سلبریتی هافرهنگ و هنرفیلم و سریال

سرنخ هایی که اولین تصاویر سریال House of the Dragon به ما می دهند

[ad_1]

اولین تصاویر از بازیگران سریال House of the Dragon با گریم و لباس های خاصشان منتشر شده است و این تصاویر جزییات مهمی از داستان پیش درآمد سریال Game of Thrones را افشا می کنند. این سریال که توسط جرج آر آر مارتین و رایان کوندال (خالق سریال Colony) ساخته می شود، اولین پیش درآمد از اسپین آف های متعدد سریال پرطرفدار Game of Thrones خواهد بود. کوندال خود نقش شورانر سریال را بر عهده داشته و میگل ساپوشنیک که برخی از بهترین اپیزودهای سریال Game of Thrones را کارگردانی کرده نیز نقش کارگردان اصلی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت، سریالی که انتظار می رود در سال ۲۰۲۲ از HBO Max منتشر شود.

اولین تصاویر از سریال House of the Dragon منتشر شده و این تصاویر جزییات مهمی از داستان پیش درآمد سریال Game of Thrones را افشا می کنند.

بدین ترتیب، شبکه HBO اولین تصاویر از سریال House of the Dragon را منتشر کرده در شرایطی که فیلمبرداری ها در بریتانیا آغاز شده است. این تصاویر شامل عکس هایی از بازیگران اصلی سریال با گریم و لباس های فاخرشان، از جمله اِما دو آکری در نقش پرنسس رینیریا تارگرین که وارث تاج و تخت است، مت اسمیت در نقش دیمون تارگرین که برادر شاه ویسریس است، الیویا کوک در نقش آلیسنت های تاور که همسر دوم ویسریس است، ریس ایفانز در نقش اوتو های تاور که پدر آلیسنت و دست راست پادشاه است و در نهایت ایتیو توسانت در نقش کورلیس ولاریون با لقب مار دریا که یک دریانورد مشهور است.

این شخصیت ها برخی از کلیدی ترین بازیگران داستان سریال House of the Dragon هستند که در نهایت به ماجرای رقص اژدهایان ختم می شود. جنگ داخلی تارگرین ها باعث تفرقه و جدایی در وستروس بعد از مرگ شاه ویسریس می شود، در شرایطی که دختر ارشدش رینیرا و پسرش از آلیسنت با نام ایگان سعی در بدست آوردن قدرت دارند. در حالی که در اولین روزهای فیلمبرداری سریال House of the Dragon هستیم، اما تصاویر منتشر شده سرنخ های کلیدی و مهمی از مسیر داستان در اختیار ما می گذراند.

اولین تصاویر از سریال House of the Dragon منتشر شده و این تصاویر جزییات مهمی از داستان پیش درآمد سریال Game of Thrones را افشا می کنند.

سبزها و سیاه ها: دسته بندی ها در نزاع داخلی تارگرین ها

ماجرای موسوم به رقص اژدهایان باعث دودستگی در خاندان تارگرین شده (و البته در بخش بزرگی از وستروس) که در ادامه باعث شکل دو جبهه به نام سبزها و سیاه ها می شود. سیاه ها کسانی بودند که از پرنسس رینیریا تارگرین برای رسیدن به تاج و تخت حمایت می کردند و سبزها نیز کسانی هستندکه به آلیسنت های تاور وفادار بوده و حامی ایگان تارگرین در رسیدن به قدرت هستند. لباس هایی که توسط این دو در تصاویر منتشر شده از فیلمبرداری سریال House of the Dragon پوشیده شده است اشاره ای جالب به این جبهه گیری دارد زیرا رینیرا لباس هایی به رنگ های سنتی خاندان تارگرین به تن دارد و آلیسنت سبز پوشیده است.

همچنین این لباس ها نشان می دهد که دو گروه چطور القاب خود را بدست آورده اند: در مراسم سالگرد ازدواج آلیسنت و ویسریس، آلیسنت یک لباس سبزرنگ به تن دارد در حالی که رینیرا لباس قرمز و سیاه پوشیده است. اینکه این مسابقه در نسخه نهایی سریال جای بگیرد یا خیر هنوز مشخص نیست اما به همین زودی مشخص شده است که دو جبهه مخالف نام خود را از رنگ لباس های این دو شخصیت اصلی گرفته اند.

اولین تصاویر از سریال House of the Dragon منتشر شده و این تصاویر جزییات مهمی از داستان پیش درآمد سریال Game of Thrones را افشا می کنند.

اوتو های تاور در نقش دست راست پادشاه به تاریخچه  زمانی خاندان اژدها اشاره دارد

تصویر آلیسنت های تاور او را نشان می دهد که در کنار پدرش اوتو ایستاده است، مردی باهوش که سنجاق سینه روی لباسش تایید می کند دست راست پادشاه است. اگر چه همه می دانستیم که قرار است اتو در سریال House of the Dragon نقش دست راست پادشاه را بازی کند، اما این نشان تصویری شفاف تر از تاریخچه زمانی داستان ارائه می دهد زیرا دو گزینه را در برابر ما قرار می دهد. اوتو در سال ۱۰۹ بعد از به قدرت رسیدن تارگرین ها جایگاه خود به عنوان دست راست پادشاه را از دست می دهد زیرا بر این باور است که پسران ویسریس و آلیسنت باید وارثان او در رسیدن به تاج و تخت باشند و نه رینیرا.

در سال ۱۲۰ و بدنبال مرگ جانشینش لیونل استرانگ، اوتو بار دیگر جایگاه دست راست پادشاه را بدست می آورد. دست راست بودن اوتو به این نکته اشاره دارد که داستان سریال House of the Dragon یا در اوایل ماجرای رقص اژدهایان آغاز می شود یا پس از مرگ استرانگ در سال ۱۲۰ را روایت می کند که سال مهمی به نام سال بهار سرخ بود. ویسریس در سال ۱۲۹ مرده و رقص اژدهایان آغاز می شود و به همین دلیل امکان اینکه گزینه دوم درست باشد بیشتر است.

اولین تصاویر از سریال House of the Dragon منتشر شده و این تصاویر جزییات مهمی از داستان پیش درآمد سریال Game of Thrones را افشا می کنند.

لباس های دیمیون تارگرین شباهت بسیاری به لباس های ویسریس و ریگار دارد

ریگار تارگرین یکی دیگر از شخصیت های کلیدی سریال House of the Dragon است و اگر چه اشارات زیادی را نمی توان در لباس های او یافت اما تصاویر او نشان می دهد که او شباهت بسیاری با دیگر شاهزادگاه تارگرین که در سریال Game of Thrones به تصویر کشیده شدند دارد. لباسی که دیمون پوشیده نسبتاً ساده است ما طراحی آن به ویژه در منطقه شانه بسیار شبیه لباس هایی است که بر تن ویسریس و ریگار دیده بودیم. در مورد شخصیت نیز او شاید چیزی مابین این دو باشد: مانند ریگار او یک جنگجوی شناخته شده و ماهر، جذاب و افسونگر است. اما همزمان نیز مانند ویسریس مغرور، جاه طلب و آسیب پذیر در زمینه خشم و خشونت جلوه می کند.

تصاویر منتشر شده از House of the Dragon دیمون را در ساحل در کنار رینیرا نشان می دهند که برادرزاده اوست و در ادامه به همسری او در می آید (زیرا در خاندان تارگرین ازدواج با محارم پذیرفتنی است)، اگر چه مشخص نیست که در این برهه از داستان سریال این دو ازدواج کرده اند یا خیر. اینکه تصاویر منتشر شده ارتباطی نزدیک بین این دو را به تصویر می کشند، نشانگر این است که اگر هم هنوز از لحاظ احساسی و رمانتیک به هم مرتبط نیستند، مدت زمان زیادی طول نمی کشد که این اتفاق رخ دهد.

اولین تصاویر از سریال House of the Dragon منتشر شده و این تصاویر جزییات مهمی از داستان پیش درآمد سریال Game of Thrones را افشا می کنند.

در سریال House Of The Dragon تنوع نژادی بیشتری را شاهد خواهیم بود

یکی از چیزهایی که سریال Game of Thrones همیشه به خاطر آن مورد نقد قرار می گرفت، حتی زمانی که در اوج خود قرار داشت، نبود تنوع بود؛ افراد رنگین پوسیت به ندرت در نقش های اصلی سریال به کار گرفته می شدند و حتی زمانی که این اتفاق می افتاد نیز آن ها در نقش برده کار خود را آغاز می کردند، مانند مورد کرم خاکستری و میساندی. تصاویر House of the Dragon اما به وضوح نشان می دهند که این سریال رویکرد متفاوتی در زمینه تنوع نژادی در پیش گرفته و در این زمینه جامع تر عمل خواهد کرد.

این تصاویر که از مهم ترین شخصیت های سریال منتشر شده (اگر چه شامل تمام شخصیت های کلیدی نمی شوند) نشان می دهند که یک سیاه پوست یکی از مهم ترین شخصیت های سریال خواهد بود. اگر چه برخی استفاده از یک مرد سیاه پوست برای ایفای نقش یکی از نوادگان تارگرین ها را به راحتی بر نمی تابند و آن را به چالش خواهند کشید، به نظر می رسد این موضوع با استقبال مواجه شده و یک نکته مثبت انگاشته خواهد شد، هم برای نشان دادن نژادهای مختلف در سریال و هم تبدیل کردن وستروس به یک منطقه با تنوع قومی و نژادی بیشتر.

اولین تصاویر از سریال House of the Dragon منتشر شده و این تصاویر جزییات مهمی از داستان پیش درآمد سریال Game of Thrones را افشا می کنند.

یک مراسم تدفین والاریونی ممکن است شخصیت های اصلی را کنار هم قرار دهد

در حالی که تصاویر سریال House of the Dragon سه دسته متفاوت از شخصیت ها را نشان می دهند که همگی از سه خاندان متفاوت هستند، در یک سکانس انگار در کنار ساحل در کنار هم قرار دارند و اینجاست که سوال پیش می آید چطور چنین چیزی ممکن است؟ یک پاسخ ممکن می تواند به حضور کورلیس والاریون و مهم تر از همه فرزندانش لینور و لینا بازگردد. لینور با رینیرا تارگرین ازدواج کرده است در حالی که لینا همسر دیمون است اما هر دو در زمان هایی متفاوت در سال ۱۲۰ پس از به قدرت رسیدن تارگرین ها خواهند مرد.

این موضوع باعث اعتبار این ایده می شود که داستان سریال House of the Dragon با مرگ این دو در سال ۱۲۰ آغاز می شود و این شخصیت ها برای مراسم تدفین یکی از این دو دور هم جمع شده اند. اگر دیمون و رینیرا در این نقطه از داستان همسران خود را از دست داده باشند، پس این دیدار می تواند آغازگر ازدواج این دو باشد که تنها چند ماه پس از مرگ لینا و لینور رخ می دهد. چیزی که بر اعتبار این ایده می افزاید این است که تصاویر منتشر شده از House of the Dragon ظاهراً یک تابوت سنگی با نشان خاندان والرین را نشان می دهد. به طور ویژه در مراسم تدفین لینا، درگیری بین سبزها و سیاه ها تشدید می شود و این موضوع بار دیگر ایده قبلی را محتمل تر می سازد.

اولین تصاویر از سریال House of the Dragon منتشر شده و این تصاویر جزییات مهمی از داستان پیش درآمد سریال Game of Thrones را افشا می کنند.

بازیگران و شخصیت هایی که در تصاویر منتشر شده از House of the Dragon تاکنون دیده نشده اند

شناخته شده ترین شخصیتی که در تصاویر منتشر شده از روزهای اول فیلمبرداری House of the Dragon دیده نشده، شاه ویسریس اول تارگرین است که پدی کانسیداین نقش او را بازی می کند که اولین بازیگر انتخاب شده برای بازی در سریال House of the Dragon بود. در حالی که به وضوح او شخصیت اصلی داستان دستکم در فصل اول است، این احتمال وجود دارد که شخصیت ویسریس در بخش اعظم فصول سریال نقش کلیدی نباشد زیرا مرگ اوست که شروع رقص اژدهایان را رقم می زند. بسته به اینکه چه مقدار زمان به اتفاقات قبل از این ماجرای مهم اختصاص داده می شود، ویسریس به احتمال فراوان حداکثر در دو فصل سریال حضور خواهد داشت و شاید هم تنها در فصل اول.

از دیگر شخصیت های سریال House of the Dragon که در تصاویر منتشر شده چیزی از آن ها ندیده ایم رینیس تارگرین همسر کورلیس است که ایو بست نقش او را بازی می کند؛ لیدی میساریا معشوقه دیمون و یار نجوا کنندگان که سونویا میزونو نقش او را بر عهده دارد و کریستون کول فرمانده گارد پادشاهی که فابین فرانکل نقش او را به تصویر خواهد کشید، هر چند هیچ یک از شخصیت های اصلی سریال به شمار نمی آیند. با پیشرفت فیلمبرداری سریال House of the Dragon بدون شکل تصاویر بیشتری منتشر شده و سرنخ های بیشتری از داستان پیش درآمد سریال Game of Thrones بدست خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: مهم ترین تفاوت سریال House of the Dragon با شاهکار «بازی تاج و تخت» چیست؟


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا