فیلم و سریال

سریال خواهر و بردارانم | ⭐️ معرفی این سریال+ تیزر+ گالری تصاویر ⭐️

[ad_1]

سریال خواهر و بردارانم و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال خواهر و بردارانم
Kardeşlerim

ژانر: درام

یکی از جدیدترین سریال‌های ترکی که همین امسال پخش آن از شبکه Atv ترکیه آغاز شد. این سریال هر شنبه ساعت 20:00 مهمان خانه‌های بینندگان است و تاکنون توانسته است که توجه بینندگان بسیاری را به خود جلب کند؛ هرچند مانند سایر سریال‌های تولید ترکیه ادامه تهیه و تولید آن منوط به نظرات بینندگان و رتبه‌ بندی‌های بعدی خواهد بود. از این سریال تا امروز 16 قسمت منتشر شده است که هر قسمت آن حدوداً دو ساعت است.

این سریال جدید هنوز توسط شبکه‌های ایرانی خریداری و دوبله نشده است اما در صورتی که به دیدن آن علاقه‌مند شدید می‌توانید علاوه بر دانلود، آن را به صورت آنلاین از وب‌سایت شبکه Atv ببینید.

خلاصه داستان خواهر و بردارانم

این سریال ماجرای زندگی چهار خواهر و برادر به نام‌های امل، قدیر، آسیه و عمر است که در اثر اتفاق‌هایی که در زندگی‌شان رخ داده پدر و مادر خود را از دست داده‌اند. این چهار نفر بسیار به هم وابسته هستند و در زندگی فقط به یکدیگر اتکا می‌کنند و هیچ کسی نیست که بتوانند به او دلگرم باشند. این چند نفر به طور اتفاقی می‌توانند به دانشگاهی راه پیدا کنند که رئیس آن شخصی است به نام عاکف آتاگل که در واقع او باعث و بانی تمام اتفاقاتی بوده که برای این خانواده رقم خورده است. با ورود آن‌ها به این دانشگاه زندگی‌شان زیر و رو می‌شود و با اینکه این چهار نفر سعی می‌کنند در هر شرایطی از یکدیگر حمایت کنند؛ دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست. اما خانواده همیشه حرف اول را می‌زند.

پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال درام و خانوادگی را در برنامه‌های خود قرار دهید و از دیدن آن لذت ببرید.

برخی بازیگران :

جلیل نالچاکان Celil Nalçakan، هالیت اوزگورساری Halit Özgür Sarı، جونیت مته Cüneyt Mete  و….

گالری تصاویر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا