فیلم و سریال

سریال تشکیلات | ❤️ معرفی سریال اکشن و درام ترک + تیزر+ گالری تصاویر ⭐️

[ad_1]

سریال تشکیلات و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال تشکیلات
Teşkilat

ژانر: اکشن، درام

یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون ترکیه که از شبکه TRT1 پخش می‌شود. این سریال از یک‌ شنبه 7 مارچ 2021 آغاز شد و از آن به بعد هر یک شنبه ساعت 20:00 مهمان خانه‌های بینندگان است. این سریال از همان ابتدا توانست نظر بینندگان بسیاری را به خود جلب کند و به یکی از سریال‌های پر بیننده تبدیل شود و با اینکه این سریال بسیار جدید است اما در سایت IMDB هم رتبه خوبی کسب کرده؛ پس پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال رو هرچه زودتر شروع کنید.

تمامی صحنه‌های این سریال بسیار با وسواس و در ابعاد واقعی صحنه‌پردازی شده و یکی از قویترین پروژه‌های سریالی است که در آنکارا ساخته شده و همچنین اولین پروژه سریالی است که در این عظمت در آنکارا قلب ترکیه، فیلم‌برداری شده؛ بسیاری از متدها و روش‌های واقعی سازمان ملی اطلاعات ترکیه برای اولین بار در این سریال جلوی دوربین نمایش داده شده است.

خلاصه داستان سریال تشکیلات

داستان این سریال به یک حمله تروریستی و اتفاقات بعد از آن می‌پردازد. این حمله تروریستی که از سمت نیروهای خارجی در یک کارخانه پهپاد سازی در آنکارا اتفاق می‌افتد، باعث دست به کار شدن نیروهای دولتی ترکیه برای از بین بردن گروهک‌های جاسوسی می‌شوند. این حمله

گروهی هفت نفره از بهترین اعضای سازمان اطلاعات ترکیه در کنار هم جمع می‌شوند و زندگی خود را صرف دفاع از میهن‌شان می‌کنند.

در طی سریال شاهد تلاش‌ها و تصمیمات این گروه خواهیم بود و با هر کدام از شخصیت‌ها و زندگی‌ آن‌ها درگیر خواهیم شد. انسان‌هایی که در کنار زندگی معمولی که دارند از لحاظ ذهنی بسیار قوی هستند و گروهی خاص را تشکیل داده‌اند. هر کدام از آن‌ها با شخصیت متفاوت خود جزئی جدا نشدنی از این سیستم فوق حرفه‌ای هستند.

برخی بازیگران :

چاغلار ارتغرل Çağlar Ertuğrul، دنیز بایسال Deniz Baysal، مسعود اکوستا Mesut Akusta  و….

گالری تصاویر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا