فیلم و سریال

سریال قضاوت | ❤️ معرفی سریال درام ترکی+ تیزر + گالری تصاویر ⭐️

[ad_1]

سریال قضاوت و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.
با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

معرفی سریال قضاوت Yargı

ژانر: درام

این سریال یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزون ترکیه است که هم اکنون نیز هر یک‌شنبه ساعت 20:00 از شبکه KanalD ترکیه پخش می‌شود. با اینکه زمان زیادی از پخش این سریال نمی‎گذرد اما با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و رتبه‌های خوبی را هم در تلویزیون ترکیه و هم در سایت بین‌المللی و معتبر IMDB از آن خود کرده است که نشان ‌دهنده قدرت سناریو این فیلم و همچنین بازیگران مطرح آن است. داستان سریال قضاوت، با سایر سریال‌های ترکی متفاوت است و شاید همین تمایز یکی از دلایل موفقیت آن باشد

خلاصه داستان سریال قضاوت

وکیلی به نام سلین و دادستانی به نام ایلگاز که هر دو با این که دیدگاه‌های متفاوتی دارند برای تحقق عدالت تلاش می‌کنند. ایلگاز بسیار انسان مقرراتی و پر از چارچوب است اما سلین اینطور نیست، او روح آزاد و بی حد و مرزی دارد؛ به همین دلیل همیشه سعی می‌کنند که سر راه همدیگر قرار نگیرند اما اتفاق جدیدی می‌افتد که مسیر زندگی این دو نفر را یک بار دیگر به هم می‌رساند.

ایلگاز درگیر پرونده قتلی می‌شود که برادرش به عنوان مظنون اصلی این قتل تحت نظر است او برای اینکه بتواند از برادرش دفاع کند سعی می‌کند بهترین وکیل را برای اینکار انتخاب کند. ایلگاز تصمیم می‌گیرد که این پرونده را با سلین در میان بگذارد و از او کمک بگیرد.

پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال مهیج را از دست ندهید.

برخی بازیگران
کان اورگانجی‌اغلو Kaan Urgancıoğlu، پینار دنیز Pınar Deniz، محمت یلماز آک Mehmet Yilmaz Ak

گالری تصاویر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا