فیلم و سریال

سریال کاج سبز | ❤️ معرفی یک سریال جذاب+ تیزر+ گالری تصاویر⭐️

[ad_1]

سریال کاج سبز و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال کاج سبز
Yeşilçam

ژانر: درام، تاریخی، رمانتیک

یکی از سریال‌های جدید تلویزیون ترکیه است که حال و هوای کاملا متفاوتی با سایر سریال‌ها دارد و به همین دلیل نظر بینندگان بسیاری را به خود جلب کرده و رتبه‌های بسیار بالایی را نیز در سایت معتبر IMDB  از آن خود کرده است. بیشتر لوکیشن این سریال منطقه بی‌اغلو در استانبول و در سال‌های 1960 اتفاق افتاده است پس اگر دوست دارید با حال و هوای دوره طلایی سینمای ترکیه آشنا بشوید پس دیدن این سریال را از دست ندهید.

یشیلچام در زبان ترکی به معنی کاج سبز و در واقع اسم صنعت فیلم‌سازی ترکیه است مانند هالیوود آمریکا. دلیل این نام گذاری در سال‌های 1950 ، این است که بسیاری از استودیوهای فیلم‌سازی ترکیه در خیابان یشیلچام در منطقه بی‌اغلو قرار گرفته بودند.

خلاصه داستان سریال کاج سبز

سمیح آتش فیلم‌ساز جوان، خوشتیپ و بلندپروازی که صاحب استودیوی فیلم سازی آتش فیلم است که وقتی متوجه خیانت شریکش می‌شود؛ تصمیم می‌گیرد همه چیز را رها کند و کارش را به تنهایی از ابتدا آغاز کند.

سمیح بعد از اینکه کمپانی فیلم‌سازی‌اش را از دست می‌دهد بدون معطلی کمپانی دیگری به نام بویوک آتش فیلم افتتاح می‌کند و برنامه‌ریزی می‌کند که هرچه سریعتر فیلم موفقی بسازد تا بتواند در عرصه رقابت صنعت فیلم‌سازی ترکیه باقی بماند.

در سال‌های 1960، صنعت فیلم‌سازی ترکیه بسیار بازار داغی است؛ به طوری که سالانه حدود 250 تا 350 فیلم ساخته می‌شد. به همین دلیل باقی ماندن در این بازار برای سمیح بسیار کار چالش بر‌انگیزی است.

او تصمیم می‌گیرد فیلمی بر اساس یکی از داستان‌هایی که دوستش نوشته است؛ بسازد. این داستان که راجع به زندگی دو خواهر است انتظار می‌رود که موفقیت و شهرت زیادی برای سمیح به دنبال داشته باشند.

سمیح در این راه با افراد زیادی آشنا می‌شود که اتفاقات هیجان‌انگیزی در زندگی او رقم می‌زند. پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال متفاوت را از دست ندهید.

برخی بازیگران :

چاغاتای اولسوی  Çağatay Ulusoy، افرا ساراچ‌اغلوAfra Saraçoğlu  ، سلین شکرجی  Selin Şekerci  و….

گالری تصاویر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا