اسپرتتیونینگرنجروور ولارشاسی بلندلندروور-رنجروورلوکسمن هارتویدئو کلیپ

قدرت‌نمایی رنجروور ولار منهارت در اتوبان!

[ad_1]

این نوشتار را با یک سؤال شروع می‌کنیم. اگر پیش روی خود اتوبانی بدون محدودیت سرعت و با ترافیکی روان را مشاهده کنید و از طرفی پشت فرمان یک خودروی خوب نشسته باشید، آیا به فشردن پدال گاز وسوسه نخواهید شد؟! همین سناریو در جدیدترین ویدئوی AutoTopNL تکرار شده هرچند این بار بجای یک سوپرکار پرقدرت شاهد هنرنمایی یک شاسی‌بلند لوکس هستیم.

خودرویی که مشاهده خواهید کرد رنجروور ولار SVAutobiography است که از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با خروجی ۵۵۰ اسب بخار سود می‌برد. این خودرو در حالت استوک شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعتی دارد اما این خودرو از نوع استاندارد نبوده و توسط منهارت تقویت شده و قدرتش به ۶۰۰ اسب بخار رسیده است. اولین بار در سال ۲۰۲۰ خبر تیون ولار توسط منهارت را منتشر کردیم اما این بار می‌توانیم به نعره‌های سیستم اگزوز آن نیز گوش دهیم که جذابیت‌های کار را دو چندان می‌کند.

البته تغییرات رخ داده در این قدبلند بریتانیایی تنها به صدای جذاب محدود نمی‌شود. این خودرو در صورت وجود فضای کافی به راحتی سرعت‌های بالا ۲۷۰ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. پیش از آنکه راننده پای خود را از روی پدال گاز بردارد سرعت ۲۸۳ کیلومتر در ساعت روی سرعت شمار نقش می‌بندد. دو دومین تست راننده این خودرو نهایتاً به سرعت ۲۹۶ کیلومتر در ساعت دست می‌یابد که برای خودرویی با این جثه بسیار خوب است.

در این ویدئو برای تأکید بیشتر روی سیستم اگزوز منهارت، راننده هر از گاهی پنجره را باز کرده تا ما هم از نعره‌های پیشرانه ۸ سیلندر لذت ببریم. نکته آخر اینکه اگرچه پیشرانه‌های الکتریکی از نظر پرفورمنس و هزینه‌های نگهداری مزیت‌های زیادی دارند اما هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌توانند چنین جذابیت شنیداری را ارائه کنند.

[دانلود ویدئو]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا