اخبارپیکاپ - وانتفوردفورد رنجر

فورد رنجر رپتور X، نشانی از یک پیکاپ قلدر و خشن!

فورد رنجر رپتور اگرچه طرفداران زیادی در آمریکا دارد اما میوه‌ای ممنوعه برای این بازار محسوب می‌شود. برادر کوچک‌تر F-150 رپتور در برخی بخش‌های دنیا به جز آمریکای شمالی به یکی از شاخص‌ترین پیکاپ ها تبدیل شده و هم‌اکنون فورد استرالیا تیزر رسمی این پیکاپ دیزلی با نام رنجر رپتور X را منتشر کرده است.

2021 ford ranger raptor x 2 767x431 - فورد رنجر رپتور X، نشانی از یک پیکاپ قلدر و خشن!

این خودرو به خوبی نشان دهنده توانایی‌های یک پیکاپ قلدر و پرتوان است اما باید گفت آمریکایی‌هایی که خواهان یک پیکاپ آماده آفرود و کوچک‌تر از F-150 هستند دیگر دست‌خالی نخواهند ماند.

2021 ford ranger raptor x 3 767x431 - فورد رنجر رپتور X، نشانی از یک پیکاپ قلدر و خشن!

در آغاز باید گفت رنجر رپتور X بیشتر تغییرات را روی ظاهر خود تجربه کرده است. به منظور بهبود طراحی این پیکاپ شاهد نصب میله اسپورت و رینگ‌های ۱۷ اینچی تیره به همراه لاستیک‌های بی اف گوودریچ ۳۳ اینچی هستیم. داخل کابین نیز دوخت های قرمزرنگ افزوده شده‌اند تا جذابیت بصری رپتور X افزایش یابد.

2021 ford ranger raptor x 767x431 - فورد رنجر رپتور X، نشانی از یک پیکاپ قلدر و خشن!

از دیگر تغییرات رنجر رپتور X می‌توان به قلاب‌های بکسل قرمزرنگ و نوشته‌های روی بدنه اشاره کرد. نوارهای مسابقه‌ای بکار رفته در این پیکاپ مشابه رنجر ترمور ۲۰۲۱ معرفی شده در سال قبل هستند.

2021 ford ranger raptor x 4 767x431 - فورد رنجر رپتور X، نشانی از یک پیکاپ قلدر و خشن!

در واقع رنجر ترمور معادل نسخه رپتور برای بازار آمریکاست. این خودرو از پکیجی آفرودر برخوردار است که انتظارات مشتریان را تا حد زیادی برآورده می‌کند. البته اگر به دنبال گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری رنجر رپتور هستید با ترمور راضی نخواهید شد.

2021 ford ranger raptor x 6 767x431 - فورد رنجر رپتور X، نشانی از یک پیکاپ قلدر و خشن!

فورد استرالیا می‌گوید رنجر رپتور X از جولای سال جاری در دسترس خواهد بود.

2021 ford ranger raptor x 5 767x431 - فورد رنجر رپتور X، نشانی از یک پیکاپ قلدر و خشن!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا