رپورتاژ آگهیفیلم و سریال

دانلود فصل دوم سریال خاتون از مووی لند –  معرفی انواع فیلم و سریال + پخش آنلاین

اگر این اواخر پیگیر اخبار شبکه نمایش خانگی بوده باشید، یقینا با نام سریال خاتون مواجه شده اید. این اثر را می توان جدیدترین ساخته تینا پاکروان دانست که با تمام وجود برای آن مایه گذاشته است. او نه تنها کارگردانی این را بر عهده گرفته، بلکه نویسندگی و تهیه کنندگی را هم انجام داده تا این اثر در بهترین وجه ممکن پیش برود. او در آخرین اثر خود توانست در گیشه موفق شود اما نظر منتقدان را جلب نکرد . با این وجود انتقاد ها را کنار گذاشته و به سراغ ساخت اولین سریالش در شبکه نمایش خانگی رفته است. این اثر از جنبه های مختلفی می تواند یک شاهکار باشد.

یکی از این جنبه ها حضور بازیگران مطرحی مانند مهران مدیری، نگارجواهریان، اشکان خطیبی، مهران غفوریان ، سروش صحت و… است که ترکیب آنها با داستان این اثر می تواند  یک شاهکار زیبا را خلق نماید . داستان کلی این سریال حول محور زنی به نام خاتون می گذرد . او همسر یک نظامی ارتش است اما در پی اشغال ایران در سال 1320 توسط متفقین ، تحولاتی در زندگی او ایجاد می شود . این تحولات همان فاکتوری است که می تواند به خوبی زندگی زنان جامعه در آن دوره را نشان دهد . چنانچه شما هم تمایل دارید تا بیننده این اثر زیبا باشید، می توانید هم اکنون از طریق رسانه ی مووی لند نسبت به دانلود سریال خاتون اقدام فرمایید .

این روزها اینترنت به عنوان یک پل ارتباطی بسیار عالی برای دانلود فیلم رایگان شناخته می شود . در واقع شما می توانید تنها با یک جستجوی ساده در سطح اینترنت، فیلم دلخواه خود را یافته و به صورت رایگان دانلود نمایید. این موضوع برای دانلود فیلم جدید یا سریال هایی مثل خاتون فصل دوم که تازه عرضه می شوند، یک امتیاز بسیار منحصر به فرد است. با این وجود قشر زیادی از مردم اطلاعات دقیقی پیرامون این موضوع ندارند. لذا آن ها نمی دانند برای دانلود فیلم های جدید به چه رسانه ای مراجعه نمایند. از طرفی دیگر بسیاری از سایت های موجود در نتایج گوگل، نمی توانند کیفیت لازم را از خود نشان دهند. همین مورد هم باعث شده تا بسیاری از این مخاطبان به دنبال یک مرجع دائمی برای خود باشند. ما در ادامه ی این مقاله مروری بر این موضوعات خواهیم داشت؛ لذا بهتر است با ما همراه شوید.

Moviland 2 e1640719600356 - دانلود فصل دوم سریال خاتون از مووی لند -  معرفی انواع فیلم و سریال + پخش آنلاین

اغلب ایرانیان عادت دارند تا فیلم های دلخواه خود را به صورت رایگان بیابند. این موضوع باعث شده تا همواره اولویت مخاطبان با سایت هایی باشد که به صورت رایگان خدمات خود را عرضه می کنند. البته باید عنوان کنیم که متاسفانه تعداد چنین سایت هایی روز به روز کمتر می شود. در واقع اغلب سایت های حوزه فیلم و سریال این روز ها به صورت اشتراکی فعالیت می کنند. طیف زیادی هم اقدام به فروش فیلم ها می کنند. در این بین تنها بخش معدودی وجود دارند که فیلم و سریال ها را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهند .

البته در بین این عده قلیل هم مشکلات مختلفی به چشم می خورد. یکی از این مشکلات، محدود بودن آرشیو فیلم ها می باشد. به گونه ای که اغلب این سایت ها تنها تعداد کمی از آثار را ارائه می دهند. این موضوع به گونه ای است که اغلب آن ها نمی توانند سلایق و نیاز های مختلف مردم را پوشش دهند. موضوع دیگری که در این زمینه وجود دارد، وجود تبلیغات آزار دهنده است. در حقیقت بسیاری از این رسانه ها، برای افزایش درآمدات خود، وبسایتشان را با تبلیغات آزار دهنده پر می کنند.

این موضوع در نهایت باعث می شود تا گردش در داخل این سایت ها بسیار دشوار شود. ترکیب کلی این موارد باعث می شود تا بیشتر مخاطبان نتوانند از آن ها استفاده نمایند. گروه مووی لند سعی داشته تا به نحوی این مشکلات را برطرف سازد. این رسانه در گام اول سعی داشته تا تمام تبلیغات موجود در سطح سایت خود را حذف نماید. افزون بر این موارد، آرشیو موجود در این سایت تا حد زیادی گسترش پیدا کرده است. در حقیقت این رسانه بیش از ۳۰۰۰ فیلم و سریال را در بستر خود دارد که مخاطبان می توانند به شیوه ای رایگان نسبت به دانلود آن ها اقدام نمایند. ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر سبب شده تا رسانه مووی لند گزینه ای مناسب برای دانلود فیلم رایگان باشد.

Moviland 1 - دانلود فصل دوم سریال خاتون از مووی لند -  معرفی انواع فیلم و سریال + پخش آنلاین

تقریبا هر ماه فیلم جدیدی عرضه می شود که تمام بیلبورد ها را به خود اختصاص می دهد. اغلب مخاطبان هم تبلیغات و یا صحنه هایی از این فیلم ها را در فضای مجازی مشاهده می کنند. همین مورد باعث می شود تا نسبت به تماشای آن ها ترغیب شوند. اما عموما زمانی که در فضای اینترنت به دنبال دانلود آن می روند، با مشکلات زیادی مواجه می شوند. یکی از این مشکلات، عدم هماهنگی رسانه های داخلی با مراجع خارجی است.

برای مثال ممکن است بعد از گذشت چندین ماه از انتشار یک فیلم هالیوودی، هنوز رسانه ای در داخل کشور آن را به شیوه ای مناسب ارائه نداده باشد. از طرفی دیگر چنانچه این فیلم ها خارجی باشند، یافتن نسخه ای با صوت دوبله یا زیرنویس مناسب اندکی دشوار است. مجموع این موارد در کنار همدیگر سبب شده تا بسیاری از افراد نتوانند به شیوه ای مناسب از این آثار به بهره ببرند.

48dad2a2 4822 4a34 988a fd1b9962e2f7 e1640720155648 - دانلود فصل دوم سریال خاتون از مووی لند -  معرفی انواع فیلم و سریال + پخش آنلاین

گروه مووی لند سعی داشته تا در این زمینه هم به شیوه ای مناسب عمل نماید. به همین جهت بوده که این رسانه، پیوسته مراجع خارجی را تحت نظر داشته و بلافاصله بعد از انتشار یک اثر خارجی، آن را در وبسایت خود منتشر می کند. افزون بر این موارد، مووی لند دارای تیم دوبله اختصاصی است و به همین جهت تمام فیلم ها را به شیوه ای دقیق و مناسب دوبله می کند. ترکیب کلی این موارد سبب شده تا این رسانه گزینه ای مناسب برای دانلود فیلم جدید باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا