ازدواج الهام اخوانالهام اخوانالهام اخوان سریال دودکشاینستاگرام الهام اخوانبیو گرافی هنرمندانبیوگرافی الهام اخواندوزیستسن الهام اخوانگوهر سریال باخانمانهمسر

عکس و بیوگرافی الهام اخوان

[ad_1]

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

الهام اخوان متولد ۹ شهریور سال ۱۳۶۷ در تهران است. وی فارغ التحصیل لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی می باشد، که کارش را با تئاتر آغاز کرد. الهام اخوان در خانواده ای ۵ نفره متولد شده است و دارای یک خواهر به نام عطیه و یک برادر بزرگتر از خودش به نام امیر است مادرش خانم پوران میرزایی می باشد.

……………………………………………………………………………………………………………………………………….

بیوگرافی الهام اخوان

خانم اخوان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۶ ساله بود با تئاتری به کارگردانی ابراهیم ابراهیمان از اصفهان شروع کرد تا اینکه در تهران آن را پیگیری کرد. سپس از دوران دانشجویی به عنوان منشی صحنه شروع به کار کرد. وی با حضور در تئاتری که سال ۱۳۹۷ در سالن انتظامی روی صحنه برد مورد دیه شدن قرار گرفت و  برزو نیک نژاد و سعید خانی برای بازی در سریالشان وی را دعوت کردند. از آثار شاخص وی به عنوان بازیگر و منشی صحنه می توان به دوزیست، ساخت ایران ۲ ، پنجری، شیرین قناری اشاره کرد.

بیوگرافی الهام اخوان

الهام اخوان در سال ۹۵ به عنوان منشی صحنه در سریال پنجری با کارگردانی برزو نیک نژاد نیز فعالیت داشت و در همین سال در سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان در کنار بازیگران از جمله سید جواد رضویان ، سیروس گرجستانی ، شیرین صفدی همکاری داشت. سپس الهام اخوان بعد از آن در سال ۹۶ با سریال ساخت ایران ۲ به عنوان منشی پشت صحنه در کنار بازیگران مطرح چون محمدرضا گلزار ، سارا بهرامی ، سحر دولتشاهی و امین حیایی توانست تجربه خوبی به دست آورد.

بیوگرافی الهام اخوان

فعالیت هنری خانم الهام اخوان

سریال

۱۳۹۹ باخانمان

دودکش ۱۴۰۰

سینمایی

۱۳۹۷ دوزیست (برزو نیک نژاد)

منشی صحنه

۱۳۹۴ سریال فوق سری
۱۳۹۴ سینمایی یادم تو را فراموش
۱۳۹۵ سریال پنچری
۱۳۹۵ سریال همسایه ها
۱۳۹۶ نمایش خانگی ساخت ایران ۲

بیوگرافی الهام اخوان

همسر الهام اخوان

شایعاتی راجع به ازدواج خانم اخوان منتشر شده است که مورد تایید وی قرار نگرفته است و مجرد می باشد.

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

اینکه همه ی دنیا میدونن من در اوج تلاش برای کسب دانش ,منطق و میزارم کنار و دل و میسپرم دست احساس و میگم بتازون شکی نیست…در اینکه الهام با همه بهانه گیری های کودکانه و صادقانه تو دست شما موم میشه و میشه سراپا نیاز هم شکی نیست…لوس میشه تو بغلتون و داغ دلش رسوای خونه میشه بی هراس از بهتون جماعت لق لقه باف…من تو مرامم نیست رسم مسلمونی بی عشق به جا بیارم…ولی میدونم دلتون پابنده به سجده ی پاک و ذکر خیر که همیشه روونه تنهاییم کردین…پس دل به دلتون میدم که ناب و پاکه…شما باهم…سه تاییی…یکی بودین و حکم مادر در قامت پدر و خواهر…دل ندارم بگم تنهایی پوری جونم روزت مبارک…حق که واگو کنم…تو خواهر که نه صد تا مادر بودی برام ابجی کوچیکه…بابا که تمام پشت و پناهم به یه نگاهش بود تو اون شب سرد …همینم بس…بماند تو تمام تام جهانمی بابا
و شکر که من صاحب جل و جلالشم تو قامت یه تن…
شکر که نوم میبرن از عقبه…سر بالا میکنم میگم خاطر خواهی میشه مثالش بشه پدر مادر من…
پس دل به دل قوم اعراب که مریدشونید…

روزت مبارک پشتوانه ی من❤❤❤خانواده

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بوسه های یواشکی میفرستم،میفرستم از قعر چشمانم،چشمانم بغض میگیرید،میگیرد دستانت را در رویا،رویا قهر میپندارد،میپندارد دروغ میگویم،میگویم من نمیترسم،نمیترسم از سیاهی،سیاهی این روزها،روزها بی امان،امان بده،بده دستانت را،دستانت را روی قلبم،قلبم را روی گونه ات،گونه ات را روی خیالم،خیالم بر بوسه های یواشکی،یواشکی آغوش،آغوشِ گرم،گرم،گرم،گرم
آخ که دلم درد میگیرد گاهی از این همه خیال جامانده در همین روزهای نزدیک،چقدر نبوسیدمت، ندیدمت ،ندیدمت… جاماندم…
آخ
باز جاماندم
تن خسته ،خسته از امید،امید که هست و با تو،تو،تو و آغوشت چقدر بود تر میشد
به خاک
قسم خوردم به خاک
اینبار
که هیچ،هیچ از رویاهامان
دریغ،
دریغ نشود
آخ…
کاش فقط بگذرد این روز،این روزها،روزها،روزها

کرونا را شکست میدهیم.

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

الهام اخوان بازیگر نقش گوهر سریال باخانمان

سریال باخانمان یک فیلم طنز و دوست داشتنی است که ای شب ها از شبکه ی سه سیما دپخش شد.

بازیگران سرایل باخانمان عبارتند از حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر حسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه روز ناصر شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیر علی خانی و … (با حضور) سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی و (با هنرمندی) افسانه بایگان و آتیلا پسیانی و (با حضور افتخاری) بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران این سریال هستند.

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

الهام اخوان سریال دودکش

سریال دودکش که فصل دو آن در حال آماده شدن برای پخش می باشد داستانی زیبایی دارد که خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند ، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز ، نیمهی گمشده ی وی می باشد. نصرت هم  در این بخش ماجراهایی جالبی را پیش رو دارد که باعث عصبانیت فیروز می شود. داستانی های روزانه ای که در بخش اول دودکش هم اتفاق می افتاد و همه به هم مربوط می شد. در این داستان ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند ، تاثیرگذار است.

بازیگران به نام این سریال عبارتند از هومن برق نورد /سیما تیرانداز /بهنام تشکر /نگار عابدی /امیرحسین رستمی /الناز حبیبی /محمدرضا شیرخانلو/ یاس نوروزی/ الهام اخوان

…………………………………………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی الهام اخوان

الهام اخوان درباره بازی در فیلم «دوزیست» در اینستاگرامش نوشت: “و من بسیار خرسندم که در ۱۶ سالگی جسارت کردم پا بر صحنه ی تاتر گذاشتم… و خرسند که شاید خیلی زود نه ولی بالاخره و بالاخره تلاشم به ثمر رسید… امید که امانت دار خوبی باشم… ممنون از تک تکتون که همراهم بودین در این مهم. سینما همه ی زندگیِ منه”

الهام اخوان فیلم دوزیست

دوزیست فیلمی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۳۹۸ است.

داستان این فیلم از این قرار است که در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

بازیگران این فیلم عبارتند از جواد عزتی در نقش عطا/ هادی حجازی‌فر/ پژمان جمشیدی / ستاره پسیانی / مانی حقیقی / سعید پورصمیمی / مجید نوروزی/ الهام اخوان در نقش مریم کلفت همسایه

………………………………………………………………………………………………………………………..

بیوگرافی الهام اخوان

عکس اینستاگرام الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

الهام اخوان بیشتر با بازی در نقش گوهر سریال باخانمان مورد دید بینندگان قرار گرفت و حال با بازی در سریال دودکش مهمان خانه هایتان می شود.

بیوگرافی الهام اخوان

میانه را گرفتم
که نه سیخ تاول زند نه کباب سنگ شود
لاشه ی غریبِ دنیا
این بار… حریف سنگین است
و
داوران
حریص
به لختی جامه میدرانند
از پس هر دندان تیز کردنی،
به مُشتی ارزن
به لَختی فرصت
به مُشتی خنجر
حریف سنگین است
و
قاضی
حریص
کژدم قامت نشانه گرفته اند،
باری باز دَمت را
به لَختی طنازی
به مُشتی نان
به لَختی خلوت
حریف سنگین است
و
من
حریص
خیز گرفته تا به آفتاب
به لَختی فرصت
به مُشتی لبخند
به لَختی توان
جامه میدرانم

شوخ طبعیه هر دندان تیزی را… خود
حریف میشوم
میانه ی حفره ای سیاه
نور را میبلعم
در برهنه ترین تکینگیِ خود

خانم اخوان از طریق اینستاگرامش با طرفداران خود در ارتباط می باشد.

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا