فیلم و سریال

سریال خانه کاغذی | ❤️ معرفی سریال درام + تیزر+ گالری تصاویر ⭐️




سریال خانه کاغذی | ❤️ معرفی سریال درام + تیزر+ گالری تصاویر ⭐️


























kagit ev tv pintatiTH 900x500 - سریال خانه کاغذی | ❤️ معرفی سریال درام + تیزر+ گالری تصاویر ⭐️

سریال خانه کاغذی و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.
با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال خانه کاغذی Kağıt Ev

ژانر: درام

این سریال در سال 2021 طی هشت قسمت 150 دقیقه‌ای از شبکه ATV ترکیه پخش شد. سریالی خانوادگی که عنوان آن به خانه‌ای از دروغ هم ترجمه شده، لوکیشن فیلم‌برداری این سریال شهر زیبای استانبول است. اگر به دنبال انتخاب سریالی هستید که خیلی طولانی نباشد؛ دیدن این سریال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. داستان این سریال در مورد خانواده‌ای است که ظاهراً همه حسرت داشتن آن را دارند اما باطن ماجرا چیز دیگری است.

خلاصه داستان سریال خانه کاغذی

جهان یکی از اساتید به نام حقوق و همسرش آیلین هم وکیل است این دو نفر سه فرزند نیز دارند. جهان همچنین یک برنامه تلویزیونی همراه با مجری به نام آزرا اجرا می‌کند.

جهان در مقابل زیبایی آزرا نمی‌تواند مقاومت کند و با او به همسرش خیانت می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود که زندگی‌شان زیر و رو شود. جهان هرکاری می‌کند که خانواده‌اش از این مسئله بویی نبرند اما دختر او جمره به این مسئله پی می‌برد. جمره دختری 16 ساله است که علاقه بسیار زیادی به پدرش دارد. سعی می‌کند که زنی که با پدرش رابطه دارد را پیدا کند اما اینجی، دختر خدمتکار را به جای آزرا اشتباه می‌گیرد و فکر می‌کند که پدرش با او، رابطه‌ای پنهانی دارد.

اینجی دختری موفق و یکی از دانشجویان با پشتکار رشته حقوق در همان دانشگاهی است که جهان تدریس می‌کند و توانسته با پشتیبانی مالی جهان و آیلین در آن دانشگاه پذیرش بگیرد. اینجی دوست پسری به نام مرت دارد که به دلیل اینکه خانواده سنتی‌ دارد او را تا به حال کسی معرفی نکرده. مرت پسر جهان و آیلین است که او هم به خاطر درخواست اینجی، راجع به رابطه‌اش با کسی حرفی نزده است.

جمره که به رفتار اینجی مشکوک شده و رابطه او را اشتباه متوجه شده با اینجی درگیر می‌شود. در این درگیری اینجی آسیب زیادی می‌بیند و میمیرد.

حالا جهان و آیلین تصمیم گرفته‌اند برای دفاع از دخترشان هرکاری بکنند که مانع رفتن او به زندان شوند و دست به کارهای عجیبی می‌زنند.

برخی بازیگران

اردال بشیکچی‌اغلو Erdal Beşikçioğlu، نور فتاح‌اغلو Nur Fettahoğlu، هلین کاندمیر Helin Kandemir

گالری تصاویر

اگر چنانچه تمایل دارید می‌توانید به این صفحات نیز سر بزنید:

خدمات پین‌تاتی

تماس بگیرید
982122224948+

پست های اخیر

error: Content is protected !!





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا