فیلم و سریال

سریال سقف‌ های شیشه ‌ای

[ad_1]

سریال سقف‌های شیشه‌ای و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال سقف‌ های شیشه ‌ای
Cam Tavanlar

ژانر: درام

سریال سقف‌های شیشه‌ای یکی از جدیدترین ساخته‌های تلویزیون ترکیه است که به تازگی از شبکه Show tv ترکیه پخش آن آغاز شده است. این سریال هر چهارشنبه ساعت 20:00 مهمان خانه‌های بینندگان است.

اسم این سریال در واقع برگرفته از نامی است که به موانع زندگی زنان و بی‌عدالتی‌هایی که در حق آن‌ها در جوامع کنونی صورت می‌گیرد؛ داده شده است و در واقع به این مسئله می‌پردازد که زنان برای رسیدن به جایگاه‌های مساوی با مردان باید با موانع و مشکلات بیشتری رو به رو شوند در صورتی که برای مردان اینچنین نیست.

سریال سقف‌های شیشه‌ای با رویکرد حمایت از زنان در جامعه آغاز شده است و باید دید که آیا به همین منوال ادامه پیدا خواهد کرد یا نه! با اینکه تا روزی که این مطلب نوشته می‌شود تنها یک قسمت از آن منتشر شده اما همین یک قسمت نظر مثبت بینندگان بسیاری را به خود جلب کرده است.

خلاصه داستان سریال سقف‌ های شیشه ‌ای

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که زنان باید برای رسیدن به مقصد پله‌ها را یکی یکی بالا بروند اما مردان خیلی راحت سوار آسانسور می‌شوند و بالا می‌روند. در این دنیا زنی قوی و سخت‌کوش به نام لیلا زندگی می‌کند که اکنون مدیر رستوران‌های زنجیره‌ای است که خودش از ابتدا پایه‌گذاری کرده است و سعی می‌کند در دنیایی مردانه جای خودش را محکم کند.

در قسمت اول این سریال می‌بینیم که مشکلی در کار برای لیلا پیش می‌آید. او سعی می‌کند با اتفاقاتی که پس آتش‌سوزی در یکی از رستوران‌ها ایجاد می‌شود؛ دست و پنجه نرم کند غاقل از اینکه مشکلات بزرگ‌تری قرار است برای او اتفاق بیوفتد. او با مدیر موفقی به نام جم آشنا می‌شود که عواقب بسیاری در پیش دارد. این آشنایی باعث می‌شود که این دو درگیر رقابت شدیدی بشوند که در نهایت باعث ایجاد احساسات عاشقانه‌ای بین این دو نفر می‌شود.

جنگی بین لیلا و جم آغاز شده که باید دید برنده این جنگ چه کسی است.

برخی بازیگران :

بنسو سورال Bensu Soral، کوبیلای آکا Kubilay Aka، اوتکو آتش Utku Ateş و….

گالری تصاویر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا