سایت تفریحیسایت گردشگریگردشگری

مزرعه گردشگری خورشید – گردشگری

[ad_1]

مزرعه گردشگری خورشید

هتل مزرعه خورشید در دماوند یکی از متنوع ترین هتل های ایران است که در مزرعه ای به نام مزرعه خورشید احداث شده است. این هتل که اخیراً در آگوست 2019 افتتاح شده است، یک اقامتگاه لوکس و زیبا است و بسیار متفاوت از سایر هتل ها است. آشنایی با مزرعه گردشگری خورشید را از بخش گردشگری سایت تفریحی جیران همراه باشید.

مزرعه گردشگری خورشید

دیوارها و تخت های آن از سنگ نمک ساخته شده است. شاید از خواص درمانی نمک بی اطلاع باشید، اما باید بدانید که نمک اثر تسکین دهنده ای دارد و از درمان نمک در جهان به عنوان روشی موثر برای بهبود بیماری های تنفسی و آلرژی استفاده می شود، اما این بار در ایران و دماوند ، هتل مزرعه خورشید به عنوان اولین هتل نمکی کشور افتتاح شده است که میزبان بی نظیر و جدیدی را به میهمانان علاقه مند ارائه می دهد.


موارد پیشنهادی


این هتل دارای 16 اتاق است و در تمام اتاق های هتل مزرعه خورشید در دماوند، دو تخت دو نفره وجود دارد، با همه امکانات رفاهی، اما شاید کنجکاو باشید که بدانید، از آنجا که طراحی هتل برای راحتی مهمانان است، اتاق ها فاقد اینترنت و تلویزیون به شما اجازه می دهد تا از شلوغی زندگی شهری دور شوید. همچنین هر اتاق دارای یک بالکن اختصاصی با چشم انداز زیبا از اطراف است و می توانید مدتی را به استراحت و نوشیدن چای اختصاص دهید.

مزرعه گردشگری خورشید

 

سرویس بهداشتی قسمت دیگری از امکانات اتاق است. نزدیک بودن به تهران و داشتن پارکینگ این فرصت را نیز برای شما فراهم می کند که با ماشین شخصی خود به هتل مزرعه خورشید بروید و نگران پارکینگ خود نباشید. از مهمترین امکانات هتل خورشید فارم می توان به رستوران ، چای ساز ، یخچال ، سشوار و … اشاره کرد.

به دلیل آب و هوای منطقه و استفاده از نمک در اتاق ها، جو خنک است و نیازی به سیستم خنک کننده نیست. در صورت درخواست یک فن نیز ارائه می شود. آنچه این هتل را به عنوان یکی از منحصر به فردترین هتل های ایران تبدیل کرده است خانه مزرعه است که فرصتی را برای بازدید از بخش مزرعه و مشارکت فعال در مزرعه فراهم می کند.

افتتاح این هتل گامی مهم در جهت توسعه گردشگری کشاورزی در ایران است که در آن تجربه ای ناب و متفاوت خواهید داشت. هتل مزرعه خورشید در دماوند دارای مناطق مختلفی مانند مزرعه پرورش ماهی ، حیوانات اهلی مزرعه ، پل کابلی ، خانه خرگوش ، سواحل شنی و زمین بازی کودکان است.

با اقامت در هتل مزرعه خورشید می توانید بخشی از وقت خود را به فعالیت هایی مانند دوشیدن گاو ، تماشا و تغذیه حیوانات ، ماهیگیری ، سوار شدن بر الاغ ، سوار بر تراکتور ، رانندگی با ماشین و غیره اختصاص دهید تا از شلوغی زندگی شهری ، خود را به زندگی سالم و عادی در مزرعه اختصاص دهید.

در کنار هتل می توانید از جاذبه های گردشگری دماوند مانند پارک ملی دشت لار ، غار افشار و استراحتگاه اسکی آبعلی نیز بازدید کنید و سفر خود را به اتمام برسانید.


مطلب پیشنهادی: اثرات مثبت و منفی نمک


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا