آموزش و سرگرمیچهره‌ها

“خانم بازیگر” بعد 42 سال تصمیمش را برای تغییر جنسیت عملی کرد/ عکس

[ad_1]

چند سال پیش فرزانه ارسطو بعد از 42 سال تصمیمش را برای تغییر جنسیت عملی کرد و به سامان ارسطو تبدیل شد.

به گزارش وقت صبح، فرزانه ارسطو یکی از بازیگرانی که چهره اش در زمانی که جنسیت زن داشت برای بسیاری آشنا بود چند سال پیش تصمیم جدی اش را برای تغییر جنسیت عملی کرد.

او یکی از قدیمی ترین بازیگران حیطه بازیگری و یکی از مشهورترین ترنسکشوال های کشورمان است که بعد از 42 سال تغییر جنسیت داده؛ خودش که می گوید: «نه چیزی برای پنهان کردن دارم و نه ترسی از حرف زدن درباره گذشته ام» شاهد این ادعا عکس های دوران فرزانگی اش است که در گوشه و کنار خانه اش دیده می شوند؛ عکس هایی که سامان آنها را دور نینداخته است.

"خانم بازیگر" بعد 42 سال تصمیمش را برای تغییر جنسیت عملی کرد/ عکس

ترس از تنها شدن

ترس از تنها شدن باعث شد 20 سال طول بکشد تا من تصمیم بگیرم جنسیتم را تغییر بدهم اما سال 85 دیگر مطمئن شدم که می خواهم این کار را انجام بدهم و اقدام کردم.

همان موقع خیلی ها گفتند باید بازیگری را ببوسی و کنار بگذاری ؛ گفتند کار و زندگی ات رو جمع کن و برو خارج اما می بینید که هنوز هم اینجا هستم و به کارم ادامه می دهم.

بیشتر رابطه هایم را بعد از جراحی هم حفظ کردم اما چند تا دوست خوب داشتم که متاسفانه آنها را دست دادم و الان فقط گاهی تلفنی با آنها در ارتباط هستم.

بعضی دوستانم نپذیرفتند، اصلاً موقعیتی را که داشتم نپذیرفتند. می گفتند این فکری که درمورد خودت می کنی با چند جلسه روان کاوی حل می شود و خیلی جدی نیست.

می گفتند تو بی دلیل یک مشکل کم اهمیت را بزرگ کرده ای. این گروه رابطه شان را کاملاً با من قطع کردند و همین موضوع خیلی اذیتم کرد.
تصویر

حتی در یک دوره، افسردگی گرفتم اما چون اعتقاد داشتم زمان، مشکلات را حل می کند، همه چیز را به گذشت زمان سپردم و در حال حاضر بیشتر آنهایی که دیدشان نسبت به این کارم منفی بود من را پذیرفته اند.

حالا خیلی ها فهمیده اند که ما باید آدم ها را به خاطر چیزی که هستند دوست داشته باشیم، نه چیزی که دوست داریم باشند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا