بیوگرافیسینما

معرفی تعدادی از فیلم های اکشن سال 2021

[ad_1]

علاقمندان فیلم و سینما خصوصاً ژانر اکشن کم نیستند، اگر شما هم مثل ما علاقمند به این ژانر هستید و می خواهید با جدیدترین اکشن های اکران شده در سال 2021 آشنا شوید، در ادامه این مقاله ما تعدادی از فیلم های اکشن جدید را معرفی نموده ایم، با ما همراه باشید :

فیلم اکشن گودزیلا در مقابل کونگ

پس از اینکه قرار شد انسان ها در کنار هیولاها زندگی کنند بایستی قوانینی برای حفاظت از این هیولا تعریف شود تا مورد آزار و اذیتی قرار نگیرند، اما در این میان هستند آدم هایی که می خواهند از قدرت هیولاها استفاده کرده و به مقاصد خود برسند، در این فیلم اکشن 2021 پس از اینکه گودزیلا بدلیل تحرکات عجیب که توسط یک فرد شرور ایجاد می شوند به شهر حمله می کند، گروه حفاظت از هیولاها مجبور می شود برای مقابله با آن از کونگ (گوریل غول پیکر) کمک بگیرد، پس از اینکه کونگ با گودزیلا روبرو می شود نزاعی بین آنها رخ می دهد، اما در این بین دوست کونگ متوجه می شود که عامل اصلی حمله گودزیلا به شهر حضور یک هیولای آهنی ساخته دست انسان است و از کونگ می خواهد که به کمک گودزیلا آن را نابود کنند.

فیلم اکشن تدی محصول هندوستان

داستان فیلم تدی بسیار جذاب و در عین حال تعجب برانگیز است، گروه مافیایی که انسان ها را برای استفاده از اعضاء بدن می دزند و با برنامه خاصی آنها را به کشورهای دیگر می فرستند، در پی یک اتفاق دختری جوان مسدوم می شود و پس از انتقال آن به یک بیمارستان توسط اعضاء باند آماده ارسال به کشوری دیگر جهت فروختن اعضا بدن می شود، اما در حین بیهوش کردن او بخشی از روح او وارد یک عروسک خرس تدی می شود، که در پی آن تدی با کمک دوستش شیوا بدنبال بدن خود می گردد تا آن را از چنگ این گروه قاچاق اعضاء بدن نجات دهد.

فیلم اکشن 2021 بیوه سیاه

بیوه سیاه فیلم اکشنی که از سال 2004 در دست تولید می باشد بالاخره قرار است در سال 2021 اکران شود، این فیلم در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیت های خیالی که نویسندگی فیلم نامه آن را ژاک شفر و ند بنسون نگاشته اند ساخته شده است. اگر طرفدار بیست و سه فیلم قبلی سینمای مارول هستید قطعاً این فیلم نیز جزء علاقمندی های شما قرار خواهد گرفت. بیوه سیاه در واقع اولین فیلم فاز چهارم و بیست و چهارمین فیلم مارول محسوب می شود. این فیلم قرار بود در تاریخ 1 می 2020 اکران شود ولی خبرهایی مبنی بر تغییر زمان اکران فیلم بدلیل شیوع ویروس کرونا پخش گردیده است که در نهایت قرار شده در بین فیلم های اکشن 2021 اکران شود.

فیلم اکشن مورتار کمبت

در این فیلم اکشن 2021 جنگجو MMA کول یانگ که از طریق زورگیری پول بدست می آورد از برنامه ای که امپراتور شانگ تسون برای نابودی او تدارک دیده بی خبر است، کول پس از اینکه متوجه می شود ساب زرو بهترین جنگجوی امپراطور برای کشتن او و خانواده اش آمده برای پناه دادن خانواده ی خود به جستجوی سونیا بلید می رود … نامزد دریافت چهار جایزه از جشنواره فیلم اسکرام اواردز.

فیلم اکشن 2021 لیگ عدالت زک اسنایدر

باید به تماشای یکی از بلندترین فیلم های تاریخ سینمای جهان بمدت 4 ساعت بنشینید، اما از آنجا که داستان فیلم و شخصیت های معروف ابرقهرمانی دی سی شامل زن شگفت انگیز، سوپرمن، جوکر، آکوامن و بتمن در کنار هم حضور دارند و قرار است با یک موجود فرا زمینی مقابله کنند خسته نخواهید شد و از تماشای این فیلم اکشن 2021 لذت خواهید برد.

برای دانلود و آشنایی بیشتر با فیلم های اکشن 2021 می توانید به وب سایت پروماگ مراجعه کنید.


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا