اخباراسپرتتیزرجدیدسدانهیوندایهیوندای النترا

لحظه‌شماری برای معرفی هیوندای الانترا N جدید

هیوندای اولین تصاویر تیزری از خودروی جدید الانترا N را منتشر کرد.

2022 Hyundai Elantra N 767x511 - لحظه‌شماری برای معرفی هیوندای الانترا N جدید

این خودروساز کره‌ای از سپتامبر سال پیش تاکنون مشغول پیش‌نمایش الانترا N بوده و تاکنون نمونه‌های پیش‌تولیدی این خودرو به وفور دیده شده‌اند. حتی چند یوتیوبر مشهور نیز فرصت تست پروتوتایپ این سدان را داشته‌اند. حالا هم اولین تصویر بدون پوشش استتاری توسط خود هیوندای منتشر شده‌اند.

بدون هرگونه تعجبی این دو تیزر نشان دهنده الانترا N دست‌پخت بخش N هیوندای هستند. در این خودرو رنگ آبی با عناصر قرمز در رکاب‌ها و دیفیوزر عقب تکمیل شده است. همچنین می‌توانیم خروجی‌های اگزوز بزرگ مشابه سایر محصولات N هیوندای و اسپویلر عقب منحصربه‌فرد با رنگ مشکی را مشاهده کنیم.

Hyundai Elantra N 767x512 - لحظه‌شماری برای معرفی هیوندای الانترا N جدید

هیوندای همچنین رینگ‌های این سدان جدید را به ما نشان داده که از طراحی متفاوتی نسبت به رینگ‌های i20 N و i30 N برخوردار هستند. این رینگ‌ها از طراحی تیزتر و رنگ نقره‌ای و مشکی سود می‌برند.

Hyundai Elantra N 2 767x512 - لحظه‌شماری برای معرفی هیوندای الانترا N جدید

یکی از مدیران بخش N هیوندای گفته است:

الانترا N سدان پرفورمنسی است که بخش اسپورت تر الانترای جدید را از طریق بخش N به نمایش می‌گذارد. ما این خودرو را برای نمایش توانایی‌های اسپورت و توانایی‌های دینامیکی بالا و البته طراحی باب میل طرفداران طراحی کرده‌ایم. من به شدت منتظر الانترا N هستم خودرویی برجسته که پرفورمنسی نفس‌گیر را ارائه می‌کند. منتظر رونمایی دیجیتال این خودرو باشید.

گفته شده این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۷۵ اسب بخاری استفاده خواهد کرد. مشتریان خواهند توانست از بین گیربکس‌های ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته دوکلاچه یکی را انتخاب کنند.

2022 Hyundai Elantra N 02 767x511 - لحظه‌شماری برای معرفی هیوندای الانترا N جدید

کره‌ای‌ها فعلاً زمان رونمایی رسمی این خودرو را اعلام نکرده‌اند اما قول داده‌اند در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را منتشر نمایند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا