وبلاگ

لباس مجلسی عربی | مجلسی استایل

[ad_1]

لباس های شب و مجلسی تنوع زیادی دارند اما در این میان مدل لباس مجلسی عربی جلوه ی خاصی در مجالس شب خواهند داشت. اکثر لباس های مجلسی عربی کار شده و پر زرق و برق هستند و موجب می شود در شب جشن حسابی بدرخشید و متفاوت به نظر بیایید. پس انتخاب یک لباس مجلسی عربی زیبا می تواند به خاص بودن و درخشش شما در شب جشن کمک کند. انواع مختلفی از لباس های عربی وجود دارند که طرح و مدل متفاوتی دارند و به راحتی می توانید گزینه ی خوبی را از بین آن ها انتخاب کنید پس جای نگرانی نیست که از بین این همه تنوع در لباس مجلسی عربی نتوانید یکی را انتخاب کنید. لباس مجلسی هندی و لباس مجلسی کره ای نیز برای متفاوت بودن شما در جشن عروسی می تواند گزینه های خوبی باشند. اما این بستگی به سلیقه ی شما دارد که کدام نوع لباس را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل لباس مجلسی عربی زنانه

استفاده از سنگ و مهره و منجوق روی یقه و آستین و پایین دامن لباس های عربی موجب زیبایی چند برابر آن ها شده است. برای دوخت لباس مجلسی عربی غالبا از پارچه های دانتل و گیپور و تور، ساتن، لمه شنی، پارچه های طرح دار پولکی و … استفاده می شود. در دوخت لباس های مجلسی عربی از متراژ بالای پارچه استفاده می شود و معمولا از چند نوع مختلف پارچه برای دوخت یک لباس مجلسی استفاده می شود. نه تنها مدل ها و نوع پارچه های لباس عربی زیبا و خواستنی اند بلکه طراحی های خاص و سنگدوزی های زیبا آن ها را بسیار ویژه و چشم نوازتر کرده است. محال است با دیدن لباس های عربی به وجد نیایید، قطعا با دیدن این نوع مدلهای لباس مجلسی عربی دوست خواهید داشت یک نمونه ی زیبا از آن ها را در کمد خود به عنوان یک لباس مجلسی ویژه نگه دارید!

لباس مجلسی عربی آستین دار و بدون آستین

لباس مجلسی عربی دارای انواع مختلف آستین دار و بدون آستین است که انتخاب هر کدام به سلیقه ی شما بستگی دارد. پوشیدن  لباس مجلسی عربی زیبا موجب خوش اندامی و شیک پوشی شما می شود. در انتخاب مدل و رنگ لباس مجلسی عربی وسواس به خرج دهید. ممکن است رنگ لباس به پوست شما نیاید یا اینکه مدل لباس روی اندام شما جلوه خوبی نداشته باشد. لباس های مجلسی باید طوری انتخاب شوند که اگر اندام شما ایرادی دارد آن را برطرف نماید. پیراهن های عربی زنانه و دخترانه زیبایی وجود دارد که هم در بین زنان عربی و هم در در بین دختران و زنان ایرانی محبوبیت زیادی دارند. این نوع لباس ها با طراحی و مدل های زیبای خود به داشتن استایل دلخواه بین زنان و دختران کمک می کند. اکثر لباس های عربی دامن بلند دارند و همین مدل بلند موجب می شود که زنان بلند تر و کشیده تر به نظر برسند. پس اگر دوست دارید قد بلندتر و خوش اندام تر به نظر بیایید توصیه ی ما به شما این است که یک لباس مجلسی عربی بخرید که بالا تنه ی آن تزیینات داشته باشد و در ناحیه ی کمر باریک بوده و از دامن بلندی تشکیل شده باشد، داشتن یک شنل از جنس تور به متفاوت تر بودن لباس شما کمک می کند. این نوع شنل بلند می تواند در بلند نشان دادن اندام شما نیز نقش داشته باشد. شکل زیر یک لباس عربی کاربنی رنگ را نشان می دهد که در بالاتنه طراحی های زیبای طلایی رنگ را دارد و دامن آن نسبتا ساده با مدل ماهی بوده که بلند و زیباست.

مدل های لباس مجلسی عربی کاملا خاص و زیبا هستند و همین امر به مشکل پسندان کمک می کند که انتخاب های خود را از بین این نمونه های زیبا داشته باشند. لباس های عربی با متراژ بالا، کارهای زرق و برق دار و تنوع نوع پارچه ها در یک مدل لباس موجب  می شود که فروش نسبتا خوبی داشته باشند و دختران و خانم ها از پوشیدن آن ها راضی باشند. چون به ایجاد تناسب در اندام، شیک پوشی و جذابیت بیشتر خانم ها کمک می کند. تنها موردی که باز یادآور می شویم در انتخاب مدل  لباس مجلسی عربی حساسیت زیادی به خرج دهید  چون اگر طرح و برش لباس متناسب با اندام نباشد و یا اینکه رنگ لباس با پوست شما مطابقت چندانی نداشته باشد این لباس جلوه ی خوبی در تن شما نخواهد داشت. آنگاه باید به فکر لباس مجلسی دیگری باشید!

در بازار از نوع لباس عربی کوتاه و بلند وجود دارند. انتخاب اینکه کدام یک بر تن شما بهتر می شود بستگی به اندام شما خواهد داشت. اگر بالا تنه ی نسبتا درشتی دارید یا اینکه قد نسبتا کوتاهی دارید بهتر است از لباس عربی با دامن های بلند و شلوغ استفاده کنید. برای پوشیدن این نوع لباس به شما توصیه می کنیم از صندل پاشنه بلندی استفاده کنید که پاشنه نسبتا پهنی داشته باشد تا در هنگام راه رفتن با مشکل مواجه نباشید. استفاده از دامن های بلند و شلوغ، توجه را بیشتر به پایین تنه معطوف کرده و ایرادی از اندام شما به چشم نخواهد آمد!

با مراجعه به سایت های مختلف می توانید مدل های متنوع این نوع لباس ها را مشاهده کنید. با توجه به جنس و کیفیت خوبی که این نوع لباس ها دارند قیمت نسبتا مناسبی داشته و گاهی عروس ها می توانند  مدل لباس عروس عربی را برای خود در نظر بگیرند.  ممکن است برای داشتن حجاب بیشتر دسته ای تمایل داشته باشند از نوع آستین دار این لباس ها در مجالس استفاده کنند. تنوع لباس های پوشیده ی مجلسی عربی بالاست و این امر قابل توجه کسانی است که به فکر خرید لباس های مجلسی با حجاب هستند. همیشه انتخاب لباس مجلسی برای زنان و دختران اهمیت ویژه ای داشته است. به کسانی که مراسم خاصی پیش رو دارند توصیه می کنیم که به مدل های جذاب و زیبای لباس مجلسی عربی دقت داشته باشند یا اینکه حداقل از این مدل ها ایده بگیرند. تنها زیبایی یک لباس نمی تواند موجب درخشش خانم ها در جشن باشد بلکه باید بدانند چه چیزی به اندامشان می آید تا  بتوانند در مراسم به زیبایی بدرخشند.

منابع:

https://www.pinterest.com/hadeelhussein824/evening-dress/🤦‍♂️

امتیاز دهی کاربران


1.33
(3 رای)

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا