ارشیا رستمیامیرحسین رستمی و پسرشاینستاگرام امیرحسین رستمیبیو گرافی هنرمندانبیوگرافی امیرحسین رستمیخوانندگی امیرحسین رستمیسن امیرحسین رستمیشغل لاکچریشغل های امیرحسین رستمیعکس های مدلینگ امیرحسین رستمیمجری گریهمسر امیرحسین رستمیورزش لاکچری

عکس و بیوگرافی امیرحسین رستمی

[ad_1]

امیر حسین رستمی

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد  ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران می باشد. وی یک دوره در کلاس های بازیگری امین تارخ حظور داشت.او  فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد. امیرحسین رستمی از جمله بازیگران ژانر طنز سریال های تلویزیونی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد. امیر حسین رستمی در خانواده ای چهار نفره بزرگ شده است و یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

امیر حسین رستمی

همسر امیرحسین رستمی

امیر حسین رستمی با خانم  پوراندخت الستی سال ۷۷ عقد و سال ۷۸ ازدواج کرده است و یک پسر به نام ارشیا دارد.

علاقه به ازدواج

امیر حسین رستمی:من از ۱۷,۱۸ سالگی قصد ازدواج داشتم(با خنده).چون آدمی نیستم که بتوانم تنهایی زندگی کنم.من از سه چیز می ترسم:تنهایی,ارتفاع و هواپیما.حتی در نوجوانی زیاد اهل بیرون رفتن و بازیگوشی نبودم. من ۲۴,۲۵ ساله بودم و بعد از اینکه دانشگاهم تمام شد ازدواج کردم.

بیوگرافی امیرحسین رستمی

آشنایی اولیه با همسرتان از کجا شروع شد؟ از طریق یکی از دوستان دانشگاهی ام ببا همسرم آشنا شدم.

وقتی با همسرتان آشنا شدید بازیگر بودید؟

امیر حسین رستمی:نه سال ۷۲ در دانشگاه هنر دوره دیدم.سال ۷۶ نزد آقای سمندریان یک دوره ای را گذراندم.بعد در دوره سربازی رهایش کردم .بازیگر شدن را دوست داشتم به خاطر اینکه می خواستم خواننده شوم!اصلا فکر نمی کردم که اولین عنصر خوانندگی یعنی صدا را ندارم(با خنده).بعد از ازدواج مدتی به خارج کشور رفتم و دوره های آموزشی بازیگری دیدم و برگشتم و کار را جدی ادامه دادم.

رابطه با خانواده

تا ۱۷,۱۸ سالگی به مادرم وابسته بودم و بعد از آن برعکس شد.حس کردم پدرم را خیلی دوست دارم و دلم براش تنگ می شود.

امیر حسین رستمی

شغل های امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی قبل از بازیگری مدتی در یک شرکت داروسازی و مکمل های دام و طیور در شهر صنعتی کاوه کار کرده، سپس مدتی بعنوان مربی تنیس فعالیت داشته است. پس از آن به شغل خانوادگی فروش آهن روی می‌آورد. هم اکنون علاوه بر بازیگری و مجری گری بیزینس می کند و در این زمینه بسیار عالی می باشند وی جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران در دبی می باشند.

زندگی هنری امیرحسین رستمی

سال ۷۲ در دانشگاه هنر دوره دید و سال ۷۶ نزد آقای سمندریان یک دوره بازیگری را گذراند که در زمان سربازی آن را رها کرد. بعد از ازدواج مدتی به خارج کشور رفت و دوره های آموزشی بازیگری دید. سال ۸۳ با رامبد جوان آشنا شد و در سریالی برای شبکه جام جم بازی کرد اما این سریال برای ایرانیان داخل کشور پخش نشد. بعد از آن مدتی به کار مدلینگ لباس مشغول بود و از آن طریق چهره اش دیده شد و در سال ۱۳۸۵ به فیلم فقط چشمهایت را ببند معرفی شد و بازی کرد اما این فیلم هم مجوز پخش نگرفت. در سال ۸۶ نیز در فیلم خاک آشنا بازی کرد که آن نیز دو سال توقیف شد و در نهایت از طریق پیمان قاسم خانی برای بازی به سریال شمس العماره در سال ۸۸ رفت و بازگر نقش شکور بیشتر دیده شد.

امیر حسین رستمی در مصاحبه ای بیان کردند که اصراری به کار طنز ندارم و نمی‌ خواهم در این ژانر بمانم اما کارگردان و سابقه کاری‌ اش برایم در اولویت قرار دارد و بعد از آن متن خوب، دنبال چندم بودن نقش نیستم.

امیر حسین رستمی

آقای رستمی عاشق بهار و تابستان، گرما، رنگ، گل و طبیعت می باشند و می گویند پاییز و زمستان زیاد در مدل من نیست ! حتی لباس‌ های تابستانی را دوست دارم من مثل روحیه‌ ام كاملا بهاری هستم و عاشق عید نوروز و فصل بهار هستم.

اهمیت به لباس و مدلینگ

خوش پوشی و مدل لباس برای من خیلی اهمیت دارد، دوستان نزدیک من می دانند که عینک و ساعت جزو مریضی های من است و به شدت به ظاهرم اهمیت می دهم.

ورزش مورد علاقه

از اول تنیس را دوست داشتم چون اکثر دختر و پسرهای فامیل ما تنیس بازی می کردند، در کلاس دوم ابتدایی با تشویق پدرم که عشق تنیس بود این ورزش را شروع کردم.

تکواندو برای کتک نخوردن

در دوران دبستان خیلی کتک می خوردم و پسر مظلومی بودم، همین باعث شد مسئولان مدرسه با پدر و مادرم صحبت کنند و تصمیم بگیرد یک ورزش رزمی یاد بگیرم تا بتوانم از خودم دفاع کنم.

علاقه به فوتبال

به خدا من هیچ علاقه ای به فوتبال ندارم و فقط فوتبال های ملی رو دنبال می کنم اما همیشه بین استقلال و پرسپولیس، یا پرسپولیس میبره یا پیروزی !

امیر حسین رستمی در بخش خوانندگی هم تجربه دارد و در عرصه ی بازیگری و مجری گری هم توانا می باشد و هم اکنون مجری برنامه ی شوتبال از در شبکه ی  نسیم است.

امیرحسین رستمی و پسرش

بیوگرافی امیرحسین رستمی

رابطه با پسرت ارشیا چطور است؟

امیر حسین رستمی: من الان همه چیزم ارشیا است.البته وقتی ارشیا به دنیا آمد تا یک سال اول با او مشکل داشتم.

چرا؟

امیر حسین رستمی: چون مدام گریه می کرد.

این جمله را شنیده اید که به شما نمی آید پدر باشید؟

امیر حسین رستمی:خیلی زیاد.علاوه بر این شنیده ام که به من نمی آید ازدواج کرده باشم.حتی بعضی وقت ها باور نمی کنند ارشیا پسر من است و من پدر ارشیا.

ورزش لاکچری امیرحسین رستمی و ارشیا پسرش

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیر حسین رستمی

جنجال در برنامه ی فرمول یک

امیرحسین رستمی به همراه امیر کاظمی با حضور در برنامه فرمول یک ویژه سال نو در ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ با انتقاد از اطلاع‌رسانی دیر هنگام دربارهٔ بیماری کرونا مسولان را به چالش کشید و گفت: چطور من که یک بازیگر هستم می‌دانستم کرونا وارد کشور شده ولی وزیر بهداشت تا دوم اسفند تکذیب می‌کرد چه اصراری بود پروازهای ماهان تا آخرین لحظه ادامه پیدا کند چرا برای جلوگیری از شیوع بیماری یک شهر را قرنطینه نکردید؟ چرا فیلترینگ تلگرام را لغو نمی‌کنند. چرا ادارات را تعطیل نمی‌کنند و باز می‌گویند در خانه بمانید.صداوسیما از ادامه صحبت‌های این بازیگر خودداری کرد و برنامه زنده را قطع کرد. بعد از وصل شدن دوباره برنامه علی ضیا گفت به دلیل بحث مغایر با برنامه یک روز دیگر این دو بازیگر را دعوت می‌کنیم. بعد اقای رستمی بابت صحبت هایشان معذرت خواهی کردند.

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

هشتگ خاله سوسکه یک سریال فانتزی و موزیکال به کارگردانی محمد مسلمی و به تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی است که در ۱۵ قسمت تهیه شده و از بهمن ۱۳۹۷ در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

بازیگران این سریال عبارتند از بهاره کیان افشار ،امیرحسین رستمی ،ارژنگ امیرفضلی ،الناز حبیبی ،امیر کربلایی زاده ،شهین تسلیمی ،لاله صبوری ،صفر کشکولی ،بهزاد رحیم خانی ،نیلوفر رجایی فر ،محمد مسلمی ،لیلا بلوکات ،سعید امیرسلیمانی ،الهام حمیدی .

بیوگرافی امیرحسین رستمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

‎ چند سالته؟
‎وقتي سر حالم شونزده سال
‎و وقتي خستم بيست پنج سال!
‎الان چند سالته ؟
‎.هزار سال!!l
عکس و بهنام گرفته که بگه به دوربین حرفه ای نیست به قاب بستن و ادم پشت قابه.😊
توضیح:ادم پشت قاب به کسی اطلاق میشود که زحمت ثبت سوژه را میکشد نه به کسی که جلوی قاب ژست میگیرد😊

بیوگرافی امیرحسین رستمی

عادل جون ،داداشی چقدر خوشحالم که در اولین فیلم سینماییت حضور دارم.رفت تو پونزده سال رفاقتمون .از دفتر مسعودخان کیمیایی تا الان.و مطمئنم موقع اکران همه لذت میبرن و حسابی میخندن و ما هم لبخند میزنیم به رویای پونزده سال پیش خودمون که بالاخره ردش کردیم و..😉. مطمئنم از فیلم سینمایی گیجگاه خوشتون میاد حسابی

امیر حسین رستمی فیلم گیجگاه

گیج‌گاه فیلمی به کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی ارسلان امیری و عادل تبریزی محصول سال ۱۳۹۹ است. تهیه کنندگی کار بر عهده حنیف سروری و ولی‌الله مدنی است.

بازیگران گیجگاه عبارتند از حامد بهداد، باران کوثری و جمشید هاشم پور، امیرحسین رستمی، بیژن بنفشه خواه، مریم همتیان و ایمان اسماعیل‌پور

بیوگرافی امیرحسین رستمی

عکس هنری هومن برق نورد و امیرحسین رستمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

قدم زدن در تاریخ با رفیق قدیم در کولسیوم صور با قدمت ۲۷۵۰ سال قبل از میلاد مربوط به تمدن فنیقیها

بیوگرافی امیرحسین رستمی

از «فرانک لوید رایت» معمار بزرگ پرسیدند: از میان کارهای بزرگی که کردی کدام یک را دوست داری؟
‎ گفت: کار بعدی را.
‎ همیشه به کاری عظیم تر فکر کنید، زیرا زندگی یک مقصد نیست بلکه سفر است و سفری ست که جریان دارد.

بیوگرافی امیرحسین رستمی

چقدر خوشحالم از نظر و نگاهتون،عاليجناب چكناواريان. سپاااس

تئاتر “شوايک، سرباز ساده دل” اقتباسی آزاد از رمان شوايک سرباز ساده دل . نويسنده و كارگردان: حميدرضا نعيمی مجری طرح: نورالدین حیدری ماهر

بیوگرافی امیرحسین رستمی

عکس اینستاگرام امیرحسین رستمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی و امیر کاظمی و هوتن شکیبا دوستان صمیمی هستند که در سریال لیسانسه ها مهمان خانه هایتان بودند.

امیر حسین رستمی

مجموعه تلویزیونی امیر حسین رستمی

دودکش سال ۱۴۰۰
۱۳۹۹ صفر بیست و یک
۱۳۹۸ فوق لیسانسه‌ها
۱۳٩۷ آچمز
۱۳۹۵–۱۳۹۶ لیسانسه‌ها
۱۳۹۵ پادری
۱۳۹۴ یادداشت‌های یک زن خانه‌دار
۱۳۹۳ آخرین بازی
۱۳۹۲ پژمان
دودکش
۱۳۹۱ یه تیکه زمین
دختران حوا
۱۳۹۰ سه پنج دو
۱۳۸۹ آسمان همیشه ابری نیست
نون و ریحون
۱۳۸۸ وضعیت سفید
شمس‌العماره
۱۳۸۶ مرد هزار چهره

کار های سینمایی

۱۳۹۹ آهنگ دو نفره
۱۳۹۹ گیج‌گاه
۱۳۹۵ قاتل اهلی
۱۳۹۴ مشکل
یک دزدی عاشقانه
۱۳۹۳ نهنگ عنبر
نیم‌رخ‌ها
۱۳۹۱ زن.مرد.زندگی…
عملیات مهد کودک
۱۳۹۰ بوسیدن روی ماه
سورپرایز
۱۳۸۹ یک عاشقانه ساده
زنان ونوسی، مردان مریخی
۱۳۸۸ زیگزاگ
۱۳۸۶ خاک آشنا
۱۳۸۵ رئیس
فقط چشم‌هاتو ببند
۱۳۸۴ اسپاگتی در هشت دقیقه

شبکه نمایش خانگی

۱۳۹۷ هشتگ خاله سوسکه
۱۳۹۷ ساخت ایران ۲
۱۳۹۴ شهرزاد
۱۳۹۳ شتر مرغ
۱۳۹۱ قلب یخی (فصل سوم)
همسایه‌ها
شرط آخر
۱۳۸۹ قهوه تلخ
خاطرهٔ شب بارانی
زیگزاگ
چشماتو ببند
مهاجر
۱۳۸۸ ریسمان سبز
چاه دیو
شاه کلید
۱۳۷۷ هزاران ستاره

تئاتر

۱۳۹۸ خروس لاری
۱۳۹۱ کلمه سکوت کلمه تئاتر
کمی بالاتر
۱۳۹۳ سیستم گرون هلم تئاتر ردی گالچران
۱۳۹۲ آنتراکت بی آنتراکت

 

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی سریال آچمز

آچمز یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مهرداد خوشبخت و نویسندگی سعید فرهادی است که از ۲۲ تیر ۱۳۹۸ تا ۲۸ مرداد همان سال از شبکه سه پخش گردید.

داستان سریال از این قرار است که مصیب پس از چهل و پنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده‌است. وی برای پیدا کردن گمشده سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود، اما خودش هم گمشده بزرگ‌تری دارد؛ عزت و احترام! مصیب مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.
بازیگران ای سریال عبارتند از سارا خوئینی ها، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، مهرداد ضیایی، مهران رجبی، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، سهند جاهدی، هادی عطایی فر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری، پریسا مقتدی، احسان امانی، امین میری، رضا کریمی

…………………………………………………………………………………………………………………………………

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی سریال دودکش

این سریال در سه فصل به نام های دودکش و پادری و این بار دودکش دو مهمان خانه هایتان می شود که بازیگران آن ثابت می باشند و چند نفر تغییر می کنند.

سریال دودکش که فصل دو آن در حال آماده شدن برای پخش می باشد داستانی زیبایی دارد که خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند ، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز ، نیمه ی گمشده ی وی می باشد. نصرت هم  در این بخش ماجراهایی جالبی را پیش رو دارد که باعث عصبانیت فیروز می شود. داستانی های روزانه ای که در بخش اول دودکش هم اتفاق می افتاد و همه به هم مربوط می شد. در این داستان ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند ، تاثیرگذار است.

بازیگران به نام این سریال عبارتند از هومن برق نورد /سیما تیرانداز /بهنام تشکر /نگار عابدی /امیرحسین رستمی /الناز حبیبی /محمدرضا شیرخانلو/ یاس نوروزی/ الهام اخوان

……………………………………………………………………………………………………………………………..

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی سریال شهرزاد

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در ۱۶ قسمت در زمستان ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است.

روایت عاشقانه ای در روزهای پرتپش تهران ۱۳۳۲ است که با کودتای سیاه آغاز می شود و با اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها، اوج می گیرد. در تهران سال های پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا می شود میان دو جوان به نام های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام می شود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار می گیرند که آینده شان را دگرگون می کند…

بازیگران سریال شهرزاد

ترانه علیدوستی،شهاب حسینی ،مصطفی زمانی ،پریناز ایزدیار ،غزل شاکری ،محمدمهدی سلطانی سروستانی ،هومن برق نورد ،پرویز فلاحی پور ،رؤیا نونهالی ،رضا کیانیان ،امیر جعفری ،آتنه فقیه نصیری ،گلاره عباسی ،پانته آ پناهی ها ،سهیلا رضوی ،علی نصیریان، امیر حسین رستمی، مینا وحید

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی در کنار لیندا کیانی و نازنین بیاتی و سوگل خلیق

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا