دسته‌بندی نشدهسدانمرسدس E-classمرسدس بنزویدئو کلیپ

ملاقات با مرسدس E کلاس مدل 1993 با کارکرد 1.6 میلیون کیلومتری و پیشرانه اصلی!

[ad_1]

معمولاً خودروهای لوکس به قابلیت اطمینان بالا شهرت ندارند اما، مرسدس بنز E کلاس نسل W124 یک استثنا و تانک واقعی است. این خودرو یکی از قابل‌اعتمادترین محصولات تاریخ مرسدس بنز محسوب می‌شود و ادعای ما را ثابت می‌کند.

 مرسدس بنز E200 مدل ۱۹۹۳ در اولین سال معرفی E کلاس به تولید رسید. یک نمونه‌ی خاص از این سدان دیزلی تاکنون ۱,۵۸۴,۵۸۹ کیلومتر کار کرده و باوجود سن بالا، همچنان سرپا است. خودروی مذکور، هرگز نازپرورده‌ نبوده زیرا مالک به‌نام «لوان نینا» پس از وارد کردن خودرو از آلمان به آلبانی، طی ۱۵ سال گذشته از آن به‌عنوان تاکسی استفاده کرده است.

در طول این سال‌ها، وی حدود یک میلیون کیلومتر با این E200 پیموده است آن‌هم درحالی‌که همچنان پیشرانهٔ فابریک خودرو استفاده می‌کند. درواقع، نینا فقط یک‌بار این موتور را تعمیر کرده است. وی در مصاحبه‌ای با دویچه وله گفته است تنها مشکل این موتور طی این سال‌ها فقط خرابی واشر سر سیلندر بوده است. نینا اما با وجود اینکه ۷۰ سال سن دارد، مثل مرسدس خود قصد ندارد به این زودی‌ها بازنشسته شود.

جالب اینکه از هر سه خودرو در آلبانی، یکی مرسدس بنز کارکرده است و حدود ۲۱۲ هزار دستگاه از محصولات قدیمی این شرکت در جاده‌های این کشور در حال تردد هستند و اکثر آن‌ها سنی بالاتر از ۱۰ سال دارند. البته روی کیلومتر شمار E200 لوان نینا تنها کارکرد ۵۸۴,۵۸۹ کیلومتر دیده می‌شود زیرا کیلومتر شمار خودرو پس از رسیدن به یک میلیون کیلومتر صفر شده است. این E200 تاکسی در شهر دورس خدمت می‌کند که دومین شهر پرجمعیت آلبانی است. این شهر در سواحل دریای آدریاتیک آلبانی واقع است و مقصد محبوبی برای گردشگران در تابستان محسوب می‌شود. به همین دلیل، تابستان فصل موردعلاقهٔ لوان نینا است زیرا می‌تواند مسافران بیشتری را جابجا کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا