بازیگران فیلم نفس از دست رفتهداستان فیلم نفس از دست رفتهفیلم نفس از دست رفتهفیلم نفس از دست رفته ریحانه پارسافیلم و سریال

زمان اکران و آشنایی با فیلم نفس از دست رفته ریحانه پارسا +اسامی بازیگران و داستان

[ad_1]

آشنایی با فیلم «نفس از دست رفته» ریحانه پارسا, با بازی صحرا جبین سا, به همراه موضوع و خلاصه داستان و اسامی و بیوگرافی بازیگران اصلی و مکمل و زمان و جزئیات اکران این فیلم را در ادامه میخوانید.

زمان اکران و آشنایی با فیلم نفس از دست رفته ریحانه پارسا +اسامی بازیگران و داستان

فیلم نفس از دست رفته فیلم کوتاه ایرانی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی ریحانه پارسا بازیگر ایرانی با موضوع و داستان زندگی خودش از کودکی تا امروز است که در حال پبش تولید و ساخت در کشور ترکیه می باشد. این فیلم دومین فیلم کوتاه این بازیگر است که قرار است بزودی اکران شود.

تیزر فیلم کوتاه نفس از دست رفته با بازی صحرا جبین سا در صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا منتشر شد و هنوز زمان اکران آن مشخص نیست.

ریحانه پارسا در سال ۱۳۹۹ به قصد ساخت فیلم خود از ایران به ترکیه مهاجرت کرد، به تازگی از تیزر این فیلم رونمایی کرد.

در تیزری که از این فیلم منتشر شد، تنها بازیگر اصلی آن دختری به نام صحرا جنبین سا ایرانی الاصل مقیم ترکیه است که درباره بازی در کار جدید ریحانه پارسا گفته: داستان این فیلم بسیار شبیه به زندگی من است و از اسم فیلم هم مشخص است نفس و …

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم نفس از دست رفته ریحانه پارسا

خلاصه داستان

در تیزر یک دقیقه ای که منتشر شده، ابتدا عکس کودکی را نشان میدهد و سپس وارد فیلم میشویم و دختری جوان که در حال غذا خوردن است و داستان دختری را از کودکی روایت می کند که در کودکی سختی کشیده که احتمالا زندگی خود ریحانه پارسا به تصویر کشیده میشود.

عوامل

نفس از دست رفته

‎کاری از ریحانه پارسا
‎با بازی صحرا جبین سا

گفتنی است که این بازیگر بعد از مهاجرت حواشی و جنجال های زیادی داشته و فیلم ها و عکسهای منشوری و غیراخلاقی او نیز به این جنجال ها اضافه کرده که باید دومین فیلم کوتاهی به صورت و چگونه اکران خواهد شد.

اولین فیلم کوتاه ریحانه پارسا فیلم شب با بازی فریبرز بازغی و پادینا کیانی بود و دومین او در مقام تهیه کننده فیلم «بی چاره» به کارگردانی مشترک امیر احمد قزوینی و محمد کریم پور و به تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا و هادی دهقان بود

عوامل فیلم شب عبارتند از : کارگردان :ریحانه پارسا ،تهیه کننده :موسسه مهر طاها ،نویسنده :ریحانه پارسا و خاطره عباسی ، فیلمبردار :ابوالفضل عباسی صداگذار:عرفان ابراهیمی، تدوین :محمد کریم پور.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا