بیوگرافی

دانلود بازی Heliborne Dragons Awakening برای PC

[ad_1]

دانلود بازی Heliborne Dragons Awakening برای PC

کافیست ذره‌ای علاقه به راندن هلی کوپترهای عظیم الجثه و پر ابهت در یک بازی ویدیویی داشته باشید تا بدانید که بازی Heliborne Dragons Awakening دقیقا برای شما ساخته شده است. تا به حال بازی‌های مختلفی که در آن در نقش وسایل جنگی بزرگ قرار می‌گیریم ساخته شده‌اند، از بازی‌هایی مانند: World of Tanks و World of Warplanes گرفته تا World of Warships؛ خب گویا اینبار نوبت به دنیای هلی کوپترها رسیده است! این عنوان موفق به کسب میانگین نمرات 71 شده است ؛ شما عزیزان هم‌اکنون می‌توانید این اثر را از وب‌سایت نوین اسپات دانلود نمائید.

نوین اسپات اولین و بزرگترین مرجع دانلود بازی کامپیوتر با لینک مستقیم؛

همانند هر بازی شبیه سازی، Heliborne نیز وظیفه داشته که دست به ارائه تمامی موارد نیاز برای تکمیل یک شبیه بزند و خوشبختانه از این وظیفه سر باز نزده است؛ در درون Heliborne ما شاهد تعداد دیوانه واری هلی کوپتر جنگی هستیم که می‌توانیم با هر یک از آن‌ها آسمان‌ها را به لرزه در بیاوریم. بازی از همان ابتدا شما را یک خلبان حرفه‌ای فرض کرده و بدون هیچ مقدمه و آموزش خاصی شما را درون دنیای پیچیده خلبانی یک هلی کوپتر رها می‌کند تا بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. با اینکه در کنترل یک هلی کوپتر باید از مکانیک‌های پیچیده این وسیله نقلیه سر در بیاورید، ولی لازم نیست زیاد نگران باشبد، زیرا با مقداری تمرین در درون بازی می‌توانید به سادگی در روند گیم پلی آن خبره شوید. تنوع هلی کوپترها در بازی Heliborne به طرز عجیبی زیاد است؛ از مدل های کلاسیک دهه ۵۰ میلادی و زمان جنگ‌های جهانی گرفته تا نمونه‌های مدرن قرن بیست و یکم، همگی در دسترس بازیکنان قرار دارند. با اینکه بازی Heliborne یک عنوان کاملاً جنگی نمی‌باشد، ولی می‌توان کاملاً متوجه شد که توسعه دهندگان به شکل ظریفی از بازی‌های آنلاین رایگان دنیای فلان وسیله جنگی در عنوان خود الهام گرفته‌اند! در درون بازی Heliborne شما به راندن وسیله‌های نظامی عظیم الجثه‌ای که تحت عنوان هلی کوپتر شناخته می‌شوند، می‌پردازید. بازی از نظر سبکی در دسته عناوین شبیه ساز جنگی نام برده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید :  بهترین بازیهای کامپیوتری
ویژگی‌های بازی Heliborne Dragons Awakening :
مودهای مولتی پلیر فراوانی در بازی وجود دارد که می‌توانید به کمک دوستان خود دست به انجام ماموریت ها زده و یا با سایر بازیکنان سراسر دنیا به تجربه بازی بپردازید. شما در یک صحنه نبرد بسیار پویا قرار می‌گیرید که باید از هوا به نیروی‌های پیشروی زمینی کمک رسانی کنید. بازی Heliborne Dragons Awakening موفق شده تا یکی از ژانرهای تقریباً مرده صنعت بازی را تا حد زیادی بازیابی کند، یعنی ژانر هلی کوپترهای جنگی! مپ‌های موجود در بازی بر اساس نقاط واقعی در دنیا می‌باشند که شما باید در آن‌ها گشت و گذار کنید. چهار کلاس مختلف به همراه ۴۰ هلی کوپتر متفاوت در بازی وجود دارد که با انتخاب هر کدام باید با سایر خلبان‌های موجود به مبارزه بپردازید و همچنین حواستان به تانک‌ها و ضد هوایی‌ها نیز باشد. هر هلی کوپتر در بازی از جزئیات گرافیکی بسیار بالایی برخوردار است و می‌توان به خلاقیت بالای سازندگان و علاقه‌ای که در بازی خود پیاده کرده‌اند، آفرین گفت. بازی همچنین از نظر گرافیکی و البته قطعات صوتی و بخش فنی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند طرفداران این سبک از بازی‌ها را به خوبی راضی نگه دارد.

منبع : نوین اسپات


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا