اخبار سینمااخبار فیلماخبار کوتاهبازیگران مشهوردیزنیسینما و تلویزیون

رایان رینولدز شایعات را تایید کرد ؛ دیزنی در حال ساخت Free Guy 2 است

در شرایطی که فروش Free Guy برای دیزنی راضی کننده بوده است، رایان رینولدز رسما شایعات را تایید کرد. دیزنی در حال ساخت Free Guy 2 است.

شرکت دیزنی پیگیر ساخت فیلم free guy 2 است. قسمت اول این فیلم، با بازی رایان رینولدز  در شخصیت اصلی، تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، جو کایری (Joe Keery)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و آتکارش امبوتکر (Utkarsh Ambudkar)  و به کارگردانی شاون لوی اخیرا در سینماها اکران شده است.

دیزنی در حال ساخت Free Guy 2 است

رایان‌ در صفحه خود در شبکه های مجازی، درباره فیلم‌ مرد آزاد ۲ نوشت:

و پس از سه سال کار بر روی فیلم مرد آزاد به عنوان یک فیلم خلاقانه و بدیع، کمپانی دیزنی امروز رسما اعلام کرده که خواهان ساخت یک دنباله برای این فیلم است.

کارگردان این فیلم‌ نیز این خبر را در صفحه خود در شبکه های مجازی تایید کرد. داستان این فیلم درباره گای (رایان رینولدز) ، پاسخگوی مشتریان است که متوجه می‌شود که او یک کاراکتر غیرقابل بازی یا کنترل است. همان گونه که موجودیت او توسط بازیکنی به نام مولوتوویل‌گرل (جودی کامر) واژگون می‌شود، او مجبور می‌شود تا به شیوه خودش به یک قهرمان تبدیل شود.

free guy imax poster social - رایان رینولدز شایعات را تایید کرد ؛ دیزنی در حال ساخت Free Guy 2 است

بازیگران دیگر این فیلم شامل تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، جو کایری (Joe Keery)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و آتکارش امبوتکر (Utkarsh Ambudkar) هستند. این فیلم در سینماها و گیشه توانسته  ۱۰ میلیون دلار فروش داشته باشد که گویا این مبلغ به اندازه ای که رضایت دیزنی جهت ساخت سری دوم این فیلم را جلب کند، کافی بوده است.

موضوع و داستان سری دوم فیلم، هنوز معلوم نیست و با توجه به سری اول آن باید گفت نیاز به خلاقیت بیشتری برای دنباله این فیلم نیاز است، در غیر این‌ صورت با شکست بزرگی مواجه خواهد شد. البته مسائل زیادی در انتظار سازندگان این فیلم سینمایی است چون شرکت دیزنی از این فیلم به عنوان زمینه‌ای برای ملاقات شخصیت های دیگر فیلم‌هایش استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت Free Guy 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا