فیلم و سریال

سریال عشق تصادفی | ❤️ خلاصه داستان+ تیزر+ گالری تصاویر⭐️

[ad_1]

سریال عشق تصادفی و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال عشق تصادفی
Kazara Aşk

ژانر: کمدی، رمانتیک

یکی از جدیدترین سریال‌های تابستانی ترکیه است که به تازگی از شبکه Star Tv  آغاز به پخش شده. این سریال هر پنچ‌شنبه ساعت 20:00 مهمان خانه‌های بینندگان است و تولیدکنندگان آن امیدوارند که بتوانند رتبه‌های خوبی از نظر بینندگان دریافت کنند تا بتوانند این سریال را ادامه دهند. با اینکه این سریال تازه در اوایل پخش است اما انتظار می‌رود که داستان کمدی، خانوادگی و همچنین هنرنمایی بازیگران حرفه‌ای آن باعث شهرت و محبوبیت آن بشود.

خلاصه داستان سریال عشق تصادفی

تنها دختر خانواده کارادنیز، به اسم شیمال در حال فارغ‌التحصیلی از دانشگاه است و خانواده‌اش تصمیم گرفته‌اند که به این مراسم فارغ‌التحصیلی بروند. اما شیمال به دلایل دیگری هیجان‌زده است؛ او تصمیم دارد با شخصی به اسم کنان ازدواج کند و با دوست صمیمی‌اش به اسم آصلی کارگاهی راه‌اندازی کند و زندگی‌ای که همیشه آرزویش داشت را آغاز کند.

اما زندگی برای شیمال آنجور که انتظارش را دارد پیش نمی‌رود. ماجرایی برای شیمال اتفاق می‌افتد و او مجبور می‌شود در مورد آن به خانواده‌اش دروغ بگوید و همین اتفاقات زندگی او را زیر و رو می‌کند و او با فردی به نام جیوان آشنا می‌شود.

جیوان عضو خانواده سایدام، یکی از خانواده‌های ثروتمند ترکیه است و باید توانایی‌هایش را به خانواده‌اش ثابت کند تا بتواند وارث کسب و کار خانوادگی‌شان باشد در غیر این صورت شرکت ‌خانوادگی آن‌ها به برادرش اوکان منتقل می‌شود.

جیوان و شیمال برای اینکه خانواده‌هایشان را نا امید نکنند تصمیم می‌گیرند؛ نقش بازی کنند اما با این حال بازهم نقشه‌هایشان آنطوری که برنامه‌ریزی کرده‌اند پیش نمی‌رود و زندگی این دو نفر برای همیشه دستخوش تغییرات زیادی می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال خانوادگی و کمدی را از دست ندهید.

برخی بازیگران :

سوده زولال گولر Sude Zülal Güler، اومیت کانتارجیلار Ümit Kantarcılar، سلین ایشیک Selin Işık، سروت پاندورServet Pandur و….

گالری تصاویر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا