بیوگرافی نرگس آبیارنرگس آبیار استاد افتخاری دانشگاه «شی‌ان» چین شد.هنرمندان

نرگس آبیار استاد افتخاری دانشگاه «شی‌ان» چین شد.

[ad_1]

نرگس آبیار

نرگس آبیار

نرگس آبیار

نرگس آبیار متولد ۶ اسفند ۱۳۵۰ در تهران نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. او دانش‌آموخته رشته ادبیات فارسی است. ایشار از کارگردان های معروف هستند که تمامی کار های ایشان برندهی  جایزه و افتخار شده است.

نرگس آبیار استاد افتخاری دانشگاه «شی‌ان» چین شد.

جلسه پرسش و پاسخ نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان مطرح سینمای ایران با همکاری دانشگاه شی‌ان برگزار شد. دانشجویان در مقاطع مختلف در رشته های تئاتر، بازیگری و کارگردانی در این برنامه حضور داشتند.

همچنین آبیار مستر کلاسی با موضوع «ساختارشکنی در سینما» را در این برنامه برگزار نمود. در ادامه‌ این مستر کلاس نیز رییس دانشکده‌ی رسانه‌های نوین دانشگاه «شی‌ان» ضمن تشکر از حضور ایشان در این برنامه، بر همکاری های بیشتر سینمایی بین ایران وچین تاکید کرد و حضار از تجهیزات و سالن فیلم برداری این دانشگاه بازدید نمودند.

در پایان، نرگس آبیار، کارگردان مطرح ایران و حسین خلیفی، فعال فرهنگی، عنوان استاد افتخاری دانشگاه «شی‌ان» را دریافت نمودند.
قابل ذکر است نرگس آبیار پیشتر در دانشگاه‌های مختلف کشورهایی چون ایتالیا، اسکاتلند، اسپانیا و … به برگزاری ورکشاپ و مسترکلاس پرداخته بود.

نرگس آبیار

نرگس آبیار

نوشته نرگس آبیار استاد افتخاری دانشگاه «شی‌ان» چین شد. اولین بار در مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری. پدیدار شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا