فیلم و سریال

سریال جزر و مد | ❤️ معرفی سریال ترکی+ تیزر+ گالری تصاویر ⭐️

[ad_1]

سریال سریال جزر و مد و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال جزر و مد
Medcezir

ژانر: درام، رمانتیک

سریال جزر و مد از آثار شرکت فیلم‌سازی  Ay Yapım است، که در سال‌های 2013 تا 2015 از شبکه Star tv ترکیه پخش می‌شد. این سریال در زمان پخش توانسته بود نظر بینندگان بسیاری را به خود جلب کند و رتبه‌هایی بالایی را از آن خود بکند؛ حتی در سایت معتبر IMDB نیز توانسته رتبه بالایی را دریافت کند. این سریال در شهرهای استانبول و بورسا فیلم‌برداری شده است و در واقع برگرفته از سریال آمریکایی The O.C. است.

بازیگران محبوب و معروفی هم در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال جزر و مد

یامان، پسر جوانی است که در یک محله فقیرنشین در استانبول همراه مادر، برادر و پدرخوانده‌اش زندگی می‌کند. یامان شخص موجهی است و در صورتی که شانسی به او داده شود، می‌تواند خودش را نشان دهد؛ اما متاسفانه در زمان بدی در مکان بدی قرار می‌گیرد.

برادر یامان که شخصیتی کاملا برعکس یامان دارد و پسری دردسرساز است این‌بار کاری می‌کند که زندگی یامان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد و هنگامی که سعی می‌کردند ماشینی را بدزدند توسط پلیس دستگیر می‌شوند.

در دادگاه وکیلی به نام سلیم وظیفه دفاع از این دو برادر را به عهده می‌گیرد و خیلی زود متوجه پتانسیل و شخصیت یامان می‌شود و به همین دلیل تمام تلاشش را می‌کند که راهی برای نجات یامان و برادرش پیدا کند.

از آن‌جایی که یامان، نوجوان است و برای اولین بار برای ‌هم‌دستی در جرمی دستگیر می‌شود؛ دادگاه تصمیم می‌گیرد که او را آزاد کند اما برادرش به گذراندن یک سال در زندان محکوم می‌شود.

بعد از این اتفاق، ناپدری یامان دیگر او را به خانه راه نمی‌دهد و اکنون او دیگر جایی برای ماندن ندارد؛ اما سلیم که جوانی خود را در یامان دیده است تصمیم می‌گیرد به او کمک کند و در مقابل باغبانی، اتاقی به او می‌دهد. حالا یامان که در محله‌ای ثروتمند ساکن شده و سعی می‌کند از هر دردسری دوری کند و زندگی‌اش زیر و رو می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال درام و احساسی را از دست ندهید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا