای و پوسترهای دیواری کودک همراه با سرویس خواب ست شده، هماهنگی و زیبایی ویژه ای به اتاق کودک می بخشد.

برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و مورد پسند کودک می توانید از انواع کاغذ دیوارهای پوستری با طرح های کودکانه استفاده کنید. بعضی از این پوسترها در طرحهای سه بعدی تولید می شوند که همچون پرده سینما تصویر بسیار خاصی را روی دیوار اتاق کودک به نمایش می گذارند‌.

اگر علاقه بیشتری به تزیین اتاق کودک با استفاده از عکس های خودش دارید می توانید از ست قابهای دیواری جدید برای به نمایش گذاشتن تصاویر فرزند خود استفاده کنید. این کار علاوه بر ایجاد یک فضای صمیمی و کودکانه ، می تواند خاطرات زیبای شما را به تصویر بکشد.

در اینجا طرحهایی از زیباترین دکوراسیون اتاق کودک دخترانه و پسرانه را به عنوان نمونه به نمایش گذاشته ایم تا بتوانید با استفاده از قدرت خلاقیت و نوآوری به کار رفته در آنها بروز ترین طراحی را برای اتاق کودک خود داشته باشید. برای الگو برداری و استفاده از این طرحها، مراکز طراحی دکوراسیون داخلی کودک را به شما معرفی می کنیم تا با آسودگی خاطر از نظر کیفیت کار و قیمت تمام شده انجام کار بتوانید نتیجه رضایت بخشی را بدست آورید.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق کودک :

  • برای انتخاب یک کف پوش رنگی و مناسب که زیبایی خاصی را به اتاق کودک می بخشد، از فرش های شیک با طرح های فانتزی و رنگ های شاد گرفته تا فرشینه و موکت های رنگی و طرحدار می توانند جذاب و کاربردی باشند.
  • یکی از مهم ترین و اصولی ترین بخش های طراحی اتاق کودکان استفاده از ترکیب مناسب برای رنگ های موجود در اتاق است. رنگ های ملایم نظیر کرم و صورتی و سبز روشن و آبی از بهترین رنگ ها برای طراحی در سالهای اولیه زندگی کودک استفاده از طرحهای حیوانات و طبیعت ذوق کودک را به کنجکاوی نسبت به محیط پیرامون خود بیشتر می کند. رنگهای مناسب برای کودکان نوپا رنگهای لطیف و ملایم است مثل آبی ، زرد ، نارنحی ، صورتی ، کرم که باعث ایجاد حس شادی و طراوت در آنها می شود.
  • نورپردازی نیز از دیگر نکاتی است که در زیبایی و جلوه اتاق کودک بسیار تاثیر دارد. امروزه با وجود طرحهای نورپردازی مدرن و متفاوت روی سقف و دیوار اتاق کودک می توان جلوه های ویژه و منحصر به فردی فراهم کرد. مشورت با کودک و ایده پردازی با او برای رسیدن به طرح مورد نظر باعث تقویت روحیه در او می شود.

دکوراسیون اتاق پسرانه:

دکوراسیون اتاق پسران می تواند تحت تاثیر خلق و خوی پسرانه و علاقمندی‌های آنها باشد. قبل از هر خریدی به سلیقه و انتخاب کودک خود توجه کنید. استفاده از طرح روتختی و پرده اتاق در سبک های پسرانه در طرح های قهرمانان کارتون‌های مورد علاقه او می تواند تاثیر زیادی بر تقویت اعتماد به نفس و احترام به شخصیت او باشد.

دکوراسیون اتاق دخترانه:

استفاده از تم های کارتونی و پرنسسی که یکی از محبوب ترین طرحها در بین دختران است ، می تواند تاثیر چشمگیری در زیبایی و لطافت اتاق دختران داشته باشد. همچنین استفاده از ترکیب رنگهای شاد و ملایم صورتی ، کرم ، بنفش ، سفید در ایجاد جلوه ای زیباتر تاثیرگذار است.

در این مجموعه ، نمونه های زیبایی از طراحی و دیزاین اتاق کودک با دکوراسیون های زیبا و متنوع را مشاهده کردید که می توانید با مشاوره و هماهنگی با مراکز دیزاین دکوراسیون اتاق کودک این مجموعه ، طراحی های زیبایی را در اتاق کودک استفاده کنید.

طرح های که در این مجموعه برای شما تهیه شده است جزو لوکس ترین و شیک ترین طراحی های دکوراسیون اتاق کودک است. این طرحها به دلیل خاص و منحصر بفرد بودنشان همیشه در ذهن ها خواهد ماند و لذت یک اتاق ویژه و زیبا را برای همیشه در ذهن کودک شما ماندگار خواهد کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا