اسامی بازیگران سریال حالا برعکسحامد همایون در سریال حالا بر عکسسریال حالا بر عکس ویکی پدیافیلم و سریال

داستان و بازیگران سریال حالا بر عکس+ بیوگرافی و تصاویر بازیگران سریال حالا برعکس

[ad_1]

سریال “حالا برعکس”، مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی محمود کریمی از ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می رود. این سریال در ژانر کمدی با بازی بازیگران معروف و طنز و یک خواننده تولید شده که ماجراهای جذابی را در استودیو «خندوانه» روایت می‌کند. در ادامه به معرفی کامل سریال حالا برعکس و بازیگران سریال حالا برعکس به همراه داستان و تعداد قسمت های سریال (حالا بر عکس) میپردازیم.

داستان و بازیگران سریال حالا بر عکس+ بیوگرافی و تصاویر بازیگران سریال حالا برعکس

معرفی و بیوگرافی سریال حالا بر عکس

سریال تلویزیونی طنز «حالا برعکس» از ۲۹ خرداد ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

سریال طنز «حالا برعکس» که ماجراهای جذابی را در استودیو «خندوانه» روایت می‌کند، به کارگردانی محمود کریمی و تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی ساخته شده است.

لیست بازیگران این سریال عبارتند از : رامبد جوان ، جناب‌خان ، مهدی شاه حسینی ، دانیال غفارزاده ، هومن شاهی از اهالی «خندوانه»، در کنار فاضل ژیان، حامد وکیلی، بدرالسادات برنجانی، رامین سیار دشتی، هومن رهنمون و… می باشدند که در این مجموعه تلویزیونی حضور دارند.

معرفی و بیوگرافی سریال حالا بر عکس

سریال تلویزیونی حالا برعکس به نوعی همچون برنامه قاچ مکمل برنامه خندوانه خواهد بود.برنامه‌ای که با هدف سرگرمی، اما متفاوت با برنامه “قاچ” که قصه نداشت برپایه داستان و در قالب سریالی طنز روی آنتن خواهد رفت.

این مجموعه طنز با نگاه متفاوت به فرایند تولید برنامه تلویزیونی، پشت صحنه خندوانه را بستر روایت خود قرار داده و اتفاقات تولید را از دریچه‌ای متفاوت و با لحنی شیرین به نمایش می‌گذارد.

عوامل پشت صحنه حالا برعکس

اسامی عوامل تولید و پشت صحنه عبارتند : هدی ایزدی نویسنده ، ایمان سلیمی (مدیر تصویربرداری)، فرخ فدایی (مدیر صدابرداری)، ولی‌الله نظمی (مدیر تولید)، میثم محفوظ (طراح صحنه)، مریم تجدد (طراح لباس) و اشکان عسکری (طراح گریم) دیگر عوامل این سریال هستند و سیامک مهماندوست و علی نخجوانی تدوین آن را برعهده دارند.

حامد همایون در سریال حالا برعکس

حامد همایون در سریال حالا بر عکس

حامد همایون خواننده پاپ یکی از بازیگران سریال حالا بر عکس شبکه نسیم است که در اینستاگرام خود در رابطه با بازی در این سریال نوشت:
سریال حالا برعکس از شنبه آینده هر شب ساعت ٢١ از شبکه نسیم امیدوارم از دیدنش لذت ببرید این اولین تجربه من در بازی در نقش خودم (حامد همایون) درکنار سایر همکارانم هستش که انشالا کلی لبخند به لباتون بیاره

سیدحامد محمودزاده، با نام هنری حامد همایون، خواننده و آهنگساز ایرانی است. وی متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۱ در شیراز است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است.

زمان پخش و تکرار حالا برعکس

«سریال حالا بر عکس» هر شب ساعت ۲۱ پخش می شود و تکرار آن ساعت ۲:۰۰، ۹:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد از شبکه نسیم پخش م

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا