مانتومانتو قرمزمدل لباس

مانتو قرمز با چی ست میشه؟ (روش های ست کردن مانتو قرمز)

[ad_1]

مانتو قرمز با چه رنگی ست میشه

برای جواب دادن به این سوال که مانتو قرمز با چی ست میشه؟ باید ابتدا در مورد ماهیت رنگ قرمز بدانیم. یکی از رنگ های محبوب بین خانم ها مخصوصا برای مدل مانتو تابستانه و بهاره رنگ قرمز می باشد. از لحاظ روانشناسی رنگ قرمز نماد عشق و اشتیاق است البته در استفاده از رنگ قرمز در استایل خود باید تعادل را رعایت کنید. پوشیدن استایل قرمز خستگی را از شما دور میکند و موجب فعالیت و تحرک هرچه بیشتر شما میشود .اگر دنبال ایجاد یک استایل جذاب و دلربا با مانتو قرمزتان هستید این مطلب بهترین انتخاب برای شماست.

مانتو قرمز با چه شالی ست میشه

رنگ قرمز در کنار رنگ سفید بی نهایت زیباست . ترکیب مانتو قرمز با شال سفید شما را شاداب و با نشاط نمایش می دهد.اگر یک شال طرح دار که رنگ های سفید، قرمز و مشکی در طرح پارچه دارید این استایل را جذاب تر میکند.

استفاده از شال و روسری مشکی با مانتو قرمز ترکیب فوق العاده ی دیگری است .استفاده از شال مشکی با مانتو قرمز باعث چشمگیر تر شدن این رنگ میشود و برای ایجاد استایل با استفاده ازاین دو رنگ نیازی به رنگ سوم نخواهید داشت.

ترکیب عالی بعدی استفاده از شال یا روسری طوسی با مانتو قرمز است. رنگ طوسی به دلیل خنثی بودن به خوبی با همه طیف رنگ های اصلی ترکیب میشود. استفاده از رنگ طوسی به رسمی بودن استایل شما کمک میکند.

یکی دیگر از رنگ های زیبا برای ست کردن با مانتو قرمز طیف آبی است که استایلی کلاسیک و زییا را برای شما به ارمغان می آورد. این ترکیب می تواند یک تضاد رنگی جذاب به مانتو قرمز شما اضافه کند

مانتو قرمز با چه کفشی ست کنیم

ترکیب مانتو قرمز با شلوار و صندل سفید استایلی جذاب ایجاد میکند. یکی دیگر از رنگ هایی که درکنار مانتو قرمز استایل شیک و زیبایی ایجاد میکند کفش زرد است که بهتر است در مجالس رسمی استفاده شود. گزینه دیگر استفاده از کفش آبی تیره است. استفاده این کفش همراه با مانتو قرمز ترکیب عالی ایجاد میکند که تقریبا هیچ محدودیتی ندارد و میتوانید در استایل روزانه خود از این رنگ استفاده کنید.

مانتو قرمز با چه شلواری ست میشه

مانتو قرمز با شلوار مشکی به خوبی ست میشود مخصوصا اگر مانتو شما مجلسی باشد میتوانید از شلوارهای مشکی غواصی و براق استفاده کنید. شلوار های جین آبی,شلوارهای خاکستری,سفید و کرمی روشن نیز گزینه های خوبی برای ست کردن مانتو قرمزهستند.

به طور کل رنگ هایی که برای ست کردن با مانتو قرمز مناسب هستند عبارتند از:

سفید، زرد، کرم، آبی و سبز

امیدواریم از خواندن این مقاله ساتیشو که در مورد ست کردن مانتو قرمز با شلوار اکسسوری ها بود لذت برده باشید. به نظر شما مانتو قرمز با چی ست میشه؟ 

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا