فیلم و سریال

سریال انتقام شیرین | ❤️ معرفی سریال طنز جذاب +تیزر+گالری تصاویر⭐️

[ad_1]

سریال انتقام شیرین و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال انتقام شیرین
Tatlı İntikam

ژانر: کمدی، رمانتیک

این سریال طنز جذاب، در سال 2016 طی یک فصل از شبکه Kanal D ترکیه پخش شد. انتقام شیرین در 30 قسمت 100 دقیقه‌ای و به سفارش همین شبکه ساخته شده بود و در هنگام پخش، نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده بود و به کشورهای دیگری نیز فروخته شد. این سریال فضای بسیار خانوادگی و مفرحی دارد و پیشنهاد می‌کنیم دیدن آن را از دست ندهید.

خلاصه داستان

پلین دختر جوان و زیبایی است که تا به حال در روابط عاشقانه‌اش فقط بدشانسی آورده؛ اما اکنون با شخصی به نام تولگا آشنا شده و در شرف ازدواج با اوست و به او خیلی علاقه دارد. اما بازهم بدشانسی به دنبال اوست و در روز عروسی، داماد او را ترک می‌کند و عروسی را به هم می‌زند.

پلین همینطور که غرق در اندوه و افسردگی است، به این نتیجه می‌رسد که همه این بدشانسی‌ها به خاطر این است که در گذشته باعث رنجش کسی شده و تصمیم می‌گیرد که او را پیدا کند و طلب بخشش کند. او گذشته خود را زیر و رو می‌کند و می‌فهمد که شخص مورد نظر پسر جوانی به نام تانکوت است که در زمان دانشجویی به پلین علاقه داشته و به خاطر همین علاقه در مقابل دیگران تحقیر شده.

اکنون تانکوت آشپز جوان و موفقی است که صاحب یک رستوران نیز هست و دیگر شخصی که پلین می‌شناخت، نیست. او پس از اینکه در دانشگاه تحقیر شده، دانشگاه را رها کرده و زندگی‌اش را تغییر داده است. او به خارج از کشور رفته و به یک آشپز سرشناس تبدیل شده و وقتی به ترکیه بازگشت اسم خودش را نیز به سینان تغییر داده و به عنوان یک مرد جوان، موفق و خوشتیپ زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

پلین فکر می‌کند می‌تواند به راحتی نظر سینان را جلب کند که او را ببخشد اما سینان تصمیم به گرفتن انتقام دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا