فیلم و سریال

سریال داماد معرکه | ❤️ معرفی سریال کمدی رمانتیک + تیزر+ گالری تصاویر ⭐️

[ad_1]




سریال داماد معرکه | ❤️ معرفی سریال کمدی رمانتیک + تیزر+ گالری تصاویر ⭐️


























سریال داماد معرکه

سریال داماد معرگه و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.
با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال داماد معرکه Şahane Damat

ژانر: کمدی، رمانتیک

این سریال از اون مدل سریال‌هایی هست که میتونید باهاش یه مدت سرگرم بشید و بخندید و مثل بقیه سریال‌های ترکی کش‌دار و طولانی نیست و فقط 8 قسمت است. البته سریال جدیدی نیست و مربوط به سال 2016 هست که از شبکه Star Tv ترکیه پخش می‌شد. سریال با تم شاد و تابستونی که نظر هر بیننده‌ای رو به خودش جلب می‌کنه و صحنه‌های جذابش هم همگی در استانبول فیلم‌برداری شدند.

خلاصه داستان سریال داماد معرکه

ملک دختر جوان و سر به هوایی است که همراه با خانواده‌اش در آلمان زندگی می‌کند. او برای اینکه به روزنامه‌نگار موفقی تبدیل بشود به استانبول مهاجرت می‌کند. او در استانبول به سختی زندگی می‌کند و در یک آژانس خبری مشغول به کار است. ملک حقوق بسیار کمی دریافت می‌کند به طوری که به سختی از پس پرداخت اجاره خانه‌اش بر می‌آید اما خانواده‌اش نمی‌دانند که او از لحاظ مالی مشکلات زیادی دارد. با اینکه ملک در راه رسیدن به اهدافش بسیار تلاش می‌کند اما خیلی از رویاهایش دور افتاده او فقط بخش طالع بینی روزنامه را می‌نویسد و خانواده‌اش فکر می‌کنند که او حتی در زمینه روزنامه‌نگاری جایزه‌ای هم برنده شده است.

از طرف دیگر ملک دچار عشقی یک طرفه شده! او عاشق دوست پسر رئیسش به نام محمت که یک جراح پلاستیک موفق است شده. متاسفانه ملک دروغ‌های زیادی به خانواده‌اش گفته؛ به طوری که خانواده‌اش فکر می‌کنند که او با آقای جراح موفق در رابطه است و اخیراً نامزد شده‌اند در صورتی که حتی محمت، ملک را نمی‌شناسد.
کمی بعد زندگی ملک زیر و رو می‌شود، او از خبر مهمی راجع به یک خواننده مطلع می‌شود و به این شکل زندگی‌اش با محمت گره می‌خورد؛ چرا که ملک سعی می‌کند برای نشان دادن قدرتش به عنوان یک روزنامه‌نگار رازی را برملا کند که محمت به هیچ وجه نمی‌خواهد کسی از آن راز بویی ببرد.
پیشنهاد می‌کنیم برای فهمیدن این داستان جالب و کمدی، دیدن این سریال کوتاه را از دست ندهید.

برخی بازیگران

برخی بازیگران:
بورجو اوزبرک Burcu Özberk، علی ارسان دورو Ali Ersan Duru، نوخت دورو Nükhet Duru

گالری تصاویر

اگر چنانچه تمایل دارید می‌توانید به این صفحات نیز سر بزنید:

خدمات پین‌تاتی

تماس بگیرید
982122224948+

پست های اخیر

error: Content is protected !!




[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا