دوره ایطالع بینیفالفال ماهانه

فال ماهانه میلادی – آگوست ۲۰۲۱

فال ماهانه میلادی – آگوست ۲۰۲۱

شما در این مطلب فال ماهانه متولدین ماه های زیر را می خوانید:

فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

با کلیک بر روی هر یک از ماه های ذکر شده می توانید مستقیما به ماه مربوطه هدایت می شوید.

ماهانه - فال ماهانه میلادی - آگوست ۲۰۲۱

فال ماهانه میلادی

فال ماهانه میلادی متولدین فروردین

یکم ماه با مریخ – اورانوس اغاز می شود. آرامش خود را حفظ کنید و با جریان باد حرکت کنید. در روز ۷ ماه ونوس در ۱۲۰ درجه از مریخ قرار دارد و داستان های عاشقانه به اوج خودش می رسد. حالا قرار است که چه اتفاقی رخ دهد. روز۱۱ ام وسوسه انگیز است زیرا فرصت هایی خطرناک بر سر راه تان قرار می گیرد. همه چیز را کنترل کنید و با احتیاط از برخی چیزها لذت ببرید. پتانسیل مالی جدیدی را پیدا خواهید کرد. در برابر هر واکنشی مقاومت کنید. مریخ وارد برج جدی در روز بعد می شود، و انرژی بیشتری در محیط کار خواهید داشت. عطارد در روز ۱۸ ماه به طور مستقیم قرار دارد. بنابراین پروژه ای به تعویق می افتد و یا رابطه ای به زودی پیش می رود. در روز ۲۶ ماه، شاید زمان به آرامی سپری نشود. اگر اطرافیان برای شما شایعه ای درست کردند، بزارید این کار را ادامه دهند. (اهمیت ندهید). ممکن است مدتی باشد که رویا پردازی نمی کنید اما با یک یا دو نفر از افراد مورد علاقه تان این کار را انجام خواهید داد. مریخ در روز بعد بصورت مستقیم قرار می گیرد، و از روز ۲۶ ماه قبل عقب نشینی کرده است. همه چیز اماده است.
روزهای شانس: ۵، ۲۳ و ۲۸
روزهای چالش برانگیز: ۳ و ۶

فال ماهانه میلادی متولدین اردیبهشت

ماه ونوس در ۵ آگوست یک وضعیت نابسامان را رو به راه کرده و تبدیل به یک داستان عاشقانه می کند زمانی که ونوس در ۷ اگوست در ۱۲۰ درجه از مریخ قرار دارد. همچنین اورانوس در برج ثور در این روز عقب نشینی می کند. چیزی که می گویید ممکن است شنیده نشود. در ماه جدید در روز ۱۲ ماه زندگی کمی زننده می شود. ممکن است یک چیز بیش از حد خوب موجب اختلاف و یا مشاجره شود. در روز ۱۸، عطارد در فاصله ۶۰ درجه از ونوس عقب نشینی می کند. یک نگاه عمیق منجر به یک هنر و یا عشق می شود. عطارد به طور مستقیم در شب قرار می گیرد. آنچه شما از این زاویه یاد می گیرید مفید خواهد شد. در روز ۲۶ شانس موفقی را در مسائل مالی برای شما به ارمغان می اورد و شاید فرصت های غیر منتظره ای بر سر راه تان قرار بگیرد. در حال حاضر در یک شاخه با کیفیت بالا پیش بروید. همچنین در این روز ونوس در پلوتو است. زمان خوبی برای ایجاد صمیمیت بیشتر نیست. مریخ در روز بعدی مستقیما هدایت می شود و اطرافیان تان مشکل شنوایی نخواهند داشت.
روزهای شانس: ۵، ۲۳، ۲۸
روزهای چالش برانگیز: ۳، ۱۶

فال ماهانه میلادی متولدین خرداد

خورشید در هشتم آگوست به عقب نشینی عطارد می پیوندد و موجب تقویت بینش شما می شود. یک مشکل و یا یک فرد را از دید دیگر نگاه خواهید کرد. در روز یازدهم ماه به یاد گذشته ناخوشایند خود بیافتید. آنچه را که می خواهید انتخاب کنید و انجام دهید از این شاخه به آن شاخه نپرید. در روز ۱۸، عطارد در ۱۲۰ درجه ونوس عقب نشینی می کند و دوازده ساعت بعد به صورت مستقیم قرار می گیرد. به افراد نزدیک گوش کنید و به آنچه که شریک عاطفی تان به شما نشان می دهد توجه کنید. بیست و ششم ماه در مرکز توجه در اجتماع و یا در محیط کاری قرار بگیرید. آنچه که امروز به عنوان یک عمل خیرخواهانه انجام می دهید در آینده پاداش خواهید گرفت. در روز آینده، مریخ بعد از عقب نشینی که از ۲۶ ماه قبل داشته به صورت مستقیم حرکت می کند. در هیچ کاری عجله نکنید و تصمیم مهمی نگیرید. عطارد در ژوپیتر در حال حاضر قرار دارد. زمان را برای خود نگه دارید.
روزهای شانس: ۷، ۱۴، ۲۹
روزهای چالش برانگیز: ۴، ۱۰

فال ماهانه میلادی متولدین تیر

در روز ۷ آگوست روز عاشقانه ای برای شماست، سرشار از سوتفاهم، سوپرایز و معاشقه خواهد بود. اورانوس عقب نشینی می کند، ونوس و مریخ و ماه وارد برج سرطان می شوند. روز بعدی لذت بخش تر خواهد شد اگر بیش از حد فکر نکنید. خورشید به عقب نشینی عطارد می پیوندد، و باعث افزایش حس ششم و روحیه شما می شود. ماه در برج سرطان در ۱۲۰ درجه ژوپیتر و نپتون قرار دارد. آرزوهای شیرین! در روز دوازدهم یک مشکل مالی را روبه راه می شود و برای شما چیزهای ارزشمندی را به ارمغان می آورد. پیام های مختلطی دریافت خواهید کرد، اما باید به اخبار خوب در آخر کار گوش دهید. عطارد در روز ۱۸ آگوست به صورت مستقیم قرار دارد. در روز ۲۶، زمان آزادتری را برای شما به ارمغان می آورد. آنچیزی که شما ترجیح می دهید این است که موقعیت اجتماعی خود را افزایش دهید و رتبه بگیرید. نگران نباشید – تنها نخواهید ماند. روز بعدی مریخ به صورت مستقیم قرار دارد. انگیزه و پیشرفت تان باز خواهد گشت.
روزهای شانس: ۱۷، ۲۲، ۲۷
روزهای چالش برانگیز: ۸، ۱۶

فال ماهانه میلادی متولدین مرداد

در ۸ آگوست، خورشید به عقب نشینی عطارد می پیوندد. آسان است که صحبت ها را بشنوید و متن ها را بخوانید. در ۱۱ آگوست فرصت های ناگهانی را برای انجام کارهای مهم برای شما به ارمغان می آید. احتمالا بخواهید کاری را مدت زمان طولانی انجام دهید که هرگز قبل از آن ذهنیتی نداشته باشد. عطارد در روز ۱۸ به صورت مستقیم قرار می گیرد. احتمالا فکر می کنید که آماده هستید تا بر روی پروژه جدیدی کار کنید. خورشید برج اسد را ترک می کند و برای بیست و دومین بار وارد برج سنبله می شود. از تمام سرعت خود استفاده کنید و زمانی برای بررسی جزئیات داشته باشید. در روز ۲۶ آگوست به شما موضوعی نشان می دهد که اطرافیان از آن شکایت دارند. این موضوع واقعی است، اما زیاد مهم نیست. گاهی وقت ها مردم دوست دارند که شکایت کنند.
روزهای شانس: ۹، ۱۷، ۲۵
روزهای چالش برانگیز: ۶، ۲۱

فال ماهانه میلادی متولدین شهریور

جهان پر سر و صدا در اطراف تان در روز ۱۱ آگوست سعی می کند که شما را دیوانه کند. نفس عمیقی بکشید و ادامه دهید. حمایت های قدرتمندی را دریافت خواهید کرد. عطارد در روز ۱۸ بصورت مستقیم قرار دارد. زمان کم است پس خوب فکر کنید و کارهای تان را سامان دهی کنید. اگر چیزی ندارید به زودی به دست خواهید آورد. در روز ۲۲ آگوست خورشید برج اسد را ترک می کند و وارد برج سنبله می شود. اولویت دادن به خودتان و حفظ سلامتی تان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ایا شما نیاز به یک حیوان خانگی دارید؟ یا نیاز به یک باغ بزرگتر و گل و گیاه بیشتری دارید؟ در روز ۲۶ام زندگی عاطفی تان را درخشان تر می شود. کمی از حمایت عاطفی خود کم کنید و به شخصی اجازه دهید که نظرات خود را به تصویر بکشد. روز بعدی، مریخ به صورت مستقیم قرار دارد، و از ۲۶ ماه قبل عقب نشینی کرده است. انگیزه، شور و اشتیاق شما را افزایش می دهد.
روزهای شانس: ۱۳، ۱۷، ۳۰
روزهای چالش برانگیز: ۴، ۱۰

فال ماهانه میلادی متولدین مهر

ونوس وارد برج میزان در روز ۶ آگوست می شود و داستان های عاشقانه شدت می گیرند. روز بعد، زندگی روزمره تان با حوادث عاشقانه شدت می گیرد زمانی که ونوس و مریخ در ۱۲۰ درجه از هم قرار می گیرند. زندگی اجتماعی تان در روز ۱۱ آگوست ممکن است دیوانه کننده باشد. اطرافیان احتمالا با شما رقابت و بحث کنند. زیاد اهمیت ندهید. اطرافیانی نیز وجود دارند که خواسته ها و دیدگاه های شما را به اشتراک می گذارند. در روز ۱۸ ام عطارد به صورت مستقیم قرار می گیرد، به این معنی است که شرایط را سامان دهی کنید و صبور باشید. احتمالا در این ماه در روز ۲۶ اگوست مردد باشید در ارتباط با سلامتی خود و بهترین کاری که می توانید در طول روز انجام دهید. به توصیه های دلگرم کننده گوش دهید، اما به هیچ کدام عمل نکنید. همچنین ونوس در پلوتو قرار دارد. مریخ در روز بعد به صورت مستقیم قرار می گیرد. زیرا از ۲۶ ماه قبل عقب نشینی کرده است. با افراد قدیمی مجدد ارتباط برقرار کنید و همت بیشتری داشته باشید.
روزهای شانس: ۵، ۱۴، ۲۴
روزهای چالش برانگیز: ۸، ۹

فال ماهانه میلادی متولدین آبان

مریخ در یک آگوست در فاصله ۹۰ درجه از اورانوس قرار دارد. رفتار خود را بررسی کنید و اجازه ندهید که چیزی به شما فشار آورد. (سعی کنید.) در روز یازدهم می خواهید که در کار و موقعیت اجتماعی به موفقیت هایی برسید. در ابتدا ممکن است مقاومت کنید، اما بعد از آن شما خودتان پیشرو هستید و تلاش می کنید. عطارد در روز ۱۸ به صورت مستقیم قرار می گیرد. زمان خود را سازمان دهی کنید و ممکن است شخصی که اخیرا به شما ضربه ای زده است با شما تماسی بگیرد. در روز ۲۶ آگوست، افرادی که خوشحال هستند و انرژی مثبتی دارند در اطراف تان وجود دارند. با این حال ممکن است از نظر شما چیزی خوب به نظر نرسد. خوشحال باشید و برای خودتان تصمیم بگیرید که چه چیزی باعث خوشحالی و سرگرمی شما می شود. مریخ روز بعد به صورت مستقیم قرار می گیرد. ممکن است چند روزی طول بکشد تا انگیزه دار شوید و شور و اشتیاق بیشتری پیدا کنید. سرعت خود را زیاد کنید خواهید توانست.
روزهای شانس: ۷، ۱۲، ۲۸
روزهای چالش برانگیز: ۹، ۲۱

فال ماهانه میلادی متولدین آذر

خورشید در فاصله ۹۰ درجه در ۶ اگوست قرار دارد. اگر سخاوتمندی که دارید نادیده گرفته شود و یا درک نشود اما همچنان سخاوتمند باشید. در روز ۱۱ آگوست جهان اطراف تان را گسترش خواهید داد. با برخی مخالفت ها یا موانع مواجه می شوید که باعث می شود بعضی راه ها مسدود شود. اما پیشنهادات زیادی برای برآوردن آرزوهای تان دریافت خواهید کرد. عطارد در روز ۱۸ به صورت مستقیم قرار می گیرد. ممکن است نتوانید تشخیص دهید این عقب نشینی پیچیده است اما درست خواهد بود. ممکن است بخواهید که روز ۲۶ آگوست زمان کمتری را در خانه سپری کنید. اطراف تان خانواده و بستگان قرار دارند که زمان خود را صرف آن ها خواهید کرد. و میخواهید که خودتان را بیان کنید. روز بعد، مریخ به صورت مستقیم قرار می گیرد و از ۲۶ ماه قبل عقب نشینی کرده است. مریخ در برج جدی تمرکز شما را معطوف به مسائل کاری و خواسته های تان می کند. بلند پرواز باشید.
روزهای شانس: ۱۷، ۱۹، ۲۷
روزهای چالش برانگیز: ۴، ۱۰

فال ماهانه میلادی متولدین دی

در روز ۱۱ آگوست یک فعالیت چالش برانگیز مهم یا مشکل مخفیانه در پیش خواهید داشت اما اخم نکنید. قوی باشید و مطمئن شوید که آنچه مورد نیاز است انجام می دهید. از سمت دوستان تان به طور غیر منتظره ای پشتیبانی می شوید. مریخ از برج دلو عقب نشینی می کند و وارد برج جدی در روز بعد خواهد شد. برنامه شغلی خود را بسازید. شاید در ۲۷ آگوست این کار را انجام دهید. عطارد به صورت مستقیم در روز هجدهم قرار دارد. بالاخره می توانید جواب ایمیل های قدیمی، بیمه ها و تماس ها را بدهید. خورشید در ۲۵ آگوست در فاصله ۱۲۰ درجه ای از زحل قرار دارد. اطرافیان از این که به شما گوش می دهند خوشحال هستند و برای شما احترام و ارزش قائل هستن. مسئولیت های خود را بپذیرید و مهربان باشید. ساعات دوستانه، سرگرم کننده ای در روز ۲۶ خواهید داشت. شخصی دیگر سخاوتمندی خاصی در برابر شما دارد. مریخ به صورت مستقیم در برج جدی در روز بعدی قرار می گیرد. انگیزه بیشتری پیدا می کنید و احتمالا تمایل دارید که خودتان را در عموم بیان کنید.
روزهای شانس: ۳، ۲۱، ۳۰
روزهای چالش برانگیز: ۹، ۲۲

فال ماهانه میلادی متولدین بهمن

در روز یازدهم آگوست رابطه عاشقانه هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد. کسی موافقت نمی کند و خواهند گفت – اما به قلب خود و عقل تان گوش دهید. عقب نشینی عطارد در روز ۱۸ تمام می شود. عطارد به صورت مستقیم در برج اسد قرار می گیرد و چیزهای زیادی برای گفتن دارد، بنابراین انتظار می رود که برخی ارتباطات پیامی پاسخ داده شود. ساده تر می شود اگر اکنون زمان خود را سامان دهی کنید. خورشید در ۱۲۰ درجه از اورانوس در ۲۵ آگوست قرار دارد. اگر ایده ی جسور و مدرنی دارید، وقت آن است که شناخته شود. اقدامات موثر و سوپرایزهایی را دریافت خواهید کرد. این ماه برای شما پول و هدیه ای به ارمغان می آورد. صبور باشید و ببینید که چه چیزی توسعه می یابد. مریخ مستقیما در برج جدی در روز بیست و هفتم قرار می گیرد. برنامه های بلند پروازانه و شغلی خود را به یاد داشته باشید! ممکن است زمان شروع به کار باشد.
روزهای شانس: ۳، ۲۱، ۳۰
روزهای چالش برانگیز: ۱، ۱۶

فال ماهانه میلادی متولدین اسفند

در روز ۱۱ آگوست زندگی روزانه تان کمی پیچیده می شود، اما مدت زمان کمی ادامه دارد. هرگونه مشکلات در مسیر زندگی تان خود به خود دور خواهد شد. عطارد در ۱۸ اگوست به صورت مستقیم قرار میگیرد. اشتباهاتی که داشتید در چند روز آینده اصلاح خواهد شد. ارتباطات بدون پاسخ خواهند ماند. ژوپیتر – نپتون در روز نوزدهم ماه در فاصله ۱۲۰ درجه از یکدیگر قرار دارند. به شما اجازه می دهد که برای مدت زمان طولانی احساس خیلی خوبی نسبت به ارزوهای خود داشته باشید. در روز ۲۶ آگوست متوجه خواهید شد که افراد زیادی به شما شک دارند. اطرافیان ممکن است به شما اطمینان کنند و احساسات واقعی خود را با شما تقسیم کنند. روز بعد، مریخ بعد از یک دوره عقب نشینی از ۲۶ ژوئن به صورت مستقیم قرار می گیرد. از کار و موقعیت شغلی تان لذت خواهید برد.
روزهای شانس: ۱۲، ۱۷، ۲۲
روزهای چالش برانگیز: ۶، ۲۷

4.1
166
رای

مطلبو دوست داشتی؟

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

کپی برداری ممنوع !

© تمامی مطالب سایت ثبت شده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تاروت رنگی به هر نحو غیر مجاز می باشد.

هر گونه کپی برداری از محتوای سایت تاروت رنگی پیگرد قانونی دارد.

استفاده از مطالب سایت تاروت رنگی در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا