سریال ترکی آپارتمان بی گناهانسریال ترکیه ایفرهنگ و هنر

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی آپارتمان بی گناهان + عکس

[ad_1]

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی آپارتمان بی گناهان از نظرتان می گذرد. با ما همراه باشید. سریال ترکی آپارتمان بی گناهان Masumlar Apartmani به کارگردانی Çağrı Lostuvalı و نویسندگی Gülsen Budayıcıoğlu در ژانری درام , خانوادگی ساخته شده است. این سریال ترکیه ای بر اساس کتاب Madalyonun içi (درون سکه؛ مدالیون نام یک مرکز درمانی بود که در زبان فارسی، سکه ترجمه می‌شود) ساخته شده است. این کتاب  برداشتی واقعی از سرگذشت مراجعین روانپزشکی به نام گولسرن بوداییجی اغلو  است. در این سریال بازیگران معروف ترکیه مانند ازگی مولا ، فرح زینب عبدالله ، بیرکان سوکولو و مروه دیزدر ایفای نقش کرده‌اند. سریال آپارتمان بی گناهان یکی از سریال های شبکه ت ر ت و ساخت شرکت OGM Pictures می باشد.

خلاصه داستان سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
خلاصه داستان سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

خلاصه داستان سریال آپارتمان بی گناهان

داستان آپارتمان معصومین براساس واقعیت است. زندگی اینجی(فراح زینب عبدالله) که با پدربزرگ و برادر غیرتیش زندگی میکنه با تصادفی که میکنه عوض میشه. این تصادف اونو با هان و خانواده ی مرموزش آشنا میکنه. هان همراه خواهرش که زندگیش پر از وسواس های مختلفه و گلبن که ترس از دست دادن خواهر برادرانش رو داره زندگی میکنه. آیا عشق قدرت اینو داره که با وجود تمام مشکلات مانع از جدایی اینجی و هان بشه….


قسمت 79 سریال آپارتمان بی گناهان

اینجی و هان، اسرا را با خودشون به ساختمان میبرن تا واحد خالی را بهش نشان دهند ولی وقتی به اونجا میرن میبینند که… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 78 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه واسه ناجی سوپ درست میکنه و بایرام را صدا میزند و بهش میده میگه به استاد ناجی بده بیچاره تنهاست…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 77 سریال آپارتمان بی گناهان

اگه به هتل میرود تا استاد ناجی را ببیند ولی هرچی در میزنه استاد در را باز نمیکنه، مسئول هتل میاد و میگه…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۷۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 76 سریال آپارتمان بی گناهان

اگه تمام مدت آهنگ به نریمان خیره می شود و بعد از این اهنگ، ناجی می پرسد: «شنیدین؟ »… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۷۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 75 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه تمام جرئتش را جمع می کند و بالای پشت بام می رود و به آسمان و پرنده ها خیره می شود و با انها صحبت می کند….برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه ککنیدģ

قسمت ۷۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 74 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه وقتی وارد خانه می شود و چهره ی خندان گلبن و هان را می بیند بیشتر خجالت زده می شود… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۷۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 74 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه وقتی وارد خانه می شود و چهره ی خندان گلبن و هان را می بیند بیشتر خجالت زده می شود… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۷۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 73 سریال آپارتمان بی گناهان

ناجی به خودش می آید و مقابل صفیه می ایستد و می گوید: «خیلی منتظر موندم صفیه. دیگه بریم بیرون.. » برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۷۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 72 سریال آپارتمان بی گناهان

اینجی دست به سمت ظرف نان می برد که صفیه فریاد میزند و با عصبانیت می گوید: «چیکار کردی ها؟…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۷۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 71 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه با عصبانیت به اینجی می گوید: «برو بیرون وگرنه اتفاقات بدی میفته! » اینجی که ترسیده قدمی برمیدارد که…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۷۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 70 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه بالای سر اینجی ایستاده و مدام می گوید: «خیلی بوی بدی میدی! باید خوب تمیز بشی! اینجی جوابش را میدهد و می گوید…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 69 سریال آپارتمان بی گناهان

اینجی سعی می کند لبخند بزند اما حسیبه در ذهن صفیه مدام پشت سر هم می گوید…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۶۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 68 سریال آپارتمان بی گناهان

پاسی از شب گذشته و هنوز هان نیامده. صفیه به اتاق او می رود و به قاب عکسی روی میز او خیره می شود که…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۶۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 67 سریال آپارتمان بی گناهان

اینجی اشک می ریزد و به حلقه ی توی دستش خیره می شود. اسرا جلو می رود و می گوید…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۶۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 66 سریال آپارتمان بی گناهان

ممدوح به دیدن اینجی که در ویلای خاله ی اسرا می ماند می رود. اینجی با دیدن او در آغوشش می گیرد و…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 65 سریال آپارتمان بی گناهان

هان برگه را به سمت صفیه پرت می کند و با عصبانیت می گوید: «بگیر! برگه پیروزیت رو! » و می رود…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۶۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 64 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه یادگاری ها و هرچیز مربوط به ناجی را در کیسه زباله انداخته و به دست گلبن می دهد تا آنها را دور بریزد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 63 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه خیلی عصبانی می شود. اما ناجی لبخند می زند و می گوید: «من فقط خواستم زنده بمونم صفیه… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۶۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 62 سریال آپارتمان بی گناهان

هالوک وقتی از پنجره بیرون را نگاه می کند، هان را می بیند که به اتاق اینجی خیره شده…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۶۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 61 سریال آپارتمان بی گناهان

اینجی بدون حرفی و ناباورانه از پیش هان می رود. صفیه آرام شده اما مدام سراغ هان را می گیرد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 60 سریال آپارتمان بی گناهان

گلبن ناگهانی ناجی را در راه پله ها می بیند و می گوید: «چه خوب شد اومدی! منم میخواستم بیام. برو بالا من آبجیمو میفرستم.»…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۵۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 59 سریال آپارتمان بی گناهان

اسد سعی می کند به اسرا رانندگی یاد بدهد. اسرا برای یک لحظه حواسش پرت می شود و به سطل زباله می کوبد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 58 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه با دیدن اتاق مخفی هان و اینجی با عصبانیت بدون توجه به حضور تومریس که پنهان شده، همه چیز را به هم می ریزد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 57 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه حتی آبنباتی که سال ها پیش ناجی به او داده بود را نگه داشته و آن را همراه خودش آورده و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۵۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۵۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 56 سریال آپارتمان بی گناهان

گلبن در مورد صفیه و ناجی خیالبافی می کند و به صفیه می گوید: «اگه دست بجنبونی شاید هنوزم بتونی مادر بشی آبجی! منم باهاشون بازی میکنم! »… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۵۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۵۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 55 سریال آپارتمان بی گناهان

حصیبه سعی می کند در مغز صفیه نفوذ کند و عذابش بدهد و حتی با خریدن ترحم می خواهد که صفیه به او توجه کند اما صفیه لبخند به لب بدون این که به او نگاهی بیندازد به خیال مادرش بی توجهی می کند… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۵۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 54 سریال آپارتمان بی گناهان

هان و اینجی به بیمارستان میروند. هان با دکتر حرف میزنه که بهش می گوید هالوک به خاطر خوردن مشروب زیاد وارد کمای الکی شده… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۵۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۵۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 53 سریال آپارتمان بی گناهان

ممدوح سراغ همان زنی که تو تاکسی بهش کارتش را داده بود تا اگه خواست تو سیستم آموزشی کار کند بهش زنگ بزنه، می رود… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۵۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۵۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 52 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه تمام روز را تو آشپزخانه در حال درست کردن مانتی که غذای وقت گیری است می باشد… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۵۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۵۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 51 سریال آپارتمان بی گناهان

با سروصدای صفیه چندتا مرد میان و فکر میکنن مزاحم صفیه شده به خاطر همین ناجی را حسابی کتک میزنن… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۵۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۵۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 50 سریال آپارتمان بی گناهان

همان شب هان پیش صفیه می رود و بهش عکس را نشان می دهد و بهش می گوید: «آبجی الان دیگه وقتشه که در مورد این عکس باهم صحبت کنیم. »…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 49 سریال آپارتمان بی گناهان

هان که به شدت عصبانیه به ناجی می گوید: «من نمیدونم که از کجا از کدوم جهنم پاشدی اومدی اینجا و چجوریه که این همه چیز درباره خانواده ما میدونی ولی…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 48 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه در حالیکه بغض کرده نامه ای از ناجی را توی دستش میگیره و در حالیکه جلوی خودش گرفته، توهم مادرش را میزند و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 47 سریال آپارتمان بی گناهان

هان همانطوری که یقه ی ناجی را گرفته و به دیوار چسباندنش و با عصبانیت عکسی که تو دست دارد را نشانش می دهد و ازش میپرسه….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 46 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه می بیند که ناجی گلبن را بغل کرده به خاطر همین زیرلب با نگرانی به خودش می گوید: «اون به گلبن دست زد! گلبن را بغل کرد!»….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 45 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه تمام سعیش را می کند تا دیگه به ناجی فکر نکند و مدام چندین بار دستانش را می شوید و مدام با خودش تکرار می کند….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 44 سریال آپارتمان بی گناهان

گلبن وقتی به خانه می رسد سریعا به حمام می رود. ولی صفیه به هان و حکمت، ربد و شامبر و دستکش میدهد تا به داخل بیان….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 43 سریال آپارتمان بی گناهان

پلیس گلبن را با خودش به کلانتری می برند. گلبن تو ماشین پلیس مدام گریه می کند و همش میگه که ماشین کثیفه مریض میشم….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 42 سریال آپارتمان بی گناهان

اسد بدون خبر میره رادیو پیش اسرا. ایرا از دیدنش شوکه میشه و میگه اینجا چیکار میکنی؟….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 41 سریال آپارتمان بی گناهان

ناجی روی تخته مدرسه عنوان یه شعرو مینویسه و میگه اینم تکلیف فرداتون برین درباره اش تحقیق کنین و هرچی درباره اش فهمیدین فردا میگین…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 40 سریال آپارتمان بی گناهان

شب هان وقتی عصبیه و کلافه ست برای اینکه آرام شود به طرف زباله ها می رود که یکدفعه صدای دعوا به گوشش می خورد و می رود تا ببیند چیشده؟…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۳۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 39 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه وقتی با ناجی روبرو می شود برای چند ثانیه از هم دیگه چشم بر نمی دارند شوکه می شوند. صفیه وقتی به خودش میاد می خواد در را ببندد که…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۳۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 38 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه تو دلش با خدای خودش حرف می زند و با نگرانی می گوید: «خدایا من سر قولم موندم. من دیگه اصلا بهش فکر نمیکنم. من دیگه نمیذارم تو ذهنم بیاد. »…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 37 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه وقتی با نریمان به دم پنجره میرن، با دیدن ناجی در اتاق هتل روبرو شوکه می شود و سریعا پرده هارو می کشد…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۳۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 36 سریال آپارتمان بی گناهان

گلبن که از پنجره متوجه رعد و برق می شود به هان اصرار می کند که به خانه بروند چون صفیه تنهاست و از رعد و برق می ترسد…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۳۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 35 سریال آپارتمان بی گناهان

اسد درباره اینکه گلبن به اشتباه منظورشو برداشت کرده با هان صحبت میکنه و هان بهش میگه بره واضح حرفشو بزنه. اسد به گلبن زنگ میزنه و میگه من تو ساختمونم بیا باهم صحبت کنی…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 34 سریال آپارتمان بی گناهان

اینجی وقتی اون کیسه های زباله را می بیند انقدر شوکه می شود که چیزی نمی تواند بگوید و فقط سکوت می کند. هان به اینجی می گوید که چیزی نمیخوای الان بهم بگی؟ »……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۳۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 33 سریال آپارتمان بی گناهان

اسد به دم در خانه هان می رود و به گلبن تماس میگیرد که بره پایین تا به هم حرف بزنند. گلبن که میبیند اسد بهش زنگ زده و اومده اونجا ذوق می کند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۳۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 32 سریال آپارتمان بی گناهان

رحمت وقتی به خانه می رسد از بوی کیکی که پیچیده به هوی می آید و یک تکه بزرگ ازش می خورد. گلبن وقتی به خانه برمی گردد با دیدن کیک خورده شده استرس میگیرد ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 31 سریال آپارتمان بی گناهان

وقتی معلم به کلاس درس وارد می شود، اگه از سرجاش بلند نمی شود و پاهایش را روی میز می اندازد و بی احترامی می کند که باعث می شود معلم او را به دفتر بفرستند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۳۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 30 سریال آپارتمان بی گناهان

هان به خانه ممدوح میاد تا بنا به گفته خودش درباره مدرسه اگه صحبت کنند، هان میگه قبل از هرچیزی یه عرض دیگه داشتم و اینجی را خواستگاری می کند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 29 سریال آپارتمان بی گناهان

همان موقع که هان و نریمان و گلبن بر سر مزار مادرشان رفتند، صفیه در خانه برای مادرش دعا می کند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۲۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 28 سریال آپارتمان بی گناهان

حکمت می خواهد دوباره بعد از سال های سال  بر سر خاک همسرش برود. صفیه به پدرش می گوید مطمئنی می خوای بری سر خاکش؟ …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۲۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 27 سریال آپارتمان بی گناهان

هان شبانه از خانه بیرون می رود و اینجی از پنجره میبینتش و دنبالش می رود. اینجی وقتی میرسد میبیند که ممدوح پدربزرگش پشت سرش میومده…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۲۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 26 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه خاطره های گذشته برایش زنده می شود،” گلبن وقتی از مدرسه برمیگردد، مادرش میبیند که شپش کرده موهاش به خاطر همین کلی دعواش میکنه و با عصبانیت تمام موهایش را کوتاه میکند…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۲۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 25 سریال آپارتمان بی گناهان

گلبن وقتی از خواب بیدار می شود می بیند که دوباره جایش را خیس کرده و ملافه ها را جمع می کند و به واحد بالایی میبرد که نریمان با دیدنش پوشکی بهش می دهد و می گوید….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 24 سریال آپارتمان بی گناهان

اینجی با حکمت وارد خانه اش می شود. صفیه چشمش به کفش های اینجی می افتد که با آنها وارد خانه آنها شده و سپس چشمش به دست های پدرش می افتد که دستان اینجی گرفته و نمی گذارد برود….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 23 سریال آپارتمان بی گناهان

شب اینجی می فهمد که اگه به جای اینکه مدرسه برود، رفته تا دنبال پدرش بگردد به خاطر همین خیلی عصبانی می شود و برای اینکارش سرزنشش می کند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 22 سریال آپارتمان بی گناهان

گلبن که ترس وجودش را فرا گرفته سوار تاکسی و به سمت ثبت احوال راهی می شود. به محض اینکه گلبن از خانه خارج می شود، صفیه وجودش را استرس می گیرد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 21 سریال آپارتمان بی گناهان

هان به اسد می گوید که درباره رادیو برود حسابی تحقیق کنند. اسد بعد از تحقیق متوجه می شود که وضع رادیو اصلا جالب نیست و این موضوع را به هان می گوید…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 20 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه وقتی خبر ازدواج هان را با اینجی از زبان پدرش می شنود، مثل دیوانه ها شده و فریاد میزند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 19 سریال آپارتمان بی گناهان

هان و اینجی بیرون میروند تا قدم بزنند و تو طبیعت بکر خوش می گذرانند. وقتی به وسط جنگل میرسند، کنار هم دراز می کشند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 18 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه میفهمد که گلبن یه چیزیش هست و از به موضوعی ناراحته،  سریعا پیشش میره و ازش می خواهد که اتفاقی که افتاده را بهش بگوید…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۱۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 17 سریال آپارتمان بی گناهان

شب اینجی به ممدوح می گوید که اگه رفته پیش پدرشان و میخواد همانجا بمونه و قصد ندارد که پیششان برگردد… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
خلاصه داستان سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 16 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه بلند می شود و با حسی چندش نفرت می گوید:«همه جام کثیف شد! هان این مرد بهم حمله کرد و میخواست منو بکشه!… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۱۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 15 سریال آپارتمان بی گناهان

اینجی با ناراحتی از خانه بیرون می زند که تو کوچه هان را می بیند. هان بلافاصله قبل از اینکه اینجی چیزی بگه می گوید… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۱۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 14 سریال آپارتمان بی گناهان

هان خیلی ناراحت می شود انقدر کلافه میشه که آخر شب میره سمت زباله ها و همه ی آنها را بهم میریزد… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۱۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 13 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه و گلبن کل شب تا صبح را به شستن و تمیز کردن خانه مشغول بودن و وقتی صبح از خواب بیدار می شوند متوجه می شوند که از فرط خستگی کار دیشب خوابشان برده… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۱۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 12 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه شوکه شده نمی داند باید چیکار کند. نریمان و گلبن هم گریه می کنند. همسایه ها صداهایشان را میشنوند حدث میزنن که حتما اتفاقی افتاده. …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۱۱ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 11 سریال آپارتمان بی گناهان

اگه و نریمان همدیگر در کوچه میبینند. اگه از نریمان می پرسد که به نظرت چرا خواهرت انقدر از ما ها بدش میاد؟…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۱۰ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 10 سریال آپارتمان بی گناهان

تمام شب اینجی با خودش کلنجار می رود و فکر می کند. فردای آن روز به ممدوح می گوید…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۹ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 9 سریال آپارتمان بی گناهان

هان با اسد در مورد اینجی درد دل می کند و این که نمی خواهد اینجی را به خانه شان ببرد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 8 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه با دیدن هان و اینجی که کنار هم خوابیده اند شوکه می شود اما به جای داد و هوار راه انداختن به طبقه ی پایین و خانه ی ممدوح می رود و می گوید….برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۷ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 7 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه به سمت نریمان که گریه اش گرفته حمله می کند و موهای او را می گیرد و به سمت روشویی می برد….برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 6 سریال آپارتمان بی گناهان

اسد از هان می خواهد تا برای رفتن دستشویی وارد خانه بشود. هان که نگران این است صفیه موضوع را بفهمد و داد و هوار راه بیندازد، مخفیانه اسد را به طبقه بالا می فرستد…برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۵ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 5 سریال آپارتمان بی گناهان

ممدوح که به خانواده ی هان مشکوک است رو به اگه و اسرا و اینجی می گوید: « این خانواده یه چیزیش هست….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۴ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان

هان با دیدن اینجی جلو می رود و اسم او را به زبان می آورد. صفیه فورا می گوید: «پس این همون دختریه که تمام شب رو باهاش گذروندی؟ » …برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 3 سریال آپارتمان بی گناهان

صفیه سراغ نریمان می رود و صبح زود با عصبانیت بالای سرش می ایستد و می گوید: «داداشت با دوست دخترشه آره؟….برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 2 سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

اینجی جلو می رود و با هان روبرو می شود و با نگرانی از او می خواهد تا حداقل به بیمارستان بروند….برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت 1 سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

قسمت 1 سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

دختری به اسم گلبن روی تختش مچاله شده و خواهرش صفیه با عصبانیت بیش از حد مدام او را سرزنش می کند و فریاد میزند……برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته جدولیاب کلیک کنید!

[کل: 23 میانگین: 3.4]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا