اختصاصی تاپ نازفیلم و سریال

سریال فالکون و سرباز زمستان The Falcon and the Winter soldier + جزییات و داستان سریال

[ad_1]

اطلاعات در مورد سریال فالکون و سرباز زمستان

فالکون و سرباز زمستان The Falcon and the Winter soldier، یک مینی سریال اینترنتی آمریکایی است که مالکوم اسپلمن برای شبکه دیزنی پلاس ساخته است و داستان آن بر اساس شخصیت های مارول کامیکس سم ویلسون / فالکون و باکی بارنز / سرباز زمستان ساخه شده است.

سریال فالکون در دنیای سینمایی مارول (MCU) ساخته شده است و داستان آن را با فیلم های فرانچایز به اشتراک می گذار و داستان آن بعد از ماجراهای فیلم انتقام جویان: پایان بازی روایت می شود.

این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده است است و شورانر و کاری اسکاگلند، کارگردانی این سریال را بعهده دارند.

سریال فالکون و سرباز زمستان The Falcon and the Winter soldier

نقش های اصلی سریال

از نقش های اصلی این سریال می توان به آنتونی مکی و سباستین استن اشاره کرد که نقش فالکون و سرباز زمستان را در این مجموعه فیلم ها ایفا کرده اند. دانیل برول، امیلی ونکمپ و وایت راسل نیز ستاره‌های این سریال هستند.

سریال فالکون و سرباز زمستان The Falcon and the Winter soldier

ساخت سریال های مارول

از ماه سپتامبر 2018، مارول استدیوز در حال ساختن سریال هایی برای دیزنی پلاس با محوریت حمایت از شخصیت های کمتر مشهور MCU است، که فاش شد یکی از این سریال ها در مورد شخصیت های فالکون و سرباز زمستان بوده است.

فیلمبرداری این سریال در اکتبر ۲۰۱۹ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد. سریال فالکون و سرباز زمستان از ۱۹ مارس ۲۰۲۱ شروع به پخش شد و در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ با ۶ قسمت به پایان رسید. این سریال در ایران هم دوبله فارسی شده است.

سریال فالکون و سرباز زمستان The Falcon and the Winter soldier

داستان سریال

به دنبال وقایع انتقامجویان: پایان بازی، سم ویلسون/فالکون (آنتونی مکی) و باکی بارنز/سرباز زمستان (سباستین استن) در یک مسئله بین المللی با یکدیگر همکار میشوند و در خلال این ماموریت توانایی های آنان و نیز صبرشان به چالش کشیده میشود. این مجموعه جدید با کارگردانی «کاری اسکاگلند» و نویسندگی «مالکوم اسپلمن» ساخته شده است.

سریال فالکون و سرباز زمستان The Falcon and the Winter soldier

بازیگران و شخصیت های سریال فالکون

آنتونی مکی درنقش سم ویلسون / فالکون:
یک کماندو سابق که توسط ارتش برای نبردهای هوایی و با استفاده از یک بسته مخصوص که برای پرواز طراحی شده آموزش دیده بود. در پایان فیلم انتقام جویان: پایان بازی (۲۰۱۹)، کاپیتان آمریکا سپر خود را به او می‌دهد، اما در طول سریال او همچنان به استفاده از تجهیزات خود ادامه می‌دهد.

سباستین استن درنقش باکی بارنز / سرباز زمستان:
یک ابرسرباز و بهترین دوست استیو راجرز، که پس از اینکه تصور می‌شد در جریان جنگ جهانی دوم در طول نبردی کشته شده، توسط هایدرا شستشوی مغزی داده شده بود.

دانیل برول درنقش هلموت زیمو: هلموت زیمو که به زیمو مشهور است در فیلم کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی به عنوان شخصیتی شرور شناخته شد. وی خانواده خود را در جریان فیلم انتقام جویان:عصر اولتران از دست داده بود باعث فروپاشی انتقام جویان شد و سپس توسط پلنگ سیاه دستگیر شد. بعد ها مشخص شد که او سال ها درحال نبرد با تیم های ابرانسانی بودی و با پروژه ابرسرباز ها مخالف بوده است.

سریال فالکون و سرباز زمستان The Falcon and the Winter soldier

امیلی ونکمپ درنقش شارون کارتر: مأمور سابق شیلد و خواهرزاده پگی کارتر، که بعد از فروپاشی سازمان شیلد در طی فیلم کاپیتان آمریکا:سرباز زمستان برای سی.آی.ای کار می‌کند که در اواخر سریال مشخص شد او کارگزار قدرت است.

وایت راسل در نقش جان واکر/مامور آمریکا

دان چیدل در نقش جیمز رودس/ماشین جنگ

تیزر سریال

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا