فیلم و سریال

سریال عشق از نو | ❤️ معرفی سریال خانوادگی رمانتیک + تیزر + گالری تصاویر⭐️

[ad_1]

سریال عشق از نو و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال عشق از نو
Aşk Yeniden

ژانر: کمدی، رمانتیک

پخش این سریال عاشقانه خانوادگی در سال 2015 از شبکه Fox Tv  آغاز شد و طی دو فصل در سال 2016 به پایان رسید. شاید تنها بازیگران حرفه‌ای این سریال نقطه قوت آن باشند که باعث شد دو فصل دوام داشته باشد اما داستان خانوادگی آن بی‌تاثیر نبوده و رتبه‌های نسبتا خوبی را نیز از آن خود کرده است.

خلاصه داستان

زینب دختر جوانی است که همراه پدر و عمه‌اش زندگی می‌کند. او وقتی برای اولین بار عاشق می‌شود تصمیم می‌گیرد همه زندگی‌اش را وقف این عشق بکند و همراه عشق‌اش به آمریکا مهاجرت می‌کند و خانواده‌اش را ترک می‌کند بدون اینکه به آن‌ها اطلاع بدهد. در ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رفت اما وقتی می‌فهمد که باردار شده است زندگی‌اش زیر و رو می‌شود؛ چرا که دوست پسرش آمادگی پدر شدن ندارد و با این اتفاق زینب را ترک می‌کند.
زینب تصمیم می‌گیرد که فرزندش را خودش به تنهایی بزرگ کند و فکر می‌کند توانایی تحمل چالش‌های زندگی را دارد؛ اما بعد از تولد بچه و تجربه سختی‌های زندگی یک مادر که به تنهایی باید کار کند و فرزندش را از آب و گل دربیاورد، تصمیم می‌گیرد که به ترکیه برگردد.

از طرف دیگر فاتح که مرد جوانی از یک خانواده سرشناس است در زندگی‌اش احساس خوشبختی نمی‌کند. او با دختری نامزد شده که او را دوست ندارد و فقط به خاطر خواست خانواده‌اش به این ازدواج تن داده است. او تصمیم می‌گیرد که برای فرصت مطالعاتی تحصیلی خود به آمریکا برود تا بتواند کمی احساس آزادی کند.

او هم زندگی خود در ترکیه را پشت سر گذاشته و به دور از خانواده و نامزدش در آمریکا زندگی بهتری را تجربه می‌کند. فاتح در آمریکا عاشق می‌شود اما خواستگاری او از دختر مورد علاقه‌اش ناکام می‌ماند چرا که آن دختر قصد ازدواج ندارد و او را ترک می‌کند. فاتح که از زندگی نا امید شده، تصمیم می‌گیرد دوباره به ترکیه برگردد.

اکنون دست سرنوشت باعث می‌شود این دو سر راه یکدیگر قرار بگیرند و … .

پیشنهاد می‌کنیم دیدن این فیلم سرگرم کننده و خانوادگی را از دست ندهید و اوقات خوشی را در کنار خانواده تجربه کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا