بیوگرافی مجری مسابقه آشپزی با مامانمسابقه آشپزی با مامانمسابقه آشپزی با مامان شبکه پنجهنری

نحوه شرکت در مسابقه آشپزی با مامان+ زمان پخش و سایت ثبت نام مسابقه آشپزی با مامان

[ad_1]

ثبت نام مسابقه آشپزی با مامان شبکه پنج سیما آغاز شد…

خانم ها و آقایان ۱۵ تا ۳۵ سال میتوانند همراه مادرهای خود در یک مسابقه آشپزی هیجان انگیز و جذاب و سرگرم کننده به نام (مسابقه آشپزی با مامان) با اجرای ژیلا صادقی شرکت کنند

برای شرکت در مسابقه “آشپزی با مامان” یک ویدئو معرفی با یک خاطره بامزه از خودتون به همراه مادر برای ما به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۳۹۶۰ بفرستید

نحوه شرکت در مسابقه آشپزی با مامان+ زمان پخش و سایت ثبت نام مسابقه آشپزی با مامان

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه آشپزی با مامان

این مسابقه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به تهیه کنندگی علیرضا سلطانی، کارگردانی محمد رجایی و اجرای ژیلا صادقی ، در ۵۲ قسمت از نیمه تابستان روی انتن شبکه پنج می رود

مجله اینترنتی حرف تازه؛ مسابقه جذاب و سرگرم کننده «آشپزی با مامان» در فصل تابستان ۱۴۰۰، از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تقدیم مخاطبان می‌ شود.
این مسابقه رویکرد احیاء ارزش ها و سنت های فراموش شده و تاکید بر تقدس جایگاه مادر در فرهنگ ایرانی-اسلامی، در هر قسمت میزبان دو گروه از مادر و فرزندان (فرزندان دختر یا پسر در گروه سنی ۱۵ تا ۴۵ سال) خواهد بود.

نحوه شرکت در مسابقه آشپزی با مامان+ زمان پخش و سایت ثبت نام مسابقه آشپزی با مامان

سایت ثبت نام مسابقه آشپزی با مامان

برای ثبت نام به سایت تلوبیون مراجعه کنید و برای ارسال ویدئو و ثبت نام وارد شوید، در «اشپزی با مامان» پخت یک غذای ایرانی با مواد غذایی ساده و کم هزینه در دستور کار گروه‌های شرکت‌کننده قرار می‌گیرد. گپ و گفت با مادران، چالش‌ها و آشپزی فرزندان و… از جذابیت‌های بصری این مسابقه است.

داوری رقابت‌ها‌‌، اعلام برنده و جایزه نقدی هر قسمت بر عهده سرآشپز برنامه خواهد بود.
این مسابقه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی و کارگردانی محمد رجایی با اجرای ژیلا صادقی در ۵۲ قسمت تولید شده و قرار است از نیمه تابستان روی آنتن شبکه پنج برود.

داوران و سرآشپز مسابقه آشپزی با مامان

وظیفه داوری رقابت ها‌‌، اعلام برنده و جایزه نقدی هر قسمت برعهده سرآشپز مسابقه خواهد بود.

بیوگرافی مجری مسابقه آشپزی با مامان

معرفی ژیلا صادقی مجری اشپزی با مامان

ژیلا صادقی مجری «آشپزی با مامان» است که با اجرای شاد و پر انرژی حتما مخاطبان را بیشتر جذب این برنامه خواهد کرد.

ژیلا صادقی, مجری و گوینده و بازیگر ایرانی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، اصلیت خانواده اش، نیارکی هستند (منطقه ای بین رودبار و منجیل)
وی یکی از مجریان و گویندگان توانمند رادیو و تلویزیون است که سابقه اجراهای متفاوت و پر حاشیه ای را در برنامه هایی چون خانه فیروزه ای و شب یلدای سال قبل با حواشی و …‌ را در کارنامه هنری خود دارد و علاوه بر مجریگری به عنوان بازیگر نیز در چند فیلم و سریال حضور داشته و تجریه معلمی و تدریس در آموزش و پرورش را نیز دارد

ژیلا صادقی ازدواجی دیر هنگام داشته و در سن ۴۳ سالگی در ۲ خرداد ۱۳۹۵ با محسن رجبی صاحب رستوران سفیر و کارمند اداره ،ازدواج کرده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا