وبلاگ

لباس بله برون | مجلسی استایل

[ad_1]

بعد از خواستگاری و قبل از جشن ازدواج مراسم مهم بله برون برگزار می شود که روز مهم و خاصی برای عروس و داماد خواهد بود. از گذشته های دور مراسم بله برون مهم و مورد توجه همه بوده است. از آنجا که این روز بسیار حساس و مهم است قطعا به همان اندازه انتخاب لباس بله برون مهم مهم خواهد بود.

چه مدلی مناسب لباس بله برون عروس خانم هاست؟

پس در انتخاب لباس بله برون باید حساسیت کافی به خرج دهید، در انتخاب لباس بله برون تا حدی باید به همه ی سلیقه ها توجه داشته باشید. لازم نیست لباس رسمی و یا لباس خیلی راحت انتخاب کنید یک انتخاب معمول و مناسب و در عین حال شیک و زیبا می تواند نظرها را به خود جلب کند. در این انتخاب به اندام خود نیز دقت داشته باشید. انتخاب لباس تنگ می تواند اندام شما را متناسب نشان ندهد یا اینکه حس راحتی نداشته باشید. ممکن است اضافه وزن چندانی نداشته باشید اما انتخاب یک لباس گشاد شما را بیش از حد چاق نشان دهد پس سعی کنید لباسی انتخاب کنید که دقیقا سایز خودتان باشد. اگر تناسب اندام ندارید یا اینکه تقریبا چاق هستید می توانید لباس هایی با رنگ تیره تر برای این روز انتخاب کنید هر چند بهتر است از رنگ های روشن برای این روز استفاده شود. اما لازم نسیت سر تا پا روشن بپوشید، می توانید شومیز، شلوار یا تاپ با رنگ روشن بپوشید و رنگ های تیره را با این لباس ها به صورت ترکیبی بپوشید. باید بدانید انتخاب رنگ های روشن موجب نشان دادن اعتماد به نفس بالای شماست.

در این جشن یک استایل مناسبی برای خود به وجود بیاورید و در انتخاب لباس به هارمونی رنگ ها دقت داشته باشید. در واقع تناژ رنگ ها را بدانید و به فکر ایجاد سایه روشن باشید.

اگر لباس شما بلند است از یک صندل زیبای پاشنه دار نیز می توانید کمک بگیرید.  اما اگر لباس بلندی نمی پوشید صندلی انتخاب کنید که از نظر مدل و رنگ با لباستان همخوانی داشته باشد. پاشنه صندل باید طوری باشد که حس راحتی داشته باشید صندل با پاشنه زیاد ممکن است روی راه رفتن شما تاثیر بگذارد یا اینکه تعادل خوبی نداشته باشید. بهتر است  صندلی بپوشید که پاشنه کوتاه و پهن داشته باشد. اگر قد شما از داماد خیلی کوتاهتر است می توانید از صندل پاشنه بلندتری استفاده کنید تا اختلاف قد زیادی با داماد نداشته باشید.

انتخاب اکسسوری مناسب با لباس: شاید در ابتدا چندان مهم به نظر نیاید اما باید بدانید که خانواده داماد به همه ی پوشش شما دقت خواهند داشت پس در انتخاب اکسسوری های متناسب با لباستان نیز دقت داشته باشید لازم نیست همه ی طلاها و جواهرات سنگین را رو کنید بلکه از اکسسوری ساده و شیک کمک بگیرید. جشن نامزدی لزومی به تزئینات اضافی و زرق و برق زیادی ندارد بلکه کافی است شیک و ساده برگزار شود.

در این جشن لازم نیست از هر سبک جدیدی استفاده کنید در این روز مهم باید بدانید چه لباسی بیشتر به شما می آید. در این روز هرگز ریسک نکنید و بدانید مهم است لباس به شما بیاید نه اینکه مد روز باشد.

انتخاب لباس بله برون بر اساس اندام

وقتی می خواهید برای این روز خرید کنید انتخاب کاملا هوشمندانه ای داشته باشید با آگاهی کامل از اینکه چه رنگ و مدلی به اندام شما بیشتر می آید نسبت به خرید لباس اقدام کنید.

هر تغییر ناچیز و کوچکی می تواند اندام شما را زیباتر نشان دهد.

لباس مجلسی  یا بله برون برای کسانی که بالاتنه درشتی دارند

این افراد باید از لباسی با بالا تنه ی تیره تر استفاده کنند. در ضمن نباید لباس آن ها  پف دار باشد، مخصوصا از پوشیدن لباس هایی با آستین پف پرهیز کنند. در صورتی که قرار است شومیز بپوشند می توانند از شومیز بلندتری استفاده کنند تا بالا تنه آن ها بلندتر و کشیده تر بنظر باید.

لباس بله برون برای افرادی که پایین تنه درشتی دارند

انتخاب دامن میدی آزاد یا بلوز شیک مجلسی با دامن ساده و بلند گزینه ی خوبی می تواند برای این دسته از افراد باشد. این افراد می توانند از بلوز و شلوار نیز کمک بگیرند. پوشیدن یک شلوار آزاد و ساده می تواند مناسب باشد.

برای کمر باریک‌ها لباس بله برون می تواند مزین به کمربند باشد. در این صورت زیبایی اندام و کمر باریک بهتر دیده می شوند.

برای افرادی که  اندام لاغری دارند استفاده از لباس های پف و چین دار می تواند گزینه خوبی باشد.

لباس مناسب چادری‌ها، برای کسانی که چادری هستند و ترجیح می دهند با چادر در این روز مهمانی حاضر باشند توصیه می شود از چادر سفید و ساده ای استفاده کنند و در زیر چادر نیز لباس پوشیده و خوش رنگی بپوشند. شال یا روسری را نیز متناسب با لباس خود روی سر کنید فقط جنس روسری را طوری انتخاب کنید که از روی سر نیفتد.

مدل مناسبی که پوشش خوبی نیز برای عروس خانم ایجاد می کند پیراهن بلند ساده به همراه  یک شنل دانتل است که روی شانه و سینه می افتد و در عین شیکی پوشش خوبی نیز به عروس خانم می دهد.

 این نوع شنل را می توان به نحو دلخواه مزین کرد. مثلا استفاده از منجوق یا روبان  می تواند به زیبایی شنل ها کمک کند. اگر قصد دارید مدل زیبایی به شنل خود بدهید می توانید آن را دنباله دار درست کنید تا لباس شما بیشتر به لباس عروس ها شباهت داشته باشد. هر ایده ای دارید می توانید روی شنل خود پیاده کنید چون با حفظ پوشش به زیبایی لباس شما نیز کمک خواهد کرد. روی قسمت های حریر و تور یا دانتل شنل می توان سنگدوزی های زیبا و خاصی انجام داد که از سادگی در بیاید.

برای داشتن یک لباس بله برون پوشیده و مناسب می توانید از مدل لباس شب و یا مدل های مجلسی شیک و مدرن کمک بگیرید. اگر قصد دارید  لباس های پوشیده و بلندی  برای لباس بله برون خود بپوشید می توانید تزیینات روی لباس ها را بیشتر کنید تا به یک لباس خاص عروس مشابه باشد.

منابع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Veil

امتیاز دهی کاربران


3.4
(5 رای)

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا